Gå til innhold

Legen min har tatt livet sitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet av en administrator!?

TS

Anonymous poster hash: 63bd4...b12

Klikk rapporterknappen i ditt eget innlegg og forklar

Anonymous poster hash: 076d7...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var faktisk fastlegen min også... Veldig trist og tragisk sak, men som noen andre har sagt før meg, er det viktig å ikke skrive slike tråder for gjenkjennelig :) Jeg hørte om dette i går, og det tok ikke mange sekundene fra jeg åpnet denne tråden til jeg skjønte at det var samme lege...



Anonymous poster hash: 48203...39a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kjempetrist av å lese det, en samtidig litt glad for at det finnes et så godt menneske som deg TS. Håper du blir lege.



Anonymous poster hash: f501b...2f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen! Er egentlig litt forundret over at så mange har konkludert med at jeg er et godt menneske, men det varmer jo selvfølgelig!

Har nettopp sendt melding til en administrator med spørsmål om å kunne fjerne alle gjenkjennelige fakta som alder, antall barn og bakgrunn... Så da vil det nok ordne seg. :)



Anonymous poster hash: 63bd4...b12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har ryddet tråden for alle detaljer (fra flere innlegg, ettersom flere diskuterte dette) så vedkommende ikke skal bli gjenkjent. Håper dette er greit for alle. Gi meg beskjed hvis det er noe mer som må bort.

Phaedra,adm

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vondt å lese, og rørende at du har så mye omtanke for andre. Fikk nesten en tåre i øyekroken av å lese innlegget. Det er trist at noen velger å ende livet sitt, han har nok hatt det vondt lenge.

Fastlegen min tok også selvmord for fire år siden, kona hans forlot ham og tok med barna, dette taklet han ikke. Det er viktig å huske at leger er mennesker de også.



Anonymous poster hash: 9a667...6c4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vondt å lese, og rørende at du har så mye omtanke for andre. Fikk nesten en tåre i øyekroken av å lese innlegget. Det er trist at noen velger å ende livet sitt, han har nok hatt det vondt lenge.

Fastlegen min tok også selvmord for fire år siden, kona hans forlot ham og tok med barna, dette taklet han ikke. Det er viktig å huske at leger er mennesker de også.

Anonymous poster hash: 9a667...6c4

Takk for svar :) Ja, det er nok flere som har opplevd det samme...

Anonymous poster hash: 63bd4...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...