Gå til innhold

Liten penis - mindre glede?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det slik at mange menn føler seg usikre når de selv føler den er liten? Klarte å si "lillemann" til penisen til kjæresten min nå, og det ble ikke særlig god stemning etter det :( Mente ikke å si noe som kunne hinte til at han er liten, men merker jeg blir utrolig var på hva jeg KAN si, og hva som ikke er greit å si ifh til størrelse. Vi har ikke vært sammen så lenge, men føler et behov for å si at størrelse ikke har NOE betyndning for meg. Blir litt feil om jeg tar opp det også, for da betyr det jo at jeg faktisk har tenkt over at han ikke er så stor…. :P

Anonymous poster hash: a16cd...5ee

Det vareierer jo, mange menn bryr seg ikke om de så har 5 cm, og andre føler veldig på det.

For min del innrømmer jeg at jeg ikker har så godt forhold til min begrensende størrelse på 15-16 cm. Unngår faktisk sex og har ikke hatt det på en del år. Ser ikke vitsen når det uansett bare gir kjipe følelser og mer usikkerhet. Fokuserer heller på andre ting i livet.

Anonymous poster hash: 310e5...ba8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vareierer jo, mange menn bryr seg ikke om de så har 5 cm, og andre føler veldig på det.

For min del innrømmer jeg at jeg ikker har så godt forhold til min begrensende størrelse på 15-16 cm. Unngår faktisk sex og har ikke hatt det på en del år. Ser ikke vitsen når det uansett bare gir kjipe følelser og mer usikkerhet. Fokuserer heller på andre ting i livet.

Huff.. Det hørtes ikke helt bra ut :( 15-16 cm er NORMALT og gjennomsnittet ligger vel der rundt (eller lavere). At du holder deg unna sex på grunn av det, blir for meg merkelig. Da må du ha opplevd noe traumatiserende ifh til dette tidligere. Hadde det vært meg ville jeg ha forsøkt å jobbet med selvfølsen og selvtillitten. Sex skal være noe fint og godt mellom to parter, UAVHENGIG av størrelse :)

Som sagt, jeg har min beste sex nå enn noen gang tidligere!!:) Sex skal skape nærhet og trygghet, ikke usikkerhet og misnøye…

Skrevet

Huff.. Det hørtes ikke helt bra ut :( 15-16 cm er NORMALT og gjennomsnittet ligger vel der rundt (eller lavere). At du holder deg unna sex på grunn av det, blir for meg merkelig. Da må du ha opplevd noe traumatiserende ifh til dette tidligere. Hadde det vært meg ville jeg ha forsøkt å jobbet med selvfølsen og selvtillitten. Sex skal være noe fint og godt mellom to parter, UAVHENGIG av størrelse :)

Som sagt, jeg har min beste sex nå enn noen gang tidligere!! :) Sex skal skape nærhet og trygghet, ikke usikkerhet og misnøye…

Joda, det sies jo at snittet ligger der, men jeg tror det er en del høyere. Når man spør folk på forum så er det mistenkelig mange kvinner som sier at partneren sin er 18-20 cm, så snittet er nok kunstig lavt i slike undersøkelser dessverre.

For min del så dreier det seg om at manglende størrelse fører til en del dårlige følelser rundt sex slik at det ikke blir verdt det for min del. Da bruker jeg heller tiden på ting i livet som gir overskudd og positivtet. Sex er viktig for mange, men man kan også leve godt uten. Og jeg gidder ikke kaste bort mer tid på noe i livet som likevel ikke fungerer.

Skrevet

Joda, det sies jo at snittet ligger der, men jeg tror det er en del høyere. Når man spør folk på forum så er det mistenkelig mange kvinner som sier at partneren sin er 18-20 cm, så snittet er nok kunstig lavt i slike undersøkelser dessverre.

Du skjønner ikke dette med statistikk? Kvinner har som regel ikke peiling på cm, og tar det typen sier for god fisk. Han skryter gjerne på seg en cm eller to. Det er feilkilde nummer en. Feilkilde nummer to er at kvinner som har en kjæreste med stor er mer tilbøyelig til å svare på slike tråder, for å skryte av sin kjæreste og fordi de ofte er mer opptatt av dette, men de som har en kar med liten vil ikke henge han ut, og er kanskje også mindre opptatt av problemstillingen.

Da er undersøkelser hvor et representativt utvalg menn har blitt målt av en objektiv fagperson med talende for realiteten, enn ulike former for selvrapportering.

Anonymous poster hash: 3fa99...986

Skrevet

Jeg har pult fyrer med liten kuk og de nøt sexen på lik linje med sine mer utstyrte brødre.

Skrevet

Hehe, i hvilken verden er kvinners øyemål og naivitet (gjenforteller det deres partner sier) mer til å stole på enn godt dokumenterte statistikker? :laugh: Det går da ikke an å tro det?

Ha sex uten å tenke slike rare tanker, du. Du ligger ca. en cm over gjennomsnittet, helt fin for de aller, aller fleste.

Skrevet

Jeg har hatt sex med svært mange menn opp igjennom. Jeg har opplevd alt fra skikkelige monsterpikker til en micropenis. Den beste sexen jeg noengang har hatt var med en mann som ikke kan ha hatt mer enn kanskje 8-10 cm langt utstyr. Jeg fantaserer ennå om den sexen (6 år etter) Det er ikke selve størrelsen på utstyret til mannen som er viktig for god sex, men hvor tent man er, kyssingen, kjemien i senga, stemningen man er i og tunge og fingrer. Alt er i en pakke. Ikke pikken alene.

Jenter som klager over at de ikke kjenner noe av penetrering med enkelte gutter pga litt for lite utstyr må begynne å bruke skjedemuskulatur. En X av meg sa jeg hadde så god kontroll på underlivet at han var sikker på at jeg kunne poppe en champagne flaske :fnise:

Gutter, en gang for alle: Størrelse betyr svært lite alene og jenter, er dere ikke enig med meg så begynn med knipeøvelser.

Jeg synes egentlig synd på menn som tror de har for små pikker, det kan sammenliknes med jenter som mener de har for små pupper. Det må være

Anonymous poster hash: b395a...385
  • Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Enig i at det er bedre med liten enn altfor stor, som fort kan bli vondt.

Men det spørs hvor liten da... Hva tenker du på da? Litt under gjennomsnittet går bra, men hvis det blir 10-12 cm eller mindre, så kjenner man jo veldig lite... Og hvis den i tillegg er litt tynn, så...

Anonymous poster hash: 7ef1d...13e

10-12 cm og tynn funker meget bra på meg iallefall ;)

Skrevet

Jeg har en ganske liten penis på ca 10,5 cm og ikke så veldig tykk heller!, har hatt sex med mange damer og alltid hatt god nytelse og kjent det veldig godt for det , enkelte har til og med føltes veldig trange og stramme , så nytelsen er der så absolutt for meg i hvertfall .

• Liker 1
Skrevet

Mange gode svar i denne tråden! Jeg synes også synd på menn som tror de har for små peniser - det er jo noe man ikke kan gjøre noe med, og ikke kan noe for - og ifølge tidligere tråder her, er det til og med kvinner som dumper menn pga. noe sånt.

Det kan også sammenliknes med å ha hengepupper - det er noe mange kvinner har store komplekser for. Litt på siden, men:

Hva synes dere menn om at kvinner har hengepupper? Eller for små pupper?

Skrevet

Samboeren min er ganske liten, og det var mye usikkerhet og problemer i starten av forholdet... jeg var hans første, og han var lei seg fordi jeg har datet andre med større penis. Jeg har også ganske romslig skjede, så da så han jo selvfølglig for seg at jeg hadde blitt utvidet av eksene mine, og var usikker pga det.

Siden fikk han en slags fetish for det, så nå har det blitt helt motsatt! Han blir kjempekåt når han nesten ikke kjenner at han er inni meg, og vi kan snakke dirty om at jeg liksom har stor og oppbrukt fitte og at han er minst av partnerne mine og sånn... han er også min første partner som vil at jeg skal la alt hår der nede gro, mens han selv er glattbarbert i hele skrittet. Da blir det sånn ilusjon nesten, at han ser veldig liten ut når den går inn og ut av meg, ... hihi, det høres nok rart ut, men det er liksom vår greie da!Så for oss er det sånn at jo mindre han kjenner, jo bedre har han det. Og når han har det bra, blir jeg også kåt og har det bra så for oss blir det god og morsom sex av det! :)

Anonymous poster hash: 24313...118

Han vil være lillegutten til mamma vettu :) Det er det som kommer next.

Bare å finne fram bleia og puppen.

Men det er flott at menn med minipikk innretter seg, og klarer å lære seg å tenne på det.

ALLE elsker diger pikk, selv menn med liten pikk ;)

Nå har du jo en gylden sjans til å knulle en skikkelig diger pikk. Kjæresten din vil garantert tenne på å ligge der og runke den lille tappen sin, i mens mamma/kjæresten blir fyllt opp av mannekuk.

Anonymous poster hash: bf1a6...432

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er en av de mennene med liten penis..på en god dag er den 13 cm lang, men den er litt over gjennomsnittet grov, ca 14 cm i omkrets.

Jeg slet nok veldig i ungdomsårene (er 23 år nå) med å godta at den var liten og at kjærestene mine hadde ekser som var større. Løy nok på meg en del cm.

Ettersom jeg ble eldre fant jeg ut at den følelsen av sjalusi/kåthet var veldig pirrende. Jeg begynte å like at jentene holdt rundt kuken min med en hånd og dekket hele med en hånd. Jeg likte tanken på at jeg egentlig ikke kjente noe og de sikkert drømte tilbake til noen av de større.

Men uansett hvor liten min er har alle jeg har vært til sengs vært imponert og fornøyd. Jeg liker jo å gi oralsex så det kan være en medvirkende årsåk men samtlige har faktisk kommet.

En av eksene mine hadde hatt sin del av menn og dermed også noen på godt over 20 cm. Etter vår første runde i senga så gråt hun. Jeg freaket litt ut for om det var så dårlig å være i senga med meg men det viste seg at hun aldri hadde greid å komme under sex og dette var den første gangen det hadde skjedd. Så tror ikke økende antall cm gir en økt nytelse nødvendigvis:)

Min nåværende kjæreste ler gjerne av hvor liten den ser ut når hun holder den i hånda eller runker den men elsker å ha sex med meg. Hun kommer hver gang og squirter faktisk under sex. Det var noe hun ikke hadde opplevd eller forestilt seg at gikk ann før meg. Hun sier (som det også er nevnt tidligere i tråden) at det er kjekt jeg nesten er stiv når jeg har fått av meg buksa mens de med større måtte suges og koses med "lenge" før de var klare.

Hun sier også at det er kjekt jeg treffer akkurat punktet hennes men ikke er stor og grov og gjør henne sår. Mye enklere med mye sex og noen kjappiser her og der da:)

Det ennå hvertfall min historie. Jeg er en realist og godtar min lille søte kuk. Det har ikke ødelagt noe sexliv for meg og heller ikke for de som har vært en del av mitt sexliv.

Men det er nok forskjell på jenter også. Har fått høre av noen ekser at de innimellom savner følelsen av å bli fylt helt opp. Det kan ikke jeg fikse. Så da må det enten brukes en dildo eller så får de ha en elsker, men da må jeg kunne stole 110% på dem. For meg er dette greit siden jeg ikke ser på sex som en del av følelsene mine for en person. Sex er kos, nytelse og tilfredsstillelse. Det "eneste" dyriske igjen hos mennesker:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en av de mennene med liten penis..på en god dag er den 13 cm lang, men den er litt over gjennomsnittet grov, ca 14 cm i omkrets.

Jeg slet nok veldig i ungdomsårene (er 23 år nå) med å godta at den var liten og at kjærestene mine hadde ekser som var større. Løy nok på meg en del cm.

Ettersom jeg ble eldre fant jeg ut at den følelsen av sjalusi/kåthet var veldig pirrende. Jeg begynte å like at jentene holdt rundt kuken min med en hånd og dekket hele med en hånd. Jeg likte tanken på at jeg egentlig ikke kjente noe og de sikkert drømte tilbake til noen av de større.

Men uansett hvor liten min er har alle jeg har vært til sengs vært imponert og fornøyd. Jeg liker jo å gi oralsex så det kan være en medvirkende årsåk men samtlige har faktisk kommet.

En av eksene mine hadde hatt sin del av menn og dermed også noen på godt over 20 cm. Etter vår første runde i senga så gråt hun. Jeg freaket litt ut for om det var så dårlig å være i senga med meg men det viste seg at hun aldri hadde greid å komme under sex og dette var den første gangen det hadde skjedd. Så tror ikke økende antall cm gir en økt nytelse nødvendigvis:)

Min nåværende kjæreste ler gjerne av hvor liten den ser ut når hun holder den i hånda eller runker den men elsker å ha sex med meg. Hun kommer hver gang og squirter faktisk under sex. Det var noe hun ikke hadde opplevd eller forestilt seg at gikk ann før meg. Hun sier (som det også er nevnt tidligere i tråden) at det er kjekt jeg nesten er stiv når jeg har fått av meg buksa mens de med større måtte suges og koses med "lenge" før de var klare.

Hun sier også at det er kjekt jeg treffer akkurat punktet hennes men ikke er stor og grov og gjør henne sår. Mye enklere med mye sex og noen kjappiser her og der da:)

Det ennå hvertfall min historie. Jeg er en realist og godtar min lille søte kuk. Det har ikke ødelagt noe sexliv for meg og heller ikke for de som har vært en del av mitt sexliv.

Men det er nok forskjell på jenter også. Har fått høre av noen ekser at de innimellom savner følelsen av å bli fylt helt opp. Det kan ikke jeg fikse. Så da må det enten brukes en dildo eller så får de ha en elsker, men da må jeg kunne stole 110% på dem. For meg er dette greit siden jeg ikke ser på sex som en del av følelsene mine for en person. Sex er kos, nytelse og tilfredsstillelse. Det "eneste" dyriske igjen hos mennesker:)

Det er jo rett og slett en fantastisk god holdning, når man tenker på alle mennene som har komplekser for størrelsen! Tror det hadde tent meg mer enn en stor penis.

Anonymous poster hash: 7ae5d...45b

• Liker 2
Skrevet

Er den for liten bør ikke menn formere seg videre, tenk på kommende generasjoner.

Anonymous poster hash: 30dab...a9b
Skrevet (endret)

Det er vel fordeler og ulemper med alt. Min erfaring er at menn med store peniser bruker lengre tid på å få den stiv, og at den fortere blir slapp underveis, siden store svamplegemer krever større mengde blod for å fylles. Så de kjenner kanskje mer når de er maks erigert, men er i denne tilstanden kortere. De har gjerne også orgasmer som varer noe lengre. Det kan også blir for trangt, mange menn med stor er ikke så begeistret for analsex, siden det blir så trangt at det sperrer for utløsningen. Mens de som har små har overrasket meg med hvor raskt de greier å gå fra helt slapp til erigert, og ofte kommer de også som et skudd, uten at jeg var forberedt. Så det kan godt være det føles mer intenst på den måten? Jeg har også møtt menn med liten som foretrekker vanlig samleie fremfor andre aktiviteter som suging og runking, så da går jeg ut fra at de får noe utav det også. Uansett er det umulig å få et fasitsvar på dette, siden det ikke finnes noen som har prøvd begge deler. Anonymous poster hash: 3fa99...986

Dette kommer nok også av at i en penis er det et likt antall nerveceller. For de med en liten penis vil det altså sitte flere nerveceller pr cm enn for de med en som er mye større og fører dermed til at de med små peniser også har større følelse i den. Endret av absinthia
  • Liker 1
Skrevet

Er den for liten bør ikke menn formere seg videre, tenk på kommende generasjoner.

Er vel folk med sånne meninger og holdninger som burde bruke prevensjon og aldri få barn....

Samfunnet trenger som i alle foregående år mennesker som kan være nytenkende og få samfunnet til å gå fremover. Der tror jeg ikke kukstørrelsen har så mye å si. Kan jo sikkert være praktisk hvis en snekker har glemt tommestokken og vet at kuken hans er 8 tommer, men er det 25 minusgrader blir vel det en dårlig måte å måle på likevel.

• Liker 1
Skrevet

Ja da ja da, skjønner du har liten.

Skrevet

Hva med tykkelsen?

Heartbeat?

Skrevet

En mann jeg møtte virker å ha noe liten sexlyst, og jeg lurer på om det kan ha noe å gjøre med at han har liten penis? Det blir jo mindre friksjon, han kjenner vel mindre under sexen, både han og sexpartneren...

Gjest Heartbeat
Skrevet

Hva med tykkelsen?

Heartbeat?

Helst ikke tykk heller :P

En mann jeg møtte virker å ha noe liten sexlyst, og jeg lurer på om det kan ha noe å gjøre med at han har liten penis? Det blir jo mindre friksjon, han kjenner vel mindre under sexen, både han og sexpartneren...

Det har nok ikke noe å si på størrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...