AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #61 Skrevet 9. november 2013 Likte dem bedre i kun hvitt gull. Eller i flatere variant: Disse syntes jeg var nydelige. Skal lity til for å ikke like dem vil jeg tro. Jeg er nok en tradisjonamist og mener at mannen skal fri med gifteringen slik det har vært tradisjon for i Norge før og han skal velge den ut. Anonymous poster hash: d0213...424 2
Kalbakk85 Skrevet 9. november 2013 #62 Skrevet 9. november 2013 I helt hvitt gull ser de veldig fine ut. Kombinasjonen med gult gull synes jeg ikke så veldig bra ut. Da blir det fort litt vel mye. Personlig syns jeg ikke det ser bra ut med gult gull og diamanter. Men som mange sier her.. I verste fall får du byttet ringen om den ikke faller i smak. 2
Apple- Skrevet 12. november 2013 #63 Skrevet 12. november 2013 Jeg er heller ikke glad i kombinasjonen gult og hvitt gull, og er enig i at det antakelig kommer til å bli skittent i "renna". En annen ting som ingen (som jeg ser) har nevnt er at det er utrolig upraktisk med diamanter, spesielt når de er innfelt i ringen. Jeg har det i min giftering og angrer som en hund fordi den hele tiden snur seg. Rett og slett fordi man bruker hendene blir det slik at ringen snurrer rundt på fingeren (og nei, den er ikke spesielt slakk) og diamantene forsvinner ut på siden og inni hånda. Må snu på den HELE TIDEN! Har vurdert å bytte ut ringen, rett og slett! Så min anbefaling er rett og slett å unngå innfelte diamanter. For øvrig var ringen du har valgt såpass spesiell at jeg tror du skal være veldig sikker på hva hun liker før du kjøper den. Min mann fridde med en ring med stener som jeg hadde hintet om (han gikk ikke med forlovelsesring), så valgte vi gifteringer sammen.
Millykakao Skrevet 19. november 2013 #64 Skrevet 19. november 2013 Vurderer å kjøpe ringer. Skal bruke ringene til både forlovelse og bryllup. Er det uvanlig at mannen velger det ut da? Håper damene her inne kan si hva de selv syntes. Min kommende forlovede er en stilbevist person. Setter inn bilde av de jeg har sett på. Er det noen som har erfaring gode og dårlige med diamantringer? Løsner sånne innfelte diamanter lett? Alternativet blir å kjøpe de uten diamant. Anonymous poster hash: 4899c...76f Anonymous poster hash: 4899c...76f Dette er kanskje noe for deg: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152012015671071&set=a.425494021070.226178.76005601070&type=1&theater
Luckiness Skrevet 20. november 2013 #65 Skrevet 20. november 2013 Er det evt mulig å fri med en alliansering? (vet ikke om dette er helt utenfor....) Og så kjøper dere gifteringer sammen. Og ved senere anledninger som bryllupsdager, runde dager eller lignende så kan du fylle på med en diamant i ringen hennes Jeg har allerede et par vanlige diamantringer. Så jeg ville satt pris på noe annet, som en alliansering, men jeg ville selvfølgelig også blitt kjempeglad for en enkel diamantring. Noe man også kan bruke til alt mulig, evt en litt mer spesiell en.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå