Gå til innhold

Dere med hund...

Fremhevede innlegg

Skrevet

De kan faktisk sitte botimot 12 timer i strekk i et bur uten problem.

Kjære vene, for en holdning, Nei, de kan IKKE sitte i et bur opptil 12 timer uten problemer!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hunder sover igjennomsnitt 16 timer i døynet.

så om de får sove på soverommet ditt om natta ca 8 timer så gå tur, så vil den sove 8 nye timer når du er på jobb og så kan dere finne på ting sammen når du er hjemme :)

det går helt fint det =)

jeg personlig er ufør, men jobbet før jeg ble varig skadet og da filmet jeg hundene mine 4 uker i strekk for å se "hva de fant på" de bare sov =) så trente vi når jeg kom hjem :D

nå som jeg er hjemme med hundene og er til tider veldig svak og syk så sover de 16 timer da også =)

og de virker like lykkelige når jeg jobbet som når jeg er hjemme hele tiden :)

Anonymous poster hash: 64c3b...4c2
  • Liker 1
Skrevet

men hva mener dere med at hunden klarer det fint. hvordan vet dere det. mener dere fordi han enten sover eller er glad naar dere kommer. han kan jo ha hatt det faelt forde og blitt helt utslitt. man kan jo ikke vite hoirdan hunden har det naa man er paa jobb.

Anonymous poster hash: 29a53...fad
Skrevet

Passet huset fra inni buret. Joda, det høres kanskje bedre ut ... Og NI timer i bur om dagen?? Hurra for et flott hundeliv!!

Du kan lese regner jeg med? HUn sitter 6 timer om dagen, og 9 timer er ingen problem OM DET SKULLE DUKKE OPP NOE. Typ 1 gang hver 2.mnd. Skjerp deg.

hva fanken er greia med 9timers burtid for en hund?

Sitt i et bur selv for fanken og se hvor flott det er.

Enkelte skulle ikke hatt hund!

Haha, skulle ikke jeg hatt hund? Hvilken hund er det som ikke er hjemme alene i løpet av dagen da? Må være folk som går på nav det da og ikke har noen jobb,.....

Hun er ganske ung, så da regner jeg med at dere kun har henne i bur fordi hun er i puberteten og kan finne på å makulere litt enda? Og at dere da skal begynne å ha henne løs så snart hun er litt mer voksen i hodet?

Anonymous poster hash: 635ed...178

Nei. Hun kommer til å sitte i buret i hvertfall noen år til, vi må se det ann. Hun har et stort bur, 2m x 1m x 1m ca.

Synes det er dårlig gjort at dere går i mot meg. Er flere her som skriver at hunden dems sitter 8-12 timer om dagen, men jeg burde ikke hatt hund fordi min sitter i 6 timer, kan sitte 9??

Dere burde skaffe dere et litt bedre liv om dere ikke kan finne på noe annet enn å peke ut den siste som svarer på en tråd til å være dyremishandler på aller høyeste nivå!!!

Skrevet

Nei. Hun kommer til å sitte i buret i hvertfall noen år til, vi må se det ann. Hun har et stort bur, 2m x 1m x 1m ca.

Synes det er dårlig gjort at dere går i mot meg. Er flere her som skriver at hunden dems sitter 8-12 timer om dagen, men jeg burde ikke hatt hund fordi min sitter i 6 timer, kan sitte 9??

Dere burde skaffe dere et litt bedre liv om dere ikke kan finne på noe annet enn å peke ut den siste som svarer på en tråd til å være dyremishandler på aller høyeste nivå!!!

Hvorfor det? Hvorfor skal hun fortsatt være innestengt i bur når hun er forbi makuleringsperiodene og like gjerne kan være løs? Hadde ikke du også foretrukket å kunne skifte liggeplass, gå en liten runde over gulvet og strekke på bena, bytte underlag og drikke litt vann i ny og ne? :)

Anonymous poster hash: 635ed...178

• Liker 2
Skrevet

Hun har både vann og mat i det store buret hennes.

Skrevet

Jeg er alene og har hund, den er alene fra ca halv åtte til ca halv fire. Det går fint, men lufter før og etter + passe på at ho har vann tilgjengelig.

Skrevet (endret)

Mange som er enslige og har hund,skaffer hundelufter om de blir borte lenge av gangen.Andre reiser hjem i lønsjen og lufter bikkja..

De aller fleste lærer hunden å være hjemme alene,uten bur. Rart det der!

min er alene opp til 6timer ,uten bur.Og uten å ødelegge så mye som en flis

Endret av Kårky
  • Liker 2
Skrevet

Du kan lese regner jeg med? HUn sitter 6 timer om dagen, og 9 timer er ingen problem OM DET SKULLE DUKKE OPP NOE. Typ 1 gang hver 2.mnd. Skjerp deg.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal skjerpe meg. Jeg har aldri min hund i bur, bortsett fra i bilen. Og at jeg synes der er forkastelig med et hundehold slik du har må jeg da få lov til å mene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...