AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Vurderer å kjøpe ringer. Skal bruke ringene til både forlovelse og bryllup. Er det uvanlig at mannen velger det ut da? Håper damene her inne kan si hva de selv syntes. Min kommende forlovede er en stilbevist person. Setter inn bilde av de jeg har sett på. Er det noen som har erfaring gode og dårlige med diamantringer? Løsner sånne innfelte diamanter lett? Alternativet blir å kjøpe de uten diamant. Anonymous poster hash: 4899c...76f Anonymous poster hash: 4899c...76f
Gjest shockgirl Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg syntes ikke de var noe fine. 5
Gjest AnneShirley Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg ville foretrukket noe enklere, men jeg aner jo ikke hva din kjæres smak er. Disse ringene var såpass spesielle at du bør være rimelig sikker på smaken hennes for å kjøpe dem.... Hva med å låne ringer fra gullsmed og så ta den endelig avgjørelsen sammen senere? 13
Gjest HappyWaffle Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 njaaah... ville heller valgt å kjøpe forlovelsesring og giftering hver for seg. men det er jo smak og behag så klart. ringene var greie nok, men kanskje litt mye diamanter
-D- Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg synes de var fine, men uten diamantene. Og med alt på samme høyde. Og gjerne omvendt gull/hvitt gull
Blådiamant Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg synes den var litt kraftig. Hvis din utkårede er stilbevisst og ringene skal brukes resten av livet ville jeg tatt med henne på avgjørelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 TS: Kan jeg da bruker en frierring og så kjøper vi forlovelsesringer sammen og bruker dette begge? Vil hun ikke da se gift ut om hun bruker både frierring og forlovelsesring? Anonymous poster hash: 4899c...76f
missdior Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Litt mye for min smak. Er nok greit å enten ha hvitt- eller gult gull, ikke begge deler. Personlig er jeg ikke fan av brede ringer heller
Gjest HappyWaffle Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 TS: Kan jeg da bruker en frierring og så kjøper vi forlovelsesringer sammen og bruker dette begge? Vil hun ikke da se gift ut om hun bruker både frierring og forlovelsesring? Anonymous poster hash: 4899c...76f hmm.. hvorfor må du ha frierring? de fleste gullsmeder har det sånn at du får byttet ringen om den ikek skulle passe henne. så du kan jo kjøpe forlovelsesring til henne, fri, passer den ikke så ta den med til gullsmeden å få en som passer så kan du samtidig kjøpe en som du kan bruke
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 TS: Kan jeg da bruker en frierring og så kjøper vi forlovelsesringer sammen og bruker dette begge? Vil hun ikke da se gift ut om hun bruker både frierring og forlovelsesring? Anonymous poster hash: 4899c...76f Dersom det du ønsker egentlig er en ring til å fri med så kan du vel høre om gullsmeden lar deg låne en? Feks et helt enkelt gullbånd som du senere leverer inn mens du og samboer felles velger ringer. Ang selve ringen kan jeg ikke hjelpe deg. Syns tanken på å bære et synlig symbol som markerer at en tilhører et annet menneske er ekkel. Ringen skal vel heller ikke være stilig på noe vis - dens eneste oppgave er jo å signalisere "jeg er opptatt" ovenfor potensielle interesserte fremtidige partnere. Anonymous poster hash: c6407...eee
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg likte ringen! Håper typen min kjøper noe slikt engang =) Anonymous poster hash: 3bc1a...3c3
Gjest SweetSunshine Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Litt for maskuline og brede for min smak. Dessuten likte jeg ikke kombinasjonen av hvitt og gult gull. Er bare ærlig. Beklager om jeg høres negativ ut!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Likte den ikke. Var for kraftig.. Men vet jo ikke hva hun liker. Jeg liker de best litt tynne. Anonymous poster hash: 3f821...0ac 3
RetroGirl Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg likte den. Tror jeg.. Er mye som "skjer" i ringen,men det er noe som er tiltrekkende med den for min sin del Liker blandingen av hvitt og gult gull. Ikke så stor faan av diamanter,men det er hver sin smak Jeg tror jeg ville latt kjæresten være med på avgjørelsen.
Gjest Magdalene Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 Er ikke så glad i gull og hvitt gull/sølv sammen, så disse var ikke min smak.
Jolene Skrevet 31. oktober 2013 #16 Skrevet 31. oktober 2013 Synes de var knallfine! Likte at de var så spennende i uttrykket. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #17 Skrevet 31. oktober 2013 TS: Kan jeg da bruker en frierring og så kjøper vi forlovelsesringer sammen og bruker dette begge? Vil hun ikke da se gift ut om hun bruker både frierring og forlovelsesring? Anonymous poster hash: 4899c...76f Jo, det vil hun. Jeg likte ikke de du la ut bilde av, synes ikke det er pent å blande hvitt og gult gull, og jeg synes de var alt for brede. Hva med å fri uten ring, og så dra og kjøpe forlovelsesringer sammen? Anonymous poster hash: 02efb...902
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #19 Skrevet 31. oktober 2013 Allerhelst ville jeg hatt forlovelsesring og giftering. Denne ringen syns jeg ikke var noe fin i det hele tatt. Liker ikke kominasjonen av gull/hvitt gull, dessuten syns jeg de var brede og maskuline. Jeg liker heller helt vanlige gullringer som gifteringer og enstens diamant med hvitt gull som forlovelsesring. Anonymous poster hash: 23a05...ae4
Grønt blad Skrevet 31. oktober 2013 #20 Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Jeg likte dem ikke. Likte ikke buen med diamanter, og jeg ser for meg at det kan komme mye skitt ned i "rennen" i gult gull. Selv foretrekker jeg helt enkle ringer i ett materiale. Dersom hun er svært stilbevisst, vil jeg anbefale dere å velge ut sammen. Edit: Trykkfeil Endret 31. oktober 2013 av Grønt blad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå