Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker dere bank- eller kredittkort? Jeg skjønner ikke hva som lønner seg m.t.p. valutakurser.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Jeg bruker PayPal med VISA linket opp til den. Det går smertefritt. Mangler det dekning på paypalkontoen, trekkes lønnskonto.

PayPal kan være litt griske på kursen, så en gang i betalingsrutinen går du inn og ber om at den trekker kjøpsvaluta fra VISA (gjøres en gang for alle) istedenfor å la PayPal trekke norske kroner og regne om kursen. Du klikker deg inn på det valget like før du bekrefter transaksjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker PayPal med VISA linket opp til den. Det går smertefritt. Mangler det dekning på paypalkontoen, trekkes lønnskonto.

PayPal kan være litt griske på kursen, så en gang i betalingsrutinen går du inn og ber om at den trekker kjøpsvaluta fra VISA (gjøres en gang for alle) istedenfor å la PayPal trekke norske kroner og regne om kursen. Du klikker deg inn på det valget like før du bekrefter transaksjonen.

Jeg må huske på det valutatrikset der, så derfor siterer jeg deg. :tommel:

Gjest Tjoppa
Skrevet

Er det noen som har tips til gode ansiktsmasker/produkter som kan bidra til å redusere hudormer? Primært på nesen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gjør du dette? Jeg finner ikke noe alternativ til "Pay now", "messsage to seller" eller "continue".

Men hvilken bank gir mest valuta for pengene?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei dere.. noen som kan hjelpe? Når jeg skulle fullføre et kjøp så kom denne meldingen opp

"One or more of the items below cannot be purchased because the seller has not specified shipping costs to the location selected."

Har alledere kontaktet selger og spurt om frakt osv. dette var ingen problem.. Kontaktet selger igjen når denne meldingen kom opp, og selger sa at man bare skulle fortsette selvom meldingen kom opp, men problemet er at det går ikke. "Continue" knappen er grå og går ikke an å trykke på.. Står også at man kan fjerne det man har kjøpt, men det går heller ikke. Skjønner ingenting....

Anonymous poster hash: 05094...412
Skrevet

Hei dere.. noen som kan hjelpe? Når jeg skulle fullføre et kjøp så kom denne meldingen opp

"One or more of the items below cannot be purchased because the seller has not specified shipping costs to the location selected."

Har alledere kontaktet selger og spurt om frakt osv. dette var ingen problem.. Kontaktet selger igjen når denne meldingen kom opp, og selger sa at man bare skulle fortsette selvom meldingen kom opp, men problemet er at det går ikke. "Continue" knappen er grå og går ikke an å trykke på.. Står også at man kan fjerne det man har kjøpt, men det går heller ikke. Skjønner ingenting....

Be selger lage regning til deg, evt be selger sende en link hvor du kan få betalt for deg. Har hendt meg et par ganger og da har jeg fått link som viste "continue" og et annet tilfelle hvor selger lager regning :)

Skrevet (endret)

Kjole (grå) - Tynn i stoffet, men funker fint som strandkjole.

http://www.ebay.com/itm/270780610904?var=570027953866&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Sløyfe til hunden - stinket sjø/fisk!!

http://www.ebay.com/itm/360916909378?var=630273129923&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Skjørt - så veldig lite ut når jeg pakket opp, men når jeg prøvde på satt det fint. Bestilte mørkegrå, men så mer ut som blå i virkeligheten.

http://www.ebay.com/itm/171209387952?var=470326131525&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Endret av misslie
AnonymBruker
Skrevet

Be selger lage regning til deg, evt be selger sende en link hvor du kan få betalt for deg. Har hendt meg et par ganger og da har jeg fått link som viste "continue" og et annet tilfelle hvor selger lager regning :)

Tusen takk. Han skriver nå at han har behandlet dette manuelt og at det skal gå nå, men det går fortsatt ikke..... blir frustrert.. det går ikke. :bond:

AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at jeg trykket på noe slik at varen forsvant fra min handlekurv.. og det står: awaiting payment (0). betyr det at jeg plutselig ikke trenger å bry meg om det mer? Sto tidligere at jeg har bundet med til å kjøpe det... kjipt.

Skrevet

Blir man oransje av denne? Er litt skeptisk til selvbruning, livredd for å bli oransje :fnise:

Nei, ikke oransje, bare brun :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Kjole (grå) - Tynn i stoffet, men funker fint som strandkjole.

http://www.ebay.com/itm/270780610904?var=570027953866&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Sløyfe til hunden - stinket sjø/fisk!!

http://www.ebay.com/itm/360916909378?var=630273129923&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Skjørt - så veldig lite ut når jeg pakket opp, men når jeg prøvde på satt det fint. Bestilte mørkegrå, men så mer ut som blå i virkeligheten.

http://www.ebay.com/itm/171209387952?var=470326131525&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Hvordan er kjolen i størrelsen? Og hvor lang er den? :)

Anonymous poster hash: 5af94...e05

AnonymBruker
Skrevet

Den dagen det dukker opp et produkt som garantert får en ned i vekt, vil det være en verdensnyhet som kommer på Dagsrevyen, og som kommer til å bli klint over hele førstesiden av VG og Dagblad dagen etter. Så inntil du ser det noen av de stedene kan du være sikker på at du har sett et produkt som ikke virker.

Anonymous poster hash: 1a89c...c70

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Den dagen det dukker opp et produkt som garantert får en ned i vekt, vil det være en verdensnyhet som kommer på Dagsrevyen, og som kommer til å bli klint over hele førstesiden av VG og Dagblad dagen etter. Så inntil du ser det noen av de stedene kan du være sikker på at du har sett et produkt som ikke virker.

Anonymous poster hash: 1a89c...c70

+1

Rart at folk kan la seg lure av alternative raske metoder til å gå ned. Det finnes nok måter å gå ned i vekt på, men den kommer av endring av kosthold og trening.

Anonymous poster hash: e131d...0fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...