Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kaffegrut er bunnfallet når man har kokt kaffe (eller det som ligger igjen i filteret). Jeg mener knuste og brente kaffebønner, altså før man har pulveret i trakteren.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Ja, jeg vet. Men alle kjerringrådene jeg har lest som har gått på kaffe har vært med fuktig kaffegrut. Den må være fuktig for å trekke til seg lukten.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det blir vanskeligere enn normalt å få vekk lukten fra disse støvlene, for det er ikke snakk om svettelukt, det er selve materialet som stinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir vanskeligere enn normalt å få vekk lukten fra disse støvlene, for det er ikke snakk om svettelukt, det er selve materialet som stinker.

Jeg hadde noen sko kjøpt på Ebay som stinket STERKT. Lukten gikk ikke bort med tipsene nevnt- men nå 1 år senere er lukten helt borte :P Vet ikke hva det kommer av, annet enn at jeg har hatt de ute litt og ikke hatt de innepakket noe sted. I begynnelsen var lukten i hele gangen. Så det kan være håp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noen sko kjøpt på Ebay som stinket STERKT. Lukten gikk ikke bort med tipsene nevnt- men nå 1 år senere er lukten helt borte :P Vet ikke hva det kommer av, annet enn at jeg har hatt de ute litt og ikke hatt de innepakket noe sted. I begynnelsen var lukten i hele gangen. Så det kan være håp..

OK, de står i kjelleren igjen, de blir vel ikke umoderne med det første, men jeg har behov for ett par til og lyst til å bruke dem nå! Jeg skal ta en snifftest hver gang jeg er der nede, de stinket ned både gangen og badet og sokkene mine i går kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, de står i kjelleren igjen, de blir vel ikke umoderne med det første, men jeg har behov for ett par til og lyst til å bruke dem nå! Jeg skal ta en snifftest hver gang jeg er der nede, de stinket ned både gangen og badet og sokkene mine i går kveld.

Legg grillkull i dem.

Vet det høres teit ut, men det funker på ting som hockeyskøyter,bukser, skulderbeskytter, og annen padding.

Sånt kan jo ikke akkurat vaskes i maskin og etter en omgang på trening lukter det ikke blomstereng, neste gang man skal ha det på..

Grillkull, altså. Det trekker til seg lukten.

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kan hjelpe meg å finne dette på ebay?

http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/tilbehor-systemkamera/HAMA5610/hama-dust-ex-blasebelg

leter også etter rengjørings kit til sony speilrefleks kamera men finner det ikke :/

Her er billigvarianten av den der. Den som faktisk er fra HAMA finner jeg bare til ca like priser, så ikke noe poeng å kjøpe den på Ebay.

...finnes det egne rengjøringskit for spesielle kameraer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg å finne dette på ebay?

http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/tilbehor-systemkamera/HAMA5610/hama-dust-ex-blasebelg

leter også etter rengjørings kit til sony speilrefleks kamera men finner det ikke :/

5,5 kroner ca; http://www.ebay.com/itm/2014-RUBBER-BULB-AIR-PUMP-DUST-BLOWER-CLEANER-FOR-SENSOR-LENS-CAMERA-DSLR-9016-/171272409859?pt=Digital_Camera_Accessories&hash=item27e0a19303 ;)

Endret av flow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, så er jeg også blitt veskedame, gitt - fikk kompliment for den i dag og jeg synes også den er fin.

Så fin! :) Men hvorfor koster den i khaki farge så mye mer? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - der har det nok skjedd en teknisk feil! Jeg betalte ikke 689 kroner for den, altså :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok fordi de er tom for den akkurat nå eller noe slikt. Mange selgere setter opp prisen kollosalt når de blir tom for en vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg måtte kjøpe denne nå :jepp:

Hvilken størrelse kjøpte du? :D

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Hvilken størrelse kjøpte du? :D

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

Xl. det stod at det tilsvarer en 8 amrikansk størrelse. Jeg bruker 38 her hjemme, skulle vel egentlig valgt L, men tok ikke sjansen tilfelle den blir for liten :fnise: får se om den passer. Er den for stor og ser fin ut, så får jeg heller kjøpe en ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel egenskaper i det kunstige skinnet som er brukt. Kjemikalier.

Du kan ikke være sikker på at lukten går bort i det hele tatt. Mon tro om produkter som stinker så fælt er bra å ha på seg..

Anonymous poster hash: 651f1...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...