Gå til innhold

Hva syntes dere damer om denne ringen

Fremhevede innlegg

Gjest Daenerys
Skrevet

Syns de virker veldig brede. Det er jo dumt om hun ønsker å bruke begge ringene etter dere er gift? Ellers, absolutt en ok ring, men ikke noe jeg ville valgt selv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS: Takk for mange svar. Jeg har ikke sett hvor brede de er ennå i virkeligheten. Liten erfaring med ringer.

Jeg ser virkelig argumentet for at det kan samle seg møkk i rennen.

Det jeg ikke forstår er hvordan jeg skal gjøre dette i praksis. Situasjonen er at jeg også skal ha ring. Trenger selvfølgelig ikke dette umiddelbart samme dag som frieriet men før vi gifter oss. Kan ta en stund før giftemål.

Om jeg kjøper frierring til hun (Diamantring) Så går vi å kjøper forlovelsesring sammen senere og bruker disse igjen som gifteringer. Da vil jo hun bære to ringer mens vi er forlovet? Går dette?

Anonymous poster hash: 4899c...76f
Skrevet

TS: Takk for mange svar. Jeg har ikke sett hvor brede de er ennå i virkeligheten. Liten erfaring med ringer.

Jeg ser virkelig argumentet for at det kan samle seg møkk i rennen.

Det jeg ikke forstår er hvordan jeg skal gjøre dette i praksis. Situasjonen er at jeg også skal ha ring. Trenger selvfølgelig ikke dette umiddelbart samme dag som frieriet men før vi gifter oss. Kan ta en stund før giftemål.

Om jeg kjøper frierring til hun (Diamantring) Så går vi å kjøper forlovelsesring sammen senere og bruker disse igjen som gifteringer. Da vil jo hun bære to ringer mens vi er forlovet? Går dette?

Ja, selvfølgelig går dette! Synes det høres ut som en fin løsning.

• Liker 1
Skrevet

for å være helt ærlig likte jeg ikke ringen i det hele tatt. Jeg ville kjøpt en diamantring og fridd med og så ser dere på gifteringer i lag :) dersom du også ønsker å gå med forlovelsesring kan du kjøpe deg en en enkel sølvring slik at begge har forlovelsesring. det er også vanlig at bare damen bærer forlovelsesring men dette er opp til hvert enkelt par :)

Skrevet

Vi vi begge bære ringene vi skal bruke som gifteringer og hun bærer frierringen som en vanlig diamantring? Er vel ikke forskjell på en vanlig ring og friering

Skrevet

Personlig har jeg aldri vert fan av fargekombinasjonen gult og hvitt gull. Rødt og hvitt ja, men gult gull er ikke fint i kombinasjon med noen andre metalliske farger.

Ellers var designet stilig nok det, men sier meg enig med det at det var for mange steiner.

• Liker 1
Skrevet

synes den ringen var mindre fin.... men jeg aner ikke hva slags smak kjæresten din har,, men for å kjøpe en såpass spesiell ring ville jeg vert mer sikker på hva hun likte. jeg synes det blir litt mye å kjøpe en ring å fri med, en forlovelsesring og en giftering, men om du synes det er greit så er det jo en grei måte å gjøre det på.

• Liker 2
Skrevet

hmm syns det høres litt mye ut å gå med to forlovelsesringer før bryllupet. så du har tenkt å gi en "frierring" og en forlovelsesring? hvorfor ikke vente med å bruke gifteringene til bryllupet hvis hun allerede får en friering?

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg også skal bære ring, og da gjerne den ringen vu benytter som giftering senere

Skrevet

Ikke min smak, men nå er ikke jeg dama di heller. Hva om du heller frir med en bukett roser og handler ringer i fellesskap?

Anonymous poster hash: 355ee...80f
Skrevet (endret)

Jeg synes ringen var pen, minus det gule gullet.

Jeg HATER gult gull!

Edit; og RØDT gull er om mulig enda verre!

Endret av FantasDick
  • Liker 1
Skrevet

Da min mann skulle fri til meg ba han min bestevenninne om råd ift. hva slags ringer jeg liker. Sånt hadde jeg ikke drøftet noe særlig med han, mens det var mer naturlig at hun kjente min smak i smykker. Han valgte ring som han fridde med, og som ble både min forlovelsesring og giftering. Uansett, om du er usikker på hennes smak - er det noen du kan rådføre deg med? Eller er hun kanskje en person som ikke vil sette pris på at andre innvies i dette før henne? Jeg for min del syntes det bare var koselig (og var superfornøyd med ringen!!).

Anonymous poster hash: 3887f...7c1
  • Liker 2
Skrevet

Har hun en venninne eller søster som kan hjelpe deg?

Jeg synes den ringen der var så grusom at jeg hadde vurdert å si nei (ikke egentlig, men du skjønner poenget). Man blir jo gjerne å vise ringen litt frem. og hadde ikke gått rundt offentlig med noe jeg hatet.

Anonymous poster hash: 29668...904
  • Liker 2
Skrevet

Ringen er ekstremt spesifikk på smak og behag, hadde gått for en enklere forlovelsesring og valgt ut ringer sammen.

Jeg er hvitt gull med en diamantsten, og "angrer" litt - eller dvs; stenen kan jo falle ut, og må strammes jevnlig. Gjett hvem som glemmer det hvert år........jeg må også ta den av oftere enn jeg hadde trengt med en vanlig giftering, fordi den nok hekter seg i hår etc.

Er og litt stress under sex fordi diamanter har en tendens til å skrape opp....ting,. Din ting, altså.

Anonymous poster hash: 46f20...90d
Skrevet

Jeg synes den ringen var kjempefin!

Men hva med å kjøpe en passe billig/passe dyr, alt ettersom, forlovelsesring og så kan dere velge gifteringer sammen i ettertid? Med tanke på at hun er stilbevisst, så vet hun vel gjerne hvordan type ring hun ønsker seg :)

Skrevet

Ringen er ekstremt spesifikk på smak og behag, hadde gått for en enklere forlovelsesring og valgt ut ringer sammen.

Jeg er hvitt gull med en diamantsten, og "angrer" litt - eller dvs; stenen kan jo falle ut, og må strammes jevnlig. Gjett hvem som glemmer det hvert år........jeg må også ta den av oftere enn jeg hadde trengt med en vanlig giftering, fordi den nok hekter seg i hår etc.

Er og litt stress under sex fordi diamanter har en tendens til å skrape opp....ting,. Din ting, altså.

Anonymous poster hash: 46f20...90d

Hvordan type ring er det? Er det en diamant i en "krone" som må strammes?

Skrevet

De falt ikke i smak hos meg. Jeg liker "rene" ringer, jeg liker ikke å blande hvitt gul/sølv og gult gull.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Ikke min smak heller. Mannen min fridde med et annet smykke, og så gikk vi og fant ringer sammen. Jeg syntes det var veldig hyggelig å kunne velge noe i fellesskap, og savnet ikke en ring ved frieriet i det hele tatt. Men så er ikke jeg så opptatt av disse bling-bling-greiene heller.

• Liker 1
Gjest Anubiel
Skrevet

Skal jeg være helt ærlig så synes jeg ringen var blodharry. For massiv, og fargene og rennen var ikke pen.

Med mindre du vet HELT sikkert at dette er hennes smak, så bør du ikke kjøpe den.

Det aller safeste er vel å fri uten ring, eventuelt med en ring du vet du kan bytte og så velge ut ringer i fellesskap.

Min forlovede fridde ut av det blå, med en enstensring. Han vet smaken min, så han turte å kjøpe. Han har ikke forlovelsesring, men skal ha giftering. Jeg skal også ha giftering på samme finger som forlovelsesringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...