AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Del Skrevet 27. oktober 2013 Riktignok skrev jeg disse ordene i tittelen på denne posten og vet utmerket at det er flere enn meg som er single. Men det føles jo slik som at jeg er den eneste. Bikker straks 35 fylte år, er mann og har vært singel siden 2009. Har brukt en del tid på å finne meg selv de siste årene og føler at jeg har det bra nå. De fleste av vennene mine har stiftet familie og har sine liv. Jeg bor et stykke unna de sørpå et lite sted. Tar ikke sjansen på å noe jobbflørt da slikt ofte kan gå skeis. Nettdating begynner å bli mer og mer fjern for min de. Har innsett at jeg trives best med å få kontakt med en person og finne ut av vedkommende steg for steg. Man blir jo kjent på en annen måte da. Interessene mine: helsestudio, lese bøker og filmer. Er egentlig ganske sosial, har humor og noen venninner kan ikke skjønne hvorfor jeg er singel. Hehehehe, hadde de sett på meg som kjærestemateriale så hadde vel noen av de vært aktive på den fronten? Så, hva gjør dere singel kvinner og hva med dere som har sosial angst? Anonymous poster hash: eeeb4...3c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2013 #2 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg er 38 år og er totalt singel for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 27. oktober 2013 #3 Del Skrevet 27. oktober 2013 Var veldig singel i veldig mange år. Møtte en ganske tilfeldig på nettet. Kanskje ikke så hjelpsomt dette her, men meg hadde det vært vanskelig å bare tilfeldigvis møte på ute et sted da jeg stort sett bare er på jobb eller hjemme. Vennene bor spredt rundt omkring i inn og utland så kontakten med de er hovedsakelig via nett/tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg ville ikke avskrevet nettet helt om jeg var deg. Greit å ha det som back-up i hvert fall. Du skriver bra og det er en stor fordel på nett! Anonymous poster hash: 613e3...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg ville ikke avskrevet nettet helt om jeg var deg. Greit å ha det som back-up i hvert fall. Du skriver bra og det er en stor fordel på nett! Anonymous poster hash: 613e3...ed1 Men det er jo ekstremt vanskelig å få kjemi med en person via nett da.. Også er det SÅÅÅ kleint å møtes irl. Anonymous poster hash: ede78...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havoc Skrevet 27. oktober 2013 #6 Del Skrevet 27. oktober 2013 Det er som regel lettere å finne noen enn det å bli funnet selv. I enkelte tilfeller så er sjansen for å møte noen uten å gå aktiv inn for det like stor som å vinne i lotto uten å levere kupong - altså du må lære deg selv å se vekk fra en tankegang om at hvis du er en OK person, så skjer det før eller siden. Ingenting skjer uten at du gjør noe for det, inkludert det å møte 'den rette'. Så lenge du er din egen person og har livet noenlunde i vater, så er neste steg å vise dette til potensielle partnere. Nettdating er ikke mer kleint enn det du gjør det til. Bli kjent med noen over tekst og bilder for så å møtes på café er veldig vanlig. Hvis du har en hobby som gjør at du kan møte noen i andre arenaer enn på nett, så utforsk de også. Prøv å ikke ta det så seriøst så får du en bedre glid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 27. oktober 2013 #7 Del Skrevet 27. oktober 2013 Men det er jo ekstremt vanskelig å få kjemi med en person via nett da.. Også er det SÅÅÅ kleint å møtes irl. Anonymous poster hash: ede78...604 Litt skummelt og rart, og møtes i virkeligheten - ja, helt klart. Vanskelig å få kjemi med noen på nett - nei ikke i min erfaring. Nå er riktignok mesteparten av erfaringen basert på vennskap som har startet via nettet (og som aldri var aktuelt som noe annet). Han jeg har møtt på nett som nå er mye mer enn en venn skulle forøvrig også i utganspunktet bare være venn. Det gikk fort litt skeis "den rette veien" (en god stund før vi møttes) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #8 Del Skrevet 27. oktober 2013 Men det er jo ekstremt vanskelig å få kjemi med en person via nett da.. Også er det SÅÅÅ kleint å møtes irl. Anonymous poster hash: ede78...604 Jeg synes ikke det. Eller, man vet jo ikke før man treffer noen, men du kan i hvert fall finne ut om det er noe å bygge videre på. Det øker sjansen for å møte noen som passer betraktelig. Bare husk at som mann er det ekstra viktig å legge litt arbeid i profilen, bilder og meldingene du sender. De aller fleste menn er helt håpløse, så da får du et forsprang. Cluet er å skrive til noen du virkelig kan passe sammen med og vise at du skriver til henne og ikke til "hvem som helst". Og i den virkelige verden så må du nesten bare oppsøke nye steder og være med på alt sosialt som skjer.Anonymous poster hash: 613e3...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #9 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg synes ikke det. Eller, man vet jo ikke før man treffer noen, men du kan i hvert fall finne ut om det er noe å bygge videre på. Det øker sjansen for å møte noen som passer betraktelig. Bare husk at som mann er det ekstra viktig å legge litt arbeid i profilen, bilder og meldingene du sender. De aller fleste menn er helt håpløse, så da får du et forsprang. Cluet er å skrive til noen du virkelig kan passe sammen med og vise at du skriver til henne og ikke til "hvem som helst". Og i den virkelige verden så må du nesten bare oppsøke nye steder og være med på alt sosialt som skjer.Anonymous poster hash: 613e3...ed1 Jeg har ikke hatt lyst til å gjøre noe seksuelt med noen jeg har møtt fra nettet. Har møtt en del, kanskje 7-10 stk. Kjekke og hyggelige gutter, men jeg klarer bare ikke bli interessert i noen på den måten. Nå har en venninne ordnet en greie a la ungkarskvinnen til meg, der jeg kan velge blant flere utvalgte Kanskje det funker, kanskje ikke. Anonymous poster hash: ede78...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #10 Del Skrevet 27. oktober 2013 Det er som regel lettere å finne noen enn det å bli funnet selv. I enkelte tilfeller så er sjansen for å møte noen uten å gå aktiv inn for det like stor som å vinne i lotto uten å levere kupong - altså du må lære deg selv å se vekk fra en tankegang om at hvis du er en OK person, så skjer det før eller siden. Ingenting skjer uten at du gjør noe for det, inkludert det å møte 'den rette'. Så lenge du er din egen person og har livet noenlunde i vater, så er neste steg å vise dette til potensielle partnere. Nettdating er ikke mer kleint enn det du gjør det til. Bli kjent med noen over tekst og bilder for så å møtes på café er veldig vanlig. Hvis du har en hobby som gjør at du kan møte noen i andre arenaer enn på nett, så utforsk de også. Prøv å ikke ta det så seriøst så får du en bedre glid. Glid? Mener du sexuelt nå? Anonymous poster hash: ede78...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå