Gjest Vampen Skrevet 30. juli 2014 #12301 Del Skrevet 30. juli 2014 "snubla over" eller søkt etter....poteto, potato Men joda, synes de var helt ålrighte, men ikke noe jeg ville hatt på veggen Søkte etter bilder, snubla over giraffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 30. juli 2014 #12302 Del Skrevet 30. juli 2014 Jeg har blitt mer glad i Etsy enn Ebay, og har shoppet bilder som skal lyse opp en kjip vegg. Og da snublet jeg over et bilde som formelig ropte på deg, så jeg må lure inn en Etsy-link i ebay-tråden. https://www.etsy.com/no-en/listing/190165857/king-giraffe-art-print-royal-crown?ref=shop_home_active_1&ga_search_query=Giraffe Edit: en til - https://www.etsy.com/no-en/listing/193894721/giraffe-gentleman-dictionary-art-print?ref=shop_home_active_1&ga_search_query=Giraffe jeg likte de veldig godt :D Likte den med hodeskalle og hjerte på den siste linken best :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 30. juli 2014 #12303 Del Skrevet 30. juli 2014 jeg likte de veldig godt :D Likte den med hodeskalle og hjerte på den siste linken best :D Ja, jeg synes det er mange kule bilder der. Jeg fant masse artige geeky-bilder (Zelda, Harry Potter, Alice in Wonderland, The nightmare before christmas) og en del av disse kule victorianske. Banksy-bildene var også fine. Jeg likte også godt skallene og hjertet, og har flere av dem på vurderingslista mi. Jeg er også geek nok til å like at de er trykket på sider fra gamle bøker. Og de koster jo ikke mye. På den siste linken ble det rundt under 200 for 4. Det er jammen ikke ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 30. juli 2014 #12304 Del Skrevet 30. juli 2014 Ja, jeg synes det er mange kule bilder der. Jeg fant masse artige geeky-bilder (Zelda, Harry Potter, Alice in Wonderland, The nightmare before christmas) og en del av disse kule victorianske. Banksy-bildene var også fine. Jeg likte også godt skallene og hjertet, og har flere av dem på vurderingslista mi. Jeg er også geek nok til å like at de er trykket på sider fra gamle bøker. Og de koster jo ikke mye. På den siste linken ble det rundt under 200 for 4. Det er jammen ikke ille. Det er jo det med avispapiret som gjør det kult! Det er bare posteren som kommer, ja? Må sjekke ut str på de. Og vurdere hardt om jeg ønsker meg slikt på veggen her! Skikkelig fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 30. juli 2014 #12305 Del Skrevet 30. juli 2014 Det er jo det med avispapiret som gjør det kult! Det er bare posteren som kommer, ja? Må sjekke ut str på de. Og vurdere hardt om jeg ønsker meg slikt på veggen her! Skikkelig fine! Det er bare trykket, ja. Bildene er så mye i seg selv, så jeg tenkte jeg skulle se hvordan de blir med noen enkle rammer fra Ikea. Noen av selgerne har også alternativer på papir og størrelser, det er både sider fra ordbøker, oppslagsverk på flere språk og noter. Jeg bestilte en hel haug, siden alle hadde sånn kjøp så og så mange, og få så og så mange gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 30. juli 2014 #12306 Del Skrevet 30. juli 2014 Nå har jeg fått både veska og skjørtet (...) Skjørtet ble jammen levert raskt!! Det kom i en ekspress-pose med ferdigskrevet returslipp inne i pakke og greier...Fra UK. Kvaliteten virker langt bedre enn typisk H&M, Vero Moda osv.. Makan til stoff har jeg ikke kjent før, så mykt, kvalitets-tykt (om dere skjønner hva jeg mener) og flott.. Det eneste jeg ikke liker er at skjørtet er lenger enn jeg trodde Det rekker meg et par, tre, fire og en halv cm over knærne. Jeg ble litt nysgjerrig på skjørtet, bare i stripeversjonen. Kunne du lagt ut bilde av skjørtet ditt på, så jeg ser hvordan det sitter? Håper at det på meg kunne blitt en fin high waist uten å bli for kort (har litt mer rumpe å dekke over). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 30. juli 2014 #12307 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Jeg ble litt nysgjerrig på skjørtet, bare i stripeversjonen. Kunne du lagt ut bilde av skjørtet ditt på, så jeg ser hvordan det sitter? Håper at det på meg kunne blitt en fin high waist uten å bli for kort (har litt mer rumpe å dekke over). jeg prøvde å bruke det som highwaist selv men jeg synes ikke helt det egnet seg sånn...må nesten prøve det som highwaist igjen med en kledelig overdel, så kanskje det ser bedre ut. Ja kan ta bilde og enten poste her eller sende deg i innboksen på facebook. Endret 30. juli 2014 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 30. juli 2014 #12308 Del Skrevet 30. juli 2014 jeg prøvde å bruke det som highwaist selv men jeg synes ikke helt det egnet seg sånn...må nesten prøve det som highwaist igjen med en kledelig overdel, så kanskje det ser bedre ut. Ja kan ta bilde og enten poste her eller sende deg i innboksen på facebook. jeg vil også seee... likte den med striper, men den er jo utsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #12309 Del Skrevet 30. juli 2014 Er det noen som vet om det er US eller UK størrelser når man bruker appen? I annonnsene står det bare 38C, men ikke om det er US eller UK.... Anonymous poster hash: a5e01...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 30. juli 2014 #12310 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Tonje og Studenten, dette her var svært vanskelig, for jeg har så utrolig dårlige speilmuligheter til å ta selfie i! Jeg har gjort en forsøk men det er virkelig finere i virkeligheten enn det ser ut til her (det er jo sikkert typisk å si, men det er virkelig sant). Her prøver jeg skjørtet som highwaist, men det ser litt ekstra merkelig ut pga beltet. Må få laget ekstra hull lengre innover på det før det ser nogenlunde ut Endret 31. juli 2014 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 30. juli 2014 #12311 Del Skrevet 30. juli 2014 mine siste kjøp: En kjole jeg er enda litt mer spent på http://www.ebay.com/itm/121366548731?var=420309703365&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 oooh. jeg vil ha tilbakemelding på den siste kjolen! Denne kjolen fikk jeg idag! Fy søren så knallfin den er!! Dette er definitivt mitt beste kjøp på ebay noengang... Prøvde å ta bilde av denne også, men det funka enda dårligere enn disse bildene over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 30. juli 2014 #12312 Del Skrevet 30. juli 2014 Tusen takk, Noz!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #12313 Del Skrevet 30. juli 2014 Denne kjolen fikk jeg idag! Fy søren så knallfin den er!! Dette er definitivt mitt beste kjøp på ebay noengang... Prøvde å ta bilde av denne også, men det funka enda dårligere enn disse bildene over. O lykke... ! Jeg venter nemlig på den jeg også... Så nå gleder jeg meg ennå mer.. :) Anonymous poster hash: 00703...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 30. juli 2014 #12314 Del Skrevet 30. juli 2014 Denne kjolen fikk jeg idag! Fy søren så knallfin den er!! Dette er definitivt mitt beste kjøp på ebay noengang... Prøvde å ta bilde av denne også, men det funka enda dårligere enn disse bildene over. Ååååå vaaar den! Da... må jeg kjøpe den når jeg får lønn! Legg ut bildet fordeeetom :D Hvor lang er den ift til hvor lang du er? Var det ikke litt lang leveringstid også? Tonje og Studenten, dette her var svært vanskelig, for jeg har så utrolig dårlige speilmuligheter til å ta selfie i! Jeg har gjort en forsøk men det er virkelig finere i virkeligheten enn det ser ut til her (det er jo sikkert typisk å si, men det er virkelig sant). Her prøver jeg skjørtet som highwaist, men det ser litt ekstra merkelig ut pga beltet. Må få laget ekstra hull lengre innover på det før det ser nogenlunde ut Den så jo fin ut! :D åh, må legge i watchlist til den med striper er inne igjen!! Tenkte ikke over at det var du som hadde kjøpt kjolen også! Fortsett å handle, vi liker mye likt ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 30. juli 2014 #12315 Del Skrevet 30. juli 2014 O lykke... ! Jeg venter nemlig på den jeg også... Så nå gleder jeg meg ennå mer.. :) Anonymous poster hash: 00703...b48 Tøft! La meg få høre din dom da, det er jeg svært nyskjerrig på! Håper du blir like fornøyd som meg! Ååååå vaaar den! Da... må jeg kjøpe den når jeg får lønn! Legg ut bildet fordeeetom :D Hvor lang er den ift til hvor lang du er? Var det ikke litt lang leveringstid også? Den så jo fin ut! :D åh, må legge i watchlist til den med striper er inne igjen!! Tenkte ikke over at det var du som hadde kjøpt kjolen også! Fortsett å handle, vi liker mye likt ser jeg Nja, kan heller prøve å få noen til å ta bilde av meg med kjolen på. Lang leveringstid nei, jeg la jo ut linken for 10 dager siden Hyggelig å høre- har kjøpt en god del i det siste som jeg er svært fornøyd med Føler liksom at jeg har lært meg noen knep på å luke ut ting som ser fine ut men som er grusomme mot ting som faktisk er ålright i virkeligheten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomelo Skrevet 30. juli 2014 #12316 Del Skrevet 30. juli 2014 Noen som har funnet noen fine notatbøker/permer osv. i fine farger eller mønstre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 30. juli 2014 #12317 Del Skrevet 30. juli 2014 Nja, kan heller prøve å få noen til å ta bilde av meg med kjolen på. Lang leveringstid nei, jeg la jo ut linken for 10 dager siden wæææt.. greit. da måtte jeg bestille den nå. Best at den er like bra som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 30. juli 2014 #12318 Del Skrevet 30. juli 2014 wæææt.. greit. da måtte jeg bestille den nå. Best at den er like bra som du sier glemte å svare deg i stad: jeg er 162 cm og den rakk med til anklene. overdelen er gjennomsiktig (hekla på den måte) så det fugte med en tube-bh med(som utrolignok passet!) spent til tusen på din dom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 30. juli 2014 #12319 Del Skrevet 30. juli 2014 glemte å svare deg i stad: jeg er 162 cm og den rakk med til anklene. overdelen er gjennomsiktig (hekla på den måte) så det fugte med en tube-bh med(som utrolignok passet!) spent til tusen på din dom! åneeeeeeeeeeei jeg er jo 171!!!!! Fader. Ja ja, krysser fingrene fordetom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 31. juli 2014 #12320 Del Skrevet 31. juli 2014 Noen som har kjøpt denne buksen? Hvordan er den i størrelse og kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå