Gå til innhold

Smerter etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får iblant veldig vondt etter sex. Det blir utrolig sårt og det svir litt. Jeg har sopp, og blir behandlet for det, så lurer på om noen vet om det kan være pga soppen eller om det kan være noe annet? Sist vi hadde sex var det også orange-rød lignende sopp. Skal snart ha mensen, men det er jo fortsatt to dager til.

Har hatt bakteriell vaginose før, men da lukter det jo noe forferdelig og utfloden er veldig rar, er jo ikke slik nå.

Har ikke kommet ut noe blod heller.

Er det noen som har vært i samme situasjon? Noen som vet hva det kan være? Var nylig hos legen for å få noe annet enn canesten mot soppen, og jeg er ikke så glad i legebesøk. Så prøver meg her først :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en del soppinfeksjoner og blir da ganske sår nedentil. Sex kan da være vondt både underveis og etterpå, så jeg vil nok gjette på at det er derfor det er sårt nå. Det er lurt å ikke ha sex når det er vondt, vent heller til soppen er blitt behandlet.

Anonymous poster hash: 14be5...488

Skrevet

Når det er bare 2 dager til du skal ha mensen så kan være litt lett spotting også, det orange-røde.

Håper partneren din også blir behandlet for sopp? Dere burde ikke ha sex før begge er friske. Du risikerer å gjøre vondt verre, om du får sår og rifter der nede. I tillegg kan dere smitte hverandre fram og tilbake.

Anonymous poster hash: c8061...886
Skrevet

Når det er bare 2 dager til du skal ha mensen så kan være litt lett spotting også, det orange-røde.

Håper partneren din også blir behandlet for sopp? Dere burde ikke ha sex før begge er friske. Du risikerer å gjøre vondt verre, om du får sår og rifter der nede. I tillegg kan dere smitte hverandre fram og tilbake.

Anonymous poster hash: c8061...886

Ja, vi vet.. Han blir det ja og skal til legen på fredag for å få noe annet enn canesten. Så vi starter på pilla sammen for å ikke smitte hverandre frem og tilbake. Meeen, det er faktisk vanskeligere å holde seg unna enn man tror. Selv om vi bare må når vi skal bli behandlet for real.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...