Gå til innhold

Strømpebukser under sexen...

Gjest anonym

Har hatt sex med strømpebukse på  

3 stemmer

1. 1. Har hatt sex med strømpebukse på

• Kunne tenke meg å ha sex med strømpebukse på
      10
    • Har aldri hatt sex med strømpebukse på - kun stay ups
      10

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei alle sammen!

Har en stor fetish! Elsker at damer har på seg strømpebukser - også under sexen!!!

Har opplevd noen ganger at damer har hatt strømpebukse på, uten truse under, på byen.

Dette er veldig opphissende. Det er jo bare å rive den opp...om man skal ha sex.

I mine siste 2 forhold har dama mi gått på byen sånn mange ganger. Jeg blir veldig tent når jeg vet dette, og når vi da kommer hjem så river jeg opp strømpebuksa, og......

Stay ups er OK det også, men helst strømpebukser. Er det andre her som liker dette?

Vet at det er en del menn som tenner på dette. Har noen opplevd at kjærestene deres har likt dette?

Det finnes jo ikke noe mer sexy enn nylonkledde dameben!

Tarzan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pterodactylkake

How the fuck? eller TO fuck for å være mer konkret+ Du klipper vel hull i dem, klippe pene strømpebukser på den måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hadde en elsker i noen år som elsker strømpebukser. Uten den forferdelige stygge bomullskilen vel og merke. De må være tynne hele veien og ikke dobbeltforet verken her eller der. Ting skal jo synes igjennom- Han elsker det og lærte meg å like det også. Vi hadde mye deilig sex med de strømpebuksene ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Kun Stay-Ups. Strømpebukse er da vel ikke akkurat sexy? Mer en lyst-dreper for meg i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker stay-ups det er jo det som er sexy, strømpebukse nei usexy spør du meg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har også en fetich for strømpebukser, og liker godt at dama har på seg strømpebukse under akten. Noe av det mest spennende er når man har med en ny dame hjem, om hun har strømpebukse på seg.

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trippeline

En jeg treffer ganske ofte vil at jeg skal ha på meg strømpebukser og høyhælte sko når vi elsker.

Synes det er helt topp og føler meg ganske så sexy.

Problemet ligger vel i at jeg har et nokså høyt forbruk av strømpebukser.

Klem Trippeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tarza
En jeg treffer ganske ofte vil at jeg skal ha på meg strømpebukser og høyhælte sko når vi elsker.

Synes det er helt topp og føler meg ganske så sexy.

Problemet ligger vel i at jeg har et nokså høyt forbruk av strømpebukser.

Klem Trippeline

Takk for innlegg!

Du høres ut som "my kind of woman" Du får si ifra om du bir lei av elskern din da!

Tarzan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trippeline

Hei Tarzan!!!

Selv om jeg til tider bruker strømpebukser, er det jo "elskeren" som betyr noe - Strømpebuksa eller strømpene er jo bare et supplement.

Må jeg få spørre deg hva det er med strømpebukser som pirrer? Er det noen detaljer du setter extra pris på?

Klem Trippeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tarza
Hei Tarzan!!!

Selv om jeg til tider bruker strømpebukser, er det jo "elskeren" som betyr noe - Strømpebuksa eller strømpene er jo bare et supplement.

Må jeg få spørre deg hva det er med strømpebukser som pirrer? Er det noen detaljer du setter extra pris på?

Klem Trippeline

Du har selvfølgelig et godt poeng! Det er personen som er viktigst, men endel kvinner er så rare når det kommer til å prøve noe nytt, særlig om det ikke interesser dem selv da. Det er en fetish, jeg ikke helt kan forklare! Men synes det er ekstremt feminimt med nylon, det er deilig å ta på, og ser sexy ut, rett og slett. For å si det sånn så er jeg ikke en gærning...Har bra jobb, ser bra ut,

men tenner på kvinner som bruker strømpebukser, og som ikke er redd for å prøve noe nytt, og som er sikre på sin egen seksualitet!

Håper dette var et OK svar?

Skulle du lure på noe mer...så send meg en mail da [email protected]

Klem Tarzan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trippeline

Slapp helt av jeg forstår hva du mener. Du er heller ikke alene om dette garantert! Helt normalt selv om du har normal jobb og ser normal ut! :sjenert:

Som sagt så er typen min helt vill etter dette og det synes jeg er bra, for jo bedre han har det desto bedre har jeg det. Tenner det ham får jeg også "kreditt " for det. det er en helt uskyldig søt liten fetisj

Klem trippeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Anonymous

Det er pirrende.. min samboer vil at jeg skal ha på strømpebukser når vi har sex..synes det var litt rart til å begynne med..men nå er det bare opphissende..stay ups er ok også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...