Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Det er vel egenskaper i det kunstige skinnet som er brukt. Kjemikalier.

Du kan ikke være sikker på at lukten går bort i det hele tatt. Mon tro om produkter som stinker så fælt er bra å ha på seg..

Anonymous poster hash: 651f1...111

Jeg har kjent samme lukten fra - tror det var - en hårføner når den ble varm. Tror det er plasten som lukter.

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det står antatt leveringsankomst: 12-24/6. Men så ble pakken sendt (fra Canada) 1/6.

Bruker en pakke fra Canada 11-23 dager til Norge? Eller skriver de det kun for å være på den sikre siden og ikke få klager?

Anonymous poster hash: ffb31...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå når jeg er gravid, var jeg på utkikk etter nye bher. Kjøpte http://www.ebay.com/itm/310803753077?var=610220921811 to av disse her, til 17 kr pr stykk! En i str 80c og en i str 85c, og det er helt fine bher i bomull, bruker de mye, mest hjemme eller ute når det er varmt, disse er ganske tynne og lette. Kjøpte også denne her - http://www.ebay.com/itm/380676973298?var=650114618424 i str 36 C, og den er bare helt perfekt, bredde stropper og bånd rundt ryggen gjør den veldig behagelig å ha på gjennom en hel arbeidsdag. Den er til 34 kr.

Forresten, ammebher fra H&M i str 80C er for små og vonde for meg. Disse som jeg kjøpte på ebay passer mye bedre. :)

Anonymous poster hash: 3c025...7ac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå når jeg er gravid, var jeg på utkikk etter nye bher. Kjøpte http://www.ebay.com/itm/310803753077?var=610220921811 to av disse her, til 17 kr pr stykk! En i str 80c og en i str 85c, og det er helt fine bher i bomull, bruker de mye, mest hjemme eller ute når det er varmt, disse er ganske tynne og lette. Kjøpte også denne her - http://www.ebay.com/itm/380676973298?var=650114618424 i str 36 C, og den er bare helt perfekt, bredde stropper og bånd rundt ryggen gjør den veldig behagelig å ha på gjennom en hel arbeidsdag. Den er til 34 kr.

Forresten, ammebher fra H&M i str 80C er for små og vonde for meg. Disse som jeg kjøpte på ebay passer mye bedre. :)

Anonymous poster hash: 3c025...7ac

Takk for tips :)

Anonymous poster hash: 2462b...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter syv dagers ville bud vant jeg endelig denne:

Dokumentmappegreie

Syntes den var så fin! Når jeg så på lignende i butikk her i Norge var det 859 for ekte skinn og over 400 for falskt. Sååå, jeg er fornøyd. Skal bli så fin student atte.

Endret av Pepperbiff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/350991361836

Da fikk jeg denne kjolen, og ble dessverre skuffet :( Skjørtet var nydelig, men overdelen passet ikke og det virket som det var altfor mye stoff. Tror nok at den var feil til kroppsformen min, midjemålet er riktig men puppene er for små :roll: Dessuten var glidelåsen veldig trøblete. Men skal se om jeg ikke får laget et skjørt av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Etter syv dagers ville bud vant jeg endelig denne:

Dokumentmappegreie

Syntes den var så fin! Når jeg så på lignende i butikk her i Norge var det 859 for ekte skinn og over 400 for falskt. Sååå, jeg er fornøyd. Skal bli så fin student atte.

Den der er i super-jalla kvalitet, så spørs om du blir fornøyd med den.

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der er i super-jalla kvalitet, så spørs om du blir fornøyd med den.

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

Åh? Har du kjøpt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg husker det var en som hadde kjøpt en fettklype som hun var fornøyd med, men klarer ikke finne igjen linken. Noen som kan hjelpe? Jeg kunne søkt etter det selv på ebay, men har virkelig ikke peiling på hva fettklype er på engelsk.

Anonymous poster hash: ae339...9b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har kjøpt noen fine jakker på ebay? Type vår/sommerjakke. :) Er en strl S.

Anonymous poster hash: 49562...24b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det var en som hadde kjøpt en fettklype som hun var fornøyd med, men klarer ikke finne igjen linken. Noen som kan hjelpe? Jeg kunne søkt etter det selv på ebay, men har virkelig ikke peiling på hva fettklype er på engelsk.

Anonymous poster hash: ae339...9b0

Jeg kjøpte den hun anbefalte:

http://www.ebay.com/itm/291043230374?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg har lyst til å kjøpe meg et sett med Jessup børster, bare for å se om de kan matche seg med sigma sine. Disse børstene har fått voldsomt med skryt i tillegg, lurer på om noen har prøvd de?

Jeg mener... se på den prisen. Disse kan jeg herje med uten at jeg trenger å være redd for de, noe som ikke akkurat kan sies om noen av de andre børstene mine som er litt for kostbare til det. Er greit med noe jeg kan drasse med meg i kofferten på ferie liksom.

Åh, også har jeg diverse andre ting jeg må liste opp.

Renseolje fra Innisfree, elsket juicy apple versjonen. Håper denne fjerner sminken like bra.

Så har jeg kjøpt et bokssett med death note på dvd.

Parfyme fra Lanvin. Jeg må slutte å kjøpe parfymer basert på omtaler, denne var helt meh. Kjedelig, men ikke vond.

Leppestift fra mac, pure zen. Denne har jeg eid før, den perfekte nude fargen :D

Tweezerman øyenbrynsgel, den holder ting på plass, fornøyd med kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker

Jeg har lyst til å kjøpe meg et sett med Jessup børster, bare for å se om de kan matche seg med sigma sine. Disse børstene har fått voldsomt med skryt i tillegg, lurer på om noen har prøvd de?

Jeg mener... se på den prisen. Disse kan jeg herje med uten at jeg trenger å være redd for de, noe som ikke akkurat kan sies om noen av de andre børstene mine som er litt for kostbare til det. Er greit med noe jeg kan drasse med meg i kofferten på ferie liksom.

Åh, også har jeg diverse andre ting jeg må liste opp.

Renseolje fra Innisfree, elsket juicy apple versjonen. Håper denne fjerner sminken like bra.

Så har jeg kjøpt et bokssett med death note på dvd.

Parfyme fra Lanvin. Jeg må slutte å kjøpe parfymer basert på omtaler, denne var helt meh. Kjedelig, men ikke vond.

Leppestift fra mac, pure zen. Denne har jeg eid før, den perfekte nude fargen :D

Tweezerman øyenbrynsgel, den holder ting på plass, fornøyd med kjøpet.

De såg iallfall veldig herlige ut de kostene! Tror du de er ekte også? Veldig fristene å kjøpe de. Og takk for eppestifttips :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker dere bank- eller kredittkort? Jeg skjønner ikke hva som lønner seg m.t.p. valutakurser.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nook Simple Touch!

Den skal rootes, så jeg får tilgang til google play. Forhåpentligvis kan jeg legge innpå kindle appen, så jeg får lese bøkene jeg allerede har tilgang til på Kindle brettet mitt. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

De såg iallfall veldig herlige ut de kostene! Tror du de er ekte også? Veldig fristene å kjøpe de. Og takk for eppestifttips :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Jeg tror det er et standard syntetisk sett mange på ebay selger, så i hvert fall ganske bra ut til den prisen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...