Gjest Hinkelpinkel Skrevet 2. juni 2014 #11861 Del Skrevet 2. juni 2014 Har mottatt disse støvlene i dag, i str 8/40 som var helt perfekt for meg som vanligvis bruker 38-39, og de er både tøffe og behagelige på. Men de lukter helt forferdelig, dessverre, den spesielle plastlukten som kan minne om bæsj Nå står de i kjelleren i håp om at de får luftet av seg litt. Åh så fine! Men vil ikkje ha dei om dei skal drive å lukte bæsj. Kan du ikkje oppdatere meg om du får vekk lukta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 2. juni 2014 #11862 Del Skrevet 2. juni 2014 MÅTTE bare kjøpe.. Maxi skjørt http://www.ebay.com/itm/300964387314?var=600149842373&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Klokke http://www.ebay.com/itm/131188512031 Nipple covers http://www.ebay.com/itm/271241256796 Da er 3 ting på ønskelisten krysset av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 2. juni 2014 #11863 Del Skrevet 2. juni 2014 Åh så fine! Men vil ikkje ha dei om dei skal drive å lukte bæsj. Kan du ikkje oppdatere meg om du får vekk lukta? Det var litt av en nedtur. Men ja, jeg skal si ifra om de blir brukandes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 3. juni 2014 #11864 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg har aldri kjøpt klær på Ebay før (med unntak av sokker da) så nå er jeg veldig spent. Bestilte nettopp denne jakken. Håper den ikke er helt på trynet i størrelse eller fasong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 3. juni 2014 #11865 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg har aldri kjøpt klær på Ebay før (med unntak av sokker da) så nå er jeg veldig spent. Bestilte nettopp denne jakken. Håper den ikke er helt på trynet i størrelse eller fasong. Hvor mye blir det med mva/toll/husker ikke/ikke drep meg KG? _ I går sendte jeg en melding til en selger som jeg kjøpte iphone case av. De hadde sagt jeg måtte sende melding hvis jeg ville ha en spesiell farge. Jeg sender melding hvor jeg sier at jeg ville ha svart, de svarer at de er så lei seg for at den er mistet! De kan tilby enten 100% av pengene tilbake eller en ny pakning. Tror ikke de leser/forstår innholdet helt altsååå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 3. juni 2014 #11866 Del Skrevet 3. juni 2014 Hvor mye blir det med mva/toll/husker ikke/ikke drep meg KG? Når selve varen koster under 200 kroner betaler en ikke merverdiavgift / fortollingsavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 3. juni 2014 #11867 Del Skrevet 3. juni 2014 Når selve varen koster under 200 kroner betaler en ikke merverdiavgift / fortollingsavgift. Selv ikke når det er shipping/frakt som gjør at den blir over 200? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 3. juni 2014 #11868 Del Skrevet 3. juni 2014 Selv ikke når det er shipping/frakt som gjør at den blir over 200? Det er varens pris som teller, men noen selgere har frakten inkludert i vareprisen, og det blir da lite gunstig for oss nordmenn og -kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 3. juni 2014 #11869 Del Skrevet 3. juni 2014 Selv ikke når det er shipping/frakt som gjør at den blir over 200? Så lenge vareprisen er under 200 må du ikke ut men noen ekstrakostnader. Dersom vareprisen hadde vært over 200 kr, måtte du derimot ha betalt merverdiavgift også for fraktkostnadene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 3. juni 2014 #11870 Del Skrevet 3. juni 2014 Har mottatt disse støvlene i dag, i str 8/40 som var helt perfekt for meg som vanligvis bruker 38-39, og de er både tøffe og behagelige på. Men de lukter helt forferdelig, dessverre, den spesielle plastlukten som kan minne om bæsj Nå står de i kjelleren i håp om at de får luftet av seg litt. kanskje det hjelper å putte dem i frysen? Eller om du har slike små poser som følger med i vesker og lignende. De suger fuktighet, og til en viss grad også lukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 3. juni 2014 #11871 Del Skrevet 3. juni 2014 Denne tråden er SKUMMEL. Jeg har bestilt flere ting bare pga den... må gi meg selv litt ebay-karantene nå... Fram til september eller noe sånt.. Da må jeg jo begynne å tenke på julegaver.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 3. juni 2014 #11872 Del Skrevet 3. juni 2014 Har mottatt disse støvlene i dag, i str 8/40 som var helt perfekt for meg som vanligvis bruker 38-39, og de er både tøffe og behagelige på. Men de lukter helt forferdelig, dessverre, den spesielle plastlukten som kan minne om bæsj Nå står de i kjelleren i håp om at de får luftet av seg litt. Knalltøffe! Jeg lurer på om det var eddik som hjalp mot lukt? Jeg husker også å ha sett "luktdreper" på sprayflaske, som skulle fjerne lukt fra klær og sko. Beklager at jeg ikke husker detaljene, kan hende det hjelper litt likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 3. juni 2014 #11873 Del Skrevet 3. juni 2014 Takk for tips om luktfjerning! Jeg skal prøve å få plass i fryseren og se etter sånn spray på butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 3. juni 2014 #11874 Del Skrevet 3. juni 2014 Eddik fjerner lukt ja. Men ville ikke dynket dem i eddik akkurat, for det kan gjøre dem misfargede. Kanskje fukte noen bomullsdotter med eddik og legge dem oppi skoene? Si i fra hva som funker da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 3. juni 2014 #11875 Del Skrevet 3. juni 2014 Blir mange tips her nå, men kanel skal også funke mot vond lukt i sko Bare dryss kanel på sålen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 3. juni 2014 #11876 Del Skrevet 3. juni 2014 Blir mange tips her nå, men kanel skal også funke mot vond lukt i sko Bare dryss kanel på sålen! Hehe, jeg får assosiasjoner til Donald om hvordan fange fugl: Strø salt på halen dens Men det kan vel ikke skade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #11877 Del Skrevet 3. juni 2014 Takk for tips om luktfjerning! Jeg skal prøve å få plass i fryseren og se etter sånn spray på butikken. Du kan også prøve litt kaffe. (Da mener jeg pulveret og ikke ferdigkokt kaffe)Anonymous poster hash: a5e01...71c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #11878 Del Skrevet 3. juni 2014 Du kan også prøve litt kaffe. (Da mener jeg pulveret og ikke ferdigkokt kaffe)Anonymous poster hash: a5e01...71c Er det ikke kaffegrut da? Etter kokt kaffe? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 3. juni 2014 #11879 Del Skrevet 3. juni 2014 Er det ikke kaffegrut da? Etter kokt kaffe?Anonymous poster hash: cd076...6e7 Jeg har også hørt om kaffegrut-trikset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #11880 Del Skrevet 3. juni 2014 Kaffegrut er bunnfallet når man har kokt kaffe (eller det som ligger igjen i filteret). Jeg mener knuste og brente kaffebønner, altså før man har pulveret i trakteren. Anonymous poster hash: a5e01...71c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå