Mynona Skrevet 10. oktober 2011 #341 Del Skrevet 10. oktober 2011 Først sender man en melding til selgeren før man gir negativ feedback. Man må jo gi selgeren en sjanse til å gjøre opp for seg. Mvh Yvonne Jeg har vært i kontakt med selgeren og klagd på tiden det tok fra de sendte meg en mail om at varen var sendt til den faktisk var registrert på postkontoret i Hong Kong. Det tok 2 uker. De beklaget, men det hjeper lite når jeg ikke får med meg kameraet på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 10. oktober 2011 #342 Del Skrevet 10. oktober 2011 Først sender man en melding til selgeren før man gir negativ feedback. Man må jo gi selgeren en sjanse til å gjøre opp for seg. Mvh Yvonne Men selgeren kan jo ikke gjøre opp for at varen er blitt sendt avsted så lenge etter salget at kjøperen ikke lenger trenger varen. Har man en dårlig opplevelse av selgeren gir man en nøytral eller negativ tilbakemelding. Dette vil jo være med på å sikre at nestemann som kjøper produktet kanskje kan slippe å vente like lenge. Men man kan jo selvfølgelig be om en aldri så liten kompensasjon for ventetiden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #343 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Jeg har vært i kontakt med selgeren og klagd på tiden det tok fra de sendte meg en mail om at varen var sendt til den faktisk var registrert på postkontoret i Hong Kong. Det tok 2 uker. De beklaget, men det hjeper lite når jeg ikke får med meg kameraet på ferie. Hva står forventet leveringstid da, selgere pleier jo som regel å oppgi det?At det kan ta 3-4-5 uker fra Kina er ikke uvanlig, jeg har snart 1000 kjøp fra eBay bak meg, hvor mange av dem er fra Kina, og man kan ikke forvente at man kan få noe fra Kina innen to uker. Nå skal det sies, jeg har opplevd at det kan gå riktig så kjapt fra Kina, og mange klarer å levere varen sin innen to uker, men mange klarer ikke det. Hvis en selger oppgir to ukers leveringstid så pleier jeg å beregne fire uker. Minst. Mvh Yvonne Endret 10. oktober 2011 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #344 Del Skrevet 10. oktober 2011 Men selgeren kan jo ikke gjøre opp for at varen er blitt sendt avsted så lenge etter salget at kjøperen ikke lenger trenger varen. Har man en dårlig opplevelse av selgeren gir man en nøytral eller negativ tilbakemelding. Dette vil jo være med på å sikre at nestemann som kjøper produktet kanskje kan slippe å vente like lenge. Men man kan jo selvfølgelig be om en aldri så liten kompensasjon for ventetiden da. Selvfølgelig ikke, men jeg ville vært varsom med å gi negativ tilbakemelding, jeg ville nok heller gitt nøytral tilbakemelding, spesielt om man får en kompensasjon. Dette er selvfølgelig litt vanskelig, fordi vi fokuserer på forskjellige ting ift hva som er viktig. Så lenge man får varen synes jeg negativ tilbakemelding er misvisende, men så er jeg en som uansett ikke tenker så mye på leveringstid og fokuserer heller på å få varen i utgangspunktet. Negativ tilbakemelding gis kun der man ikke får varen, eller hvor det er ekstra lang leveringstid (si flere måneder). Det har nok litt med miljøet innad på eBay å gjøre. Jeg er en som har kjøpt mye, dermed har jeg et godt rykte, jeg er nok litt snillere med tilbakemeldingene ift leveringstid, men da får jeg også mye tilbake, blant annet gjennom rabatter, kuponger, billigere frakt osv. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 10. oktober 2011 #345 Del Skrevet 10. oktober 2011 Selvfølgelig ikke, men jeg ville vært varsom med å gi negativ tilbakemelding, jeg ville nok heller gitt nøytral tilbakemelding, spesielt om man får en kompensasjon. Dette er selvfølgelig litt vanskelig, fordi vi fokuserer på forskjellige ting ift hva som er viktig. Så lenge man får varen synes jeg negativ tilbakemelding er misvisende, men så er jeg en som uansett ikke tenker så mye på leveringstid og fokuserer heller på å få varen i utgangspunktet. Negativ tilbakemelding gis kun der man ikke får varen, eller hvor det er ekstra lang leveringstid (si flere måneder). Det har nok litt med miljøet innad på eBay å gjøre. Jeg er en som har kjøpt mye, dermed har jeg et godt rykte, jeg er nok litt snillere med tilbakemeldingene ift leveringstid, men da får jeg også mye tilbake, blant annet gjennom rabatter, kuponger, billigere frakt osv. Mvh Yvonne Jeg er også forsiktig med negative tilbakemeldinger, og har til nå bare gitt en nøytral, selv om flere burde ha fått en negativ. Men det er ikke greit at det skal gå to uker fra man betaler til varen blir levert på postkontoret. Det er skikkelig slapt. At det tar noen uker å motta varen er ikke noe problem. Det må man bare regne med. Men jeg forventer at varen blir sendt innen rimelig tid. Og jeg har heller ikke opplevd noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #346 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er også forsiktig med negative tilbakemeldinger, og har til nå bare gitt en nøytral, selv om flere burde ha fått en negativ. Men det er ikke greit at det skal gå to uker fra man betaler til varen blir levert på postkontoret. Det er skikkelig slapt. At det tar noen uker å motta varen er ikke noe problem. Det må man bare regne med. Men jeg forventer at varen blir sendt innen rimelig tid. Og jeg har heller ikke opplevd noe annet Akkurat det er jeg helt enig med deg i, jeg misforsto deg nok litt, men det er jo altfor dårlig, slik skal det ikke være! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 11. oktober 2011 #347 Del Skrevet 11. oktober 2011 Påfugl-ring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 11. oktober 2011 #348 Del Skrevet 11. oktober 2011 Påfugl-ring Tøøøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 11. oktober 2011 #349 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hundeseng - Ikke verdens fineste, men er bare ei "reserve" seng, han har ei anna ei fra før Skjerf - kjøpte det i både lilla, rosa og turkis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 11. oktober 2011 #350 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hundeseng - Ikke verdens fineste, men er bare ei "reserve" seng, han har ei anna ei fra før Skjerf - kjøpte det i både lilla, rosa og turkis. Syns senga var fin, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 11. oktober 2011 #351 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) . Endret 24. juli 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 11. oktober 2011 #352 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hundeseng - Ikke verdens fineste, men er bare ei "reserve" seng, han har ei anna ei fra før Skjerf - kjøpte det i både lilla, rosa og turkis. Fiiin seng Men sendes den til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2011 #353 Del Skrevet 11. oktober 2011 Robotsmykke Klokkesmykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 11. oktober 2011 #354 Del Skrevet 11. oktober 2011 nyx jumbo eye pencil pigment eyeshadow eyeshadow palette hårbøyle eyeshadow palette metal ring sizer hundesokker lange votter hårbånd pluss masse mer ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quelleriel Skrevet 12. oktober 2011 #355 Del Skrevet 12. oktober 2011 Halskjede Øreringer Lommeur Tights Den øverste er julegave til stemoren min.. Men resten er til meg.... Argh, jeg klarer ikke å stoppe! Vet ikke om jeg burde sjekke kontoen min nå snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. oktober 2011 #356 Del Skrevet 12. oktober 2011 Smykke Kortholder Babytights Babylue Badeand Veggdekor Kjøleskapsmagnet Herregud,jeg elsker ebay :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lintin Skrevet 12. oktober 2011 #357 Del Skrevet 12. oktober 2011 Røde gummisåler til Christian Louboutin skoene mine Sko (gult er kult) og flere sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 12. oktober 2011 #358 Del Skrevet 12. oktober 2011 dekseltil macbooken min , selvfølgelig i rosa :D arbeidsklokke,eller sykepleierklokke til og ha på jobb:P også den i rosa! leselys rosa sløyfe armbånd arm-casetil iphone til trening:) litt julepynt gullbelte - fikk det i posten idag, sååå fornøyd! jeg er vel str 52 i klær, og det passet perfekt Rosa deksel til iphone:) Fikk også disse strømpene i posten idag, bestilt for en tid tilbake - og jeg er sååå fornøyd til den prisen! jeg bruker mye lange strømper under litt kortere tights å slikt om vinteren, og jeg ble så glad da jeg så at disse var veldig veldig bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 12. oktober 2011 #359 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg kjøpte denne for noen dager siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 12. oktober 2011 #360 Del Skrevet 12. oktober 2011 Bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå