Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest fotballflue
Skrevet (endret)

Mulig jeg er sent ute, men jeg har akkurat oppdaget "Collections" greia på ebay. Helt fantastisk, finner så mye fint!! :) Har sittet å glodd i en time nå, haha

Noen av dere som har egen? Hadde vært gøy å følge!

Hvor finner du det? Jeg finner det ikke :fnise:

Edit: fant det :D

Endret av fotballflue
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte noen ganske kule hårband fra denne selgeren her , fikk de helt utrolig raskt. Eneste er at det er jo en wire i midten som gjør det umulig å få til akkurat like pent som er det på bildene, men ellers fornøyd! At slike "nesten-skaut" er litt upoppis på KG får jeg leve med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan sorterer jeg på land? Finner det ikke igjen. Vil ha varen fort så tenkte jeg skulle finne en selger fra UK. Men klarer som sagt ikke å finne igjen der jeg kan hake av for selgerland.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Bumper litt på denne jeg siden det haster litt :)

Skrevet (endret)

Bumper litt på denne jeg siden det haster litt :)

Kanskje er det flere muligheter enn de jeg lister opp nå, men jeg vet i hvert fall om to måter.

1. Søk på hva som helst på ebay.com > Klikk på «Advanced» til høyre for søkefeltet > Location: Located in [Velg land]

(PS: Under Advanced kan man også velge å kun søke på selgere som sender til Norge. Veldig praktisk om man f.eks. ser etter bruktklær o.l.)

2. Søk på hva som helst på ebay.co.uk > Finn valgmuligheten «Item Location» på venstre side > Huk av for «UK Only»

Endret av Tonje!
Skrevet

Åå, det er kjempegøy :D jeg fikk mitt kamera tidligere denne uka. Må hamstre filmer :fnise:

Gleder meg til å få brukt det! Legg inn link om du finner noe rimelig film! :biggrin:

Skrevet

Herregud, for en nydelig klokke! *Bestilt* :P

Da er vi to :)

• Liker 1
Skrevet

noen som har kjøpt øretelefoner eller "earbuds" som de er fornøyde med?

Skrevet

Har mottatt disse støvlene i dag, i str 8/40 som var helt perfekt for meg som vanligvis bruker 38-39, og de er både tøffe og behagelige på. Men de lukter helt forferdelig, dessverre, den spesielle plastlukten som kan minne om bæsj :grine: Nå står de i kjelleren i håp om at de får luftet av seg litt.

Skrevet

Har mottatt disse støvlene i dag, i str 8/40 som var helt perfekt for meg som vanligvis bruker 38-39, og de er både tøffe og behagelige på. Men de lukter helt forferdelig, dessverre, den spesielle plastlukten som kan minne om bæsj :grine: Nå står de i kjelleren i håp om at de får luftet av seg litt.

Kjipt :skratte: Bæsj! :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...