Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Er det noen som har kjøpt denne jakken, og vet hvordan den er i størrelsen? Så veldig liten ut i armene... Er en 36-38, og lurer på om jeg skal bestille L? Eller XL?

http://www.ebay.com/itm/2014-Womens-Winter-Slim-Long-Sleeves-Jacket-Coat-Outwear-Parka-Trench-Gray-Tops-/251462239533?pt=US_CSA_WC_Outerwear&var=550372918709&hash=item3a8c51452d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope, det skal gå fint. Har en far som kan linser og øyne og slikt.

Edit: Om hendene dine er helt rene har også utrolig mye å si. En vanlig flaske med linsemiddel er ikke 100% lufttett den heller, så helheten av ren flaske+rene hender spiller en stor rolle.

ok! det virker som løsningen på mange problemer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jakt etter tynne enkle smykker, armbånd og halskjeder, hva kan jeg søke på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det refereres til FB side for ebay flere steder i denne tråden.

Er det en liknende side som denne tråden hvor folk deler hva de har kjøpt og hvor fornøyd de er?

Hvordan finner jeg isåfall den siden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine siste kjøp:

Hårkritt til niese. Ok, og til meg da. Håper det funker, heheh...

Kigurumi giraff, mannen skal ha karnevall i barnehagen

Fargefilter til Nikon kameraet mitt

Fjernkontroll til kamera

Skjørtet som alle snakker om, håper det funker med en voksende mage til sommeren

Mappe til Macbook, den var kjempefin!

Falske Uggs, kjempegode og god kvalitet. Små i størrelsen. Tom på denne linken, men det finnes nok andre steder.

Små gaveesker til et prosjekt jeg driver med.

Ring til mannen, skal i påskeegget

Ja, det ble jo litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine siste kjøp:

Hårkritt til niese. Ok, og til meg da. Håper det funker, heheh...

Kigurumi giraff, mannen skal ha karnevall i barnehagen

Fargefilter til Nikon kameraet mitt

Fjernkontroll til kamera

Skjørtet som alle snakker om, håper det funker med en voksende mage til sommeren

Mappe til Macbook, den var kjempefin!

Falske Uggs, kjempegode og god kvalitet. Små i størrelsen. Tom på denne linken, men det finnes nok andre steder.

Små gaveesker til et prosjekt jeg driver med.

Ring til mannen, skal i påskeegget

Ja, det ble jo litt :fnise:

Anonymous poster hash: c931b...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Funker hårkrittene mot grått hår skulle det stå i innlegget over her.

Jeg farger håret brunt, så vil et slikt brunt hårkritt funke å bruke på den grå etterveksten da? Slike at jeg slipper å farge håret så ofte? Eller vil det bare se rart ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Funker hårkrittene mot grått hår skulle det stå i innlegget over her.

Jeg farger håret brunt, så vil et slikt brunt hårkritt funke å bruke på den grå etterveksten da? Slike at jeg slipper å farge håret så ofte? Eller vil det bare se rart ut?

Det fungerer, men vaskes ut etter hver bruk. Så da vil du jo måtte farge det hver dag

Anonymous poster hash: e307b...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det fungerer, men vaskes ut etter hver bruk. Så da vil du jo måtte farge det hver dag

Er det tungvint å farge det hver dag? Tar det lang tid å få til et bra resultat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd det enda jeg. Denne sier de at sitter ganske godt.

Men du skal dra det gjennom fuktig hår, også bruke rettetang over det for å få det til å sette seg på en måte. Tror det blir vanskelig å bruke på etterveksten? Har ikke prøvd det enda, så vet ikke hvor godt det funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tviler på at det blir et så godt resultat at jeg ville brukt det på å farge grått hår. Det går gjerne ut i løpet av dagen, er mattere enn din egen farge, og du finner neppe lik fargetone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertøy - den er som XS. Helt ok. Rask shipping.

Kjole - denne elsket jeg. Veldig bra kvalitet!

Ronaldo-leke - skal være bursdagsgave for nevøen min som digger han. Bra kvalitet.

Dinosauregg - skal også være bursdagsgave, håper bare ikke han synes at det her blir for teit. Unger er virkelig ikke enkle å handle til :fnise:

2XU-tights - vet at jeg har skrevet om denne tidligere, men tenkte jeg skulle oppdatere litt på den. VELDIG støvfanger! Men god å bruke. IKKE kompresjon.

Venter på disse strikkene, håper jeg får de snart. Selgeren spammer meg ned med meldinger om å gi beskjed om når jeg har fått de, og at de snart vil ankomme meg.

Endret av Adele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det tungvint å farge det hver dag? Tar det lang tid å få til et bra resultat?

Ja det er tungvint hvis du skal farge det hver dag og et brukbart resultat som ligner fargen du har sier det seg vel selv at du ikke kommer til å få til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

var den fin selv om den var 20cm kortere? Kvalitet, farge? Hvilken størrelse kjøpte du? :)

HM-kvalitet, god og varm da. Men siden den er 20 cm kortere dekker den ikke baken. Ellers er den god og romslig. Kjøpte str L, bruker M (noen ganger S) hos HM, men jeg er høy (178cm) så det med at den er 20 cm kortere er megairriterende. Når jeg legger den ut på senga har den jo ikke på noen måte formen til den som er avbildet.

Kjøpte vinrød, fargen var i det minste gjengitt riktig :)

Anonymous poster hash: ae20b...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM-kvalitet, god og varm da. Men siden den er 20 cm kortere dekker den ikke baken. Ellers er den god og romslig. Kjøpte str L, bruker M (noen ganger S) hos HM, men jeg er høy (178cm) så det med at den er 20 cm kortere er megairriterende. Når jeg legger den ut på senga har den jo ikke på noen måte formen til den som er avbildet.

Kjøpte vinrød, fargen var i det minste gjengitt riktig :)

Anonymous poster hash: ae20b...08d

Takk :) den var veldig fin. Men jeg liker også at rumpa dekkes. Så jeg må tenke på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...