Gjest Aqua Skrevet 7. februar 2014 #10901 Del Skrevet 7. februar 2014 Inspirert av noe jeg så på Big Bang Theory nå nettop kjøpte jeg meg: Frokostblandingdispenser Håper det hjelper litt med å holde orden på kjøkkenet Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #10902 Del Skrevet 8. februar 2014 Har en fra triumph som jeg er veldig fornyd med. Den holder alt på plass og har den vanlig BH-hekter for å juster omkretsen (4 eller 5 hekter i høyden, sånn at den sitter stabilt og godt), men ganske dyr... Noen som har kjøpt noen gode sport-BHer å anbefale? Anonymous poster hash: 4318f...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 8. februar 2014 #10903 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg har ikke kjøpt noe på Ebay enda, bare lusket litt her i tråden deres Har dere noen tips til en nybegynner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 8. februar 2014 #10904 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg har ikke kjøpt noe på Ebay enda, bare lusket litt her i tråden deres Har dere noen tips til en nybegynner? Du må gå ut i fra slike ting, 1. Er det noe jeg trenger? (Klær, sminke/egenpleie, utstyr, noe til hjemmet, etc etc) 2. Har jeg hobbyer jeg trenger materialer til? 3. Ser jeg etter gaver? ,eller du kan bare søke på hvasomhelst og du får opp altmuligrart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 8. februar 2014 #10905 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg har ikke kjøpt noe på Ebay enda, bare lusket litt her i tråden deres Har dere noen tips til en nybegynner? Ikke kjøp med en gang du finner noe du liker, bruk wishlisten og sov på det. Kjøp bare ting du ville kjøpt uansett. Ikke kjøp ting bare fordi det er billig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecee Skrevet 8. februar 2014 #10906 Del Skrevet 8. februar 2014 Silkehodeputer Er visst bra for håret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bad Advice Skrevet 8. februar 2014 #10907 Del Skrevet 8. februar 2014 den feedbackgreia irriterer meg litt for den finnes ikke rettferdig. de fleste selgere venter med å gi feedback til de har mottatt selv og siden jeg ikke vil ha noe negativt på meg så gir jeg full score bare for å slippe å få mindre selv. det burde heller vært et system på at selger har maks to - tre dager på å legge inn feedback og hvis du som kjøper prøver å legge inn noe mindre en full score tilbake så ville du blitt sendt automatisk til resolution for å finne en løsning med selger før du kunne lagt inn feedback. Selgere kan ikke gi negativ feedback til kjøpere lengre. Det er helt umulig So don't worry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bad Advice Skrevet 8. februar 2014 #10908 Del Skrevet 8. februar 2014 Silkehodeputer Er visst bra for håret! Og huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 9. februar 2014 #10909 Del Skrevet 9. februar 2014 Selgere kan ikke gi negativ feedback til kjøpere lengre. Det er helt umulig So don't worry. ja jeg så de har endret dette men det forklarer fortsatt ikke hvorfor selger kan trekke ut sin egen feedbackgivning. når kjøper har gjort alt rett så har de i mine øyne ingen gyldig grunn til å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bad Advice Skrevet 9. februar 2014 #10910 Del Skrevet 9. februar 2014 ja jeg så de har endret dette men det forklarer fortsatt ikke hvorfor selger kan trekke ut sin egen feedbackgivning. når kjøper har gjort alt rett så har de i mine øyne ingen gyldig grunn til å vente. Bare å slakte dem det, gi negativ feedback på pur faen hvis de ikke gir deg feedback. Drit i ebaysystemet, det er helt på trynet at selgere skal ha positiv feedback uansett hva. Spesielt om de feks er frekke i svarene sine eller holder tilbake feedbacken når du ikke har gjort noe galt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #10911 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg har ikke kjøpt noe på Ebay enda, bare lusket litt her i tråden deres Har dere noen tips til en nybegynner? Husk på at det meste er produsert i Kina, og med så mange produktforgiftningsskandaler derfra, ville jeg personlig aldri kjøpt sminke, utstyr for mat, el.l. Det meste i butikkene her er riktignok produsert i Kina, men vi må regne med at anerkjente kjeder og produsenter med kinesiske underleverandører, gjør kvalitetskontroll og sjekker at produksjonsprosessen er helsemessig forsvarlig, slik at produkter som selges i norske butikker er trygge. Mange produkter kjøpt gjennom iHerb stinker sterkt kjemisk, og det kan kanskje være en indikasjon på at det er produsert anderledes enn produktene vi finner i butikkene her. Anonymous poster hash: 651f1...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #10912 Del Skrevet 9. februar 2014 Er det noen som har prøvd denne typen vaskenett? Det ser ut som at det er et plastikkskjellett i lokket, og jeg frykter at det skal rive seg løs og skape problemer. Anonymous poster hash: 651f1...111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #10913 Del Skrevet 10. februar 2014 Husk på at det meste er produsert i Kina, og med så mange produktforgiftningsskandaler derfra, ville jeg personlig aldri kjøpt sminke, utstyr for mat, el.l. Det meste i butikkene her er riktignok produsert i Kina, men vi må regne med at anerkjente kjeder og produsenter med kinesiske underleverandører, gjør kvalitetskontroll og sjekker at produksjonsprosessen er helsemessig forsvarlig, slik at produkter som selges i norske butikker er trygge. Mange produkter kjøpt gjennom iHerb stinker sterkt kjemisk, og det kan kanskje være en indikasjon på at det er produsert anderledes enn produktene vi finner i butikkene her. Anonymous poster hash: 651f1...111 Jeg mente selvsagt eBay. Anonymous poster hash: 651f1...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 10. februar 2014 #10914 Del Skrevet 10. februar 2014 Mener jeg så noen hadde kjøpt sånne lyslenker med "trådballer" her inne, men finner det ikke igjen.. Tråden er jo blitt kjempestor. Prøvde å se om jeg fant noen på ebay, men vet ikke helt hva jeg skal søke på. Noen som skjønner hva jeg mener og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 10. februar 2014 #10915 Del Skrevet 10. februar 2014 Mener jeg så noen hadde kjøpt sånne lyslenker med "trådballer" her inne, men finner det ikke igjen.. Tråden er jo blitt kjempestor. Prøvde å se om jeg fant noen på ebay, men vet ikke helt hva jeg skal søke på. Noen som skjønner hva jeg mener og kan hjelpe meg? Cotton balls. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 10. februar 2014 #10916 Del Skrevet 10. februar 2014 Cotton balls. Tusen takk Stuper inn på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j23 Skrevet 10. februar 2014 #10917 Del Skrevet 10. februar 2014 Tusen takk Stuper inn på ebay Si i fra hva du handler/ om du mottar noe som er verdt å dele da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenzi Skrevet 10. februar 2014 #10918 Del Skrevet 10. februar 2014 Her er linken til Cotton balls som jeg kjøpte. Er kjempe fornøyd Kjøpte den i bruntoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #10919 Del Skrevet 10. februar 2014 Her er linken til Cotton balls som jeg kjøpte. Er kjempe fornøyd Kjøpte den i bruntoner. Er de ikke brannfarlige? Ballene er jo laget av bomull. Anonymous poster hash: 49562...24b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenzi Skrevet 10. februar 2014 #10920 Del Skrevet 10. februar 2014 Er de ikke brannfarlige? Ballene er jo laget av bomull. Anonymous poster hash: 49562...24b Har hatt de stående på i godt over en måned (skrur så klart av om kvelden), og ingenting har skjedd. Det er små lamper som man fester inn i selve ballen. Tror uansett ikke man ville solgt slike i Norge om de var brannfarlige. Disse selges blant annet på Åhlens, bare mye dyrere enn ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå