Rio Skrevet 5. mai 2004 #21 Del Skrevet 5. mai 2004 haha.. hvordan zuger du tizz.. er det mulig.. akkurat det hadde ikke jeg heller tatt så veldig seriøst nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #22 Del Skrevet 5. mai 2004 Denne diskusjonen har vært oppe ca 100 ganger før og jeg tror det er vanskelig å finne et svar som passer andre. Det er helt håpløst og diskutere i en tråde hvor det er 10 stk som heter gjest og som henviser til gjest og kverulerer med gjest, men den diskusjonen passer ikke inne på sexualitet. Rio - Jeg har ikke noe grunnlag for å definere hva som er lang fartstid eller ikke, men jeg brukte det som en argument på at vi har sett så forbaska mange useriøse og idiotiske tråder i det siste så vi er vel også litt lei. Det er mange utrolig bra innlegg av gjester også og de får 9/10 ganger gode seriøse svar. men jeg skjønner ikke ( men det er meg da 9 at noe har noen glede av og vite hvor mange ganger jeg har sex Hvor jeg onanerer om jeg onanerer foran kjæresten og i hvilke stillinger om jeg har på strømpebukser når jeg har sex og hvordan hullet i de ble laget listen er uendelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. mai 2004 #23 Del Skrevet 5. mai 2004 ..enig der ALex, det tar liksom aldri slutt! Og igjen, det verste er ikke at det er gjester, men at det er umulig å finne ut hvem gjest som sier hva, og så blir det rør og møl og tar aldri slutt som sex med Sting, har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #24 Del Skrevet 5. mai 2004 Ikke noe dissing av Sting takk! :fy: Men til saken - dette forumet er selvfølgelig ikke bare for brukere som har vært her lenge - derfor kommer endel debatter opp igjen etter ei stund fordi det er nye mennesker her inne. Helt naturlig :-) Likevel - jeg tror mye av problemet hadde vært løst om gjester flest hadde vært flinkere til å markere seg med et eller annet navn for anledningen (i den enkelte debatten) slik at det var mulig å holde dem fra hverandre OG At faste brukere flest blir flinkere til å overse "upassende" innlegg istedet for å gå inn i lange debatter over hvorvidt en tråd har livets rett Tror jeg da... Men jeg mener fremdeles at det må¨være tillatt å reagere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. mai 2004 #25 Del Skrevet 5. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #26 Del Skrevet 5. mai 2004 :enig_animasjon: ( kutt og legg trykk på AL , glammy ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. mai 2004 #27 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg er litt enig i trådstarteren jeg da!! 8) Leser av faste brukere at det er masse av disse løktrådene, og tror så gjerne på det, men ser de aldri selv, rett og slett fordi jeg ikke gidder gå inn å lese tråder jeg ikke tror er seriøse og ikke har noe å bidra med!! Og det var vel litt av budskapet til trådstarteren? Dersom tråden virker totalt useriøs, noe vi ikke har den ringeste mulighet til å få vite med 100% sikkerhet så lenge ikke trådstarteren sier det selv, så er det vel bedre å bare ignorere den en å gå inn å si ifra at "dette må da være tull". Jeg har kanskje gjort det en gang eller to, dersom temaet virkelig er "for" utrolig, men tråder om sex er det sjeldent jeg blander meg i. Folk har ufattelig forskjellig selvsikkerhet og oppfatning av sex, noen trenger å høre at andre gjør og tenker det samme som dem, selv om det kanskje er det teiteste i verden i noens øyne! Men det gjør det ikke nødvendigvis mindre seriøst fordet? Noen er heller kanskje ikke like "almenne" når det kommer til sex, og ønsker å vite noe om noe som andre synes blir latterlig. Da kan man jo bare gå vekk, så kan noen som har meninger om det svare. Noen ganger legges det ut detaljerte beskrivelser om seksuelle handlinger, og det bees også om at andre skal gjøre det samme med sine opplevelser, DET er løktråder!! Det er tråder som heller hører hjemme på sexsider på nettet, men det er stort sett ganske tydelig, og det er vel ikke så ofte er det? Men at gjester som ønsker å taes seriøst i en diskusjon der det er mange gjester med bør sette ved ett navn eller annet kjennetegne er jeg fullt ut enig i!! For det ER slitsomt å diskutere med en haug gjester som man overhode ikke har peil på hvem som sier hva og hva man skal svare på. Poenget er vel at så lenge det ikke er utbrodering av seksuelle handliger eller skildringer alla sex-lektyre, så lenge det dreier seg om spørsmål, så er det veldig vanskelig å si med sikkerhet om det sitter en kåt mann bak eller en flau seriøs debattant som ikke ordla seg like godt pga pinligheten. Og da kan det virke ganske overveldende at det kommer en gjeng faste brukere å sabler ned vedkommende fordi DE ikke synes problemet er rellevant i deres verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #28 Del Skrevet 5. mai 2004 Du skal nå altid være så snus fornuftig da Aline ( Jeg tar en ting til etterretning som gjest skrev og det er at jeg klan bli flinkere til å ignorere slike tråder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. mai 2004 #29 Del Skrevet 5. mai 2004 Du skal nå altid være så snus fornuftig da Aline ( Jeg tar en ting til etterretning som gjest skrev og det er at jeg klan bli flinkere til å ignorere slike tråder) lever for å se ting fra så mange sider som mulig, også de mest usannsynlige sidene, for de er av og til ekte de også og fortjener å tas seriøst selv om de er annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #30 Del Skrevet 5. mai 2004 Det var da vel akkurat dette jeg har sagt også - in not so many words?? Nå måtte jeg bare være litt snusfornuftig jeg og :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. mai 2004 #31 Del Skrevet 5. mai 2004 *aline synes alt klinger bedre i so many more words than Suzy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #32 Del Skrevet 5. mai 2004 *aline synes alt klinger bedre i so many more words than Suzy* Du er nå søt også *tørker en lattertåre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #33 Del Skrevet 5. mai 2004 Suzy er også snusfornuftig , ditt.....ditt......... øhhn hva var det igjen....... skolelys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. mai 2004 #34 Del Skrevet 5. mai 2004 sklir vi litt ut nå eller? *aline savner smily med strenge lærerinne-briller og fy-fy-finger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #35 Del Skrevet 5. mai 2004 :fy: Vi sporer vel ikke av vi vel,,,,,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #36 Del Skrevet 5. mai 2004 HÆ? Sporer? Hvem? Hvor? *uskyldigsmiley* Og vips var ingen intressert i hva vi mente mer... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. mai 2004 #37 Del Skrevet 5. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #38 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei - KUTT UT! :evil: ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. mai 2004 #39 Del Skrevet 5. mai 2004 *kremt*... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #40 Del Skrevet 5. mai 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå