AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 For en mann med liten penis, blir sexen mindre tilfredsstillende for han, enn for andre menn med større? Når jenta blir våt (har erfart det selv) og jenta ikke kjenner så mye i det hele tatt, kjenner vel ikke han noe særlig heller? Jeg har selv hatt sex med en mann med liten penis, og fikk inntrykk av at han ikke nøt sexen så mye. Tenker først og fremst på for mannens del, men skriv gjerne om hvordan dere jenter også opplever sex med noen som har liten penis. Anonymous poster hash: 7ef1d...13e
Hed85 Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Hei! Jeg er en gutt/mann med liten penis. Dette er jeg åpen for til dem jeg skal ha sex med, og jeg har ingen ting imot om dem sier den blir for liten. Om dem sier det under samleiet blir jeg bare enda mer kåt og gjør hva jeg kan for å tilfredstille henne på andre måter. Det måtte være seg med hender, tung og leketøy med passende størrelse på. Den siste jeg hadde sex med sa at selve penetreringa ble litt kjedelig på grunn av at den er så liten. Men sex`en ble totalt sett deilig. Når jentene blir veldig våte så er ikke den fysiske tilfredstillelsen så stor, men tanken på at hun får noe som er for lite for henne i seg gjør meg så utrolig kåt/ tilfredstilt alikevel... 2
Tidus Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 For en mann med liten penis, blir sexen mindre tilfredsstillende for han, enn for andre menn med større? Når jenta blir våt (har erfart det selv) og jenta ikke kjenner så mye i det hele tatt, kjenner vel ikke han noe særlig heller? Jeg har selv hatt sex med en mann med liten penis, og fikk inntrykk av at han ikke nøt sexen så mye. Tenker først og fremst på for mannens del, men skriv gjerne om hvordan dere jenter også opplever sex med noen som har liten penis. Anonymous poster hash: 7ef1d...13e Det blir vel vanskelig å svare skikkelig for noen egentlig. Med mindre man har hatt begge deler?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Hei! Jeg er en gutt/mann med liten penis. Dette er jeg åpen for til dem jeg skal ha sex med, og jeg har ingen ting imot om dem sier den blir for liten. Om dem sier det under samleiet blir jeg bare enda mer kåt og gjør hva jeg kan for å tilfredstille henne på andre måter. Det måtte være seg med hender, tung og leketøy med passende størrelse på. Den siste jeg hadde sex med sa at selve penetreringa ble litt kjedelig på grunn av at den er så liten. Men sex`en ble totalt sett deilig. Når jentene blir veldig våte så er ikke den fysiske tilfredstillelsen så stor, men tanken på at hun får noe som er for lite for henne i seg gjør meg så utrolig kåt/ tilfredstilt alikevel... Da må jeg si du takler det på en utrolig bra måte! Tror de aller fleste menn med liten penis, hadde blitt veldig lei seg dersom jenta hadde påpekt dette... Takk for et ærlig og fint svar. Stusser litt på at du sier at, det at hun får noe for lite i seg gjør deg kåt? Men synes det er flott og heldig at du nyter sexen så bra, selv om en jente har sagt at penetreringen ble litt kjedelig! Er det vanskeligere for en med liten penis å få orgasme, siden det ikke blir trangt? Det blir vel vanskelig å svare skikkelig for noen egentlig. Med mindre man har hatt begge deler? Ok, jeg får omformulere spørsmålet litt: til de som har liten penis: nyter dere sex veldig mye, eller synes dere sex kan bli litt kjedelig, siden dere ikke kjenner så mye når man puler? Anonymous poster hash: 7ef1d...13e 1
Hed85 Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Da må jeg si du takler det på en utrolig bra måte! Tror de aller fleste menn med liten penis, hadde blitt veldig lei seg dersom jenta hadde påpekt dette... Takk for et ærlig og fint svar. Stusser litt på at du sier at, det at hun får noe for lite i seg gjør deg kåt? Men synes det er flott og heldig at du nyter sexen så bra, selv om en jente har sagt at penetreringen ble litt kjedelig! Er det vanskeligere for en med liten penis å få orgasme, siden det ikke blir trangt? Ok, jeg får omformulere spørsmålet litt: til de som har liten penis: nyter dere sex veldig mye, eller synes dere sex kan bli litt kjedelig, siden dere ikke kjenner så mye når man puler? Anonymous poster hash: 7ef1d...13e Mulig jeg formulerte meg litt feil. Det er vel tanken på at hun ønsker seg noe stort men får noe lite som tenner meg. Jeg ELSKER jenter som liker å få stort. Selv om jeg selv har liten. Har vel fått ut av de fleste etterhvert at den har blitt for liten, men ikke alle har sagt det under samleiet. Jeg tror ikke det er noe vanskeligere for en gutt å komme selv om han har liten. Her er kanskje ikke jeg den riktige å spørre uansett da jeg ikke har så lett for å komme selv når jeg runker alene. Ved sex så kommer jeg lettere om jeg er inne i henne enn om hun suger / runker(har vel til dags dato aldri vært i nærheten av å komme når jeg blir sugd).
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Samboeren min er ganske liten, og det var mye usikkerhet og problemer i starten av forholdet... jeg var hans første, og han var lei seg fordi jeg har datet andre med større penis. Jeg har også ganske romslig skjede, så da så han jo selvfølglig for seg at jeg hadde blitt utvidet av eksene mine, og var usikker pga det. Siden fikk han en slags fetish for det, så nå har det blitt helt motsatt! Han blir kjempekåt når han nesten ikke kjenner at han er inni meg, og vi kan snakke dirty om at jeg liksom har stor og oppbrukt fitte og at han er minst av partnerne mine og sånn... han er også min første partner som vil at jeg skal la alt hår der nede gro, mens han selv er glattbarbert i hele skrittet. Da blir det sånn ilusjon nesten, at han ser veldig liten ut når den går inn og ut av meg, ... hihi, det høres nok rart ut, men det er liksom vår greie da!Så for oss er det sånn at jo mindre han kjenner, jo bedre har han det. Og når han har det bra, blir jeg også kåt og har det bra så for oss blir det god og morsom sex av det! Anonymous poster hash: 24313...118 6
Hed85 Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Samboeren min er ganske liten, og det var mye usikkerhet og problemer i starten av forholdet... jeg var hans første, og han var lei seg fordi jeg har datet andre med større penis. Jeg har også ganske romslig skjede, så da så han jo selvfølglig for seg at jeg hadde blitt utvidet av eksene mine, og var usikker pga det. Siden fikk han en slags fetish for det, så nå har det blitt helt motsatt! Han blir kjempekåt når han nesten ikke kjenner at han er inni meg, og vi kan snakke dirty om at jeg liksom har stor og oppbrukt fitte og at han er minst av partnerne mine og sånn... han er også min første partner som vil at jeg skal la alt hår der nede gro, mens han selv er glattbarbert i hele skrittet. Da blir det sånn ilusjon nesten, at han ser veldig liten ut når den går inn og ut av meg, ... hihi, det høres nok rart ut, men det er liksom vår greie da!Så for oss er det sånn at jo mindre han kjenner, jo bedre har han det. Og når han har det bra, blir jeg også kåt og har det bra så for oss blir det god og morsom sex av det! Anonymous poster hash: 24313...118 Skjønner godt hvordan han har det nå for tiden :=) Utrolig opphissende å tenke på at man er den minste som har vært der...
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Veldig bra innlegg! Flere innspill? Jeg (TS) hadde sex med en kar med liten penis en gang, og det virket som om han ikke nøt sexen... Det fikk meg til å tenke i de baner at, kanskje jeg ikke er noe god i senga...? Derfor jeg spurte, ble litt redd for det nemlig, for han tok lite initiativ til senere. Men så tenkte jeg som så at: jeg kjente nesten ingenting da vi hadde samleie, og da kjente vel ikke han noe heller? Sexen kan jo ikke være god for gutta når de ikke kjenner noenting? Anonymous poster hash: 7ef1d...13e
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har alltid hatt en teori om at menn med store får mer nytelse, for alle jenter blir automatisk trangere. Selv har jeg ca. gjennomsnittet, litt over kanskje, og har vært borti både så trange at det nesten ikke gikk, og så vide at det nesten ikke ble friksjon. De trange gir helt klart mest nytelse. Anonymous poster hash: a52eb...fbc
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 Nå har ikke jeg bred erfaring med stort antall, men jeg merket ikke forskjell på hvor lett/vanskelig vedkommende hadde for å få orgasme avhengig av størrelse. Han som hadde liten initierte gjerne til stillinger som gjorde det trangere, men han varte jo ikke superlenge uansett(eller superkort). Ikke hjalp han til selv heller på noen måter, og jeg er ikke spesielt trang. Anonymous poster hash: b6690...b6d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 Ok, jeg får omformulere spørsmålet litt: til de som har liten penis: nyter dere sex veldig mye, eller synes dere sex kan bli litt kjedelig, siden dere ikke kjenner så mye når man puler? Anonymous poster hash: 7ef1d...13e Men hvorfor sammenstiller du kjedelig sexliv med hvor mye nytelse en får av inn-og-ut puling? Det finnes da så utrolig mye mer en kan gjøre i senga, så får en bare prøve seg fram til hva som funker med det utstyret en har tilgjengelig Kjedeligste jeg vet er menn som er så snevre at det kun er "pumpe-sex". Har derimot hatt det utrolig gøy og deilig i senga med en mann som var langt under middels utstyrt Anonymous poster hash: 86105...330 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #12 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har alltid hatt en teori om at menn med store får mer nytelse, for alle jenter blir automatisk trangere. Selv har jeg ca. gjennomsnittet, litt over kanskje, og har vært borti både så trange at det nesten ikke gikk, og så vide at det nesten ikke ble friksjon. De trange gir helt klart mest nytelse. Anonymous poster hash: a52eb...fbc Det er vel fordeler og ulemper med alt. Min erfaring er at menn med store peniser bruker lengre tid på å få den stiv, og at den fortere blir slapp underveis, siden store svamplegemer krever større mengde blod for å fylles. Så de kjenner kanskje mer når de er maks erigert, men er i denne tilstanden kortere. De har gjerne også orgasmer som varer noe lengre. Det kan også blir for trangt, mange menn med stor er ikke så begeistret for analsex, siden det blir så trangt at det sperrer for utløsningen. Mens de som har små har overrasket meg med hvor raskt de greier å gå fra helt slapp til erigert, og ofte kommer de også som et skudd, uten at jeg var forberedt. Så det kan godt være det føles mer intenst på den måten? Jeg har også møtt menn med liten som foretrekker vanlig samleie fremfor andre aktiviteter som suging og runking, så da går jeg ut fra at de får noe utav det også. Uansett er det umulig å få et fasitsvar på dette, siden det ikke finnes noen som har prøvd begge deler. Anonymous poster hash: 3fa99...986
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #13 Skrevet 30. oktober 2013 Hva er en liten penis?Anonymous poster hash: 0c919...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Hva er en liten penis?Anonymous poster hash: 0c919...4f9 En som er mindre enn damens tidligere partnere. Anonymous poster hash: 24313...118 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Nei. Anonymous poster hash: 460fb...36f
Gjest Heartbeat Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 Liten penis, MER glede for meg iallefall Har det best med en som er liten, fremfor en med stor. Da blir det bare vondt og for trangt.
She_Leiva Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 Heller liten og tykk enn lang og tynn sier nå jeg, selv om jeg foretrekker lang og normaltjukk.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 Hva er en liten penis?Anonymous poster hash: 0c919...4f9 Under snittet. Stor = over snittet. Anonymous poster hash: 3fa99...986
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #19 Skrevet 1. november 2013 Liten penis, MER glede for meg iallefall Har det best med en som er liten, fremfor en med stor. Da blir det bare vondt og for trangt. Enig i at det er bedre med liten enn altfor stor, som fort kan bli vondt. Men det spørs hvor liten da... Hva tenker du på da? Litt under gjennomsnittet går bra, men hvis det blir 10-12 cm eller mindre, så kjenner man jo veldig lite... Og hvis den i tillegg er litt tynn, så... Anonymous poster hash: 7ef1d...13e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #20 Skrevet 2. november 2013 Kjæresten min har ganske liten. I starten var det uvant, da min tidligere kjæreste hadde nokså stor. Forskjellen er at han jeg er sammen med nå, bruker mye mer tid på å få meg varm, og bruker god tid på vorspielet. I motsetning til han andre som nesten bare fokuserte på penetrering, og da ble jeg mindre våt. Tror kanskje (liten eller stor) at menn egentlig liker best at jenta er våt? Da dette fysisk innebærer at hun har lyst på mannen. Når det gjelder nytelse, må jeg "jobbe" mer selv med nåværende for å få orgasme, enn jeg måtte med han andre. Men totaltopplevelsen med min nåværende kjæreste er uansett mye bedre, og jeg har bedre sex nå enn noen gang. Som mange sier, sex handler mer enn bare penetrering inn og ut. Og jeg kjenner like mye når jeg er våt. Er jeg ikke våt, gjør det jo vondere for både han og jeg. …… Med det samme vi er inne på det her tema, lurer jeg på noe selv angående mann og "liten" penis. Er det slik at mange menn føler seg usikre når de selv føler den er liten? Klarte å si "lillemann" til penisen til kjæresten min nå, og det ble ikke særlig god stemning etter det Mente ikke å si noe som kunne hinte til at han er liten, men merker jeg blir utrolig var på hva jeg KAN si, og hva som ikke er greit å si ifh til størrelse. Vi har ikke vært sammen så lenge, men føler et behov for å si at størrelse ikke har NOE betyndning for meg. Blir litt feil om jeg tar opp det også, for da betyr det jo at jeg faktisk har tenkt over at han ikke er så stor…. Anonymous poster hash: a16cd...5ee 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå