AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #11821 Del Skrevet 30. mai 2014 Ja, akkurat sånn :D Men helst ikke sort.. Prøver nå å finne i noen evt duse eller mørke farger. Ikke noen knæsje farger.. Noen som har sett? http://www.ebay.com/itm/New-Bling-Leather-Wallet-Case-for-Sony-Ericsson-Xperia-ARC-S-LT15i-LT18i-X12-Hot-/191109138301?pt=US_Cell_Phone_PDA_Cases&var=&hash=item2c7efe077d http://www.ebay.com/itm/Cute-Lovely-Magic-Girl-Card-Wallet-Pouch-Leather-Case-Cover-FOR-SONY-cell-Phones-/390837596192?pt=US_Cell_Phone_PDA_Cases&var=&hash=item5affbc7020 Anonymous poster hash: 49562...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmi9 Skrevet 30. mai 2014 #11822 Del Skrevet 30. mai 2014 http://www.ebay.com/itm/Women-Lady-Boho-Maxi-Dress-Chiffon-Sleeveless-Pleated-Long-Cocktail-Sundress-T3-/181405625460?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item2a3c9e2c74 Noen som har denne kjolen? Hvordan er den? Anonymous poster hash: 317ea...4ad Litt kort (jeg er 164 høy), og den øverste delen var litt lengre og videre enn jeg hadde sett for meg, men ellers fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 30. mai 2014 #11823 Del Skrevet 30. mai 2014 Har kjøpt: Hårbånd blomster Hårbånd til å bruke ved annsiktsmasker osv Wonder pore toner To belter - Sort og camel Annsiktskrem Vurderer denne genseren... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 31. mai 2014 #11824 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg hamstret inn fem par sokker i går kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #11825 Del Skrevet 31. mai 2014 Hvor langt tid går det å sende et par øreringer fra Kina til Norge? Ser at de var sendt den 6. mai... Selgeren har 99,1 positive feedback, men når jeg så på de negative så var det mange som ikke hadde fått varene sine i det hele tatt... sende en melding til selger og forklarte hva jeg hadde kjøpt og at jeg ikke hadde fått det enda.. fikk "ok" tilbake Anonymous poster hash: 05094...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 31. mai 2014 #11826 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Hvor langt tid går det å sende et par øreringer fra Kina til Norge? Ser at de var sendt den 6. mai... Selgeren har 99,1 positive feedback, men når jeg så på de negative så var det mange som ikke hadde fått varene sine i det hele tatt... sende en melding til selger og forklarte hva jeg hadde kjøpt og at jeg ikke hadde fått det enda.. fikk "ok" tilbake Anonymous poster hash: 05094...412 Det varierer veldig. Gi det i alle fall fem uker Av og til får jeg det jeg bestiller innen 2 uker og av og til tar det godt over en måned. Trykk på "my ebay" og velg "purchase history", der vil du få en oversikt over ca hvor lang tid det kan ta (Estimated Delivery) Jeg har også inntrykk av at størrelsen på varen har lite å si på hvor lang tid det tar. Tror det er kun tilfeldigheter egentlig Endret 31. mai 2014 av AloeVera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 31. mai 2014 #11827 Del Skrevet 31. mai 2014 Kjøpt de siste dageneBokmerke til bøker $0.99 Eyelash comb $1.52Markeringstusj - nål $0.99Notatbok $2.55Kalender til vegg - stor $1.69Enda en notatbok $3.99Post-it bokmerker $0.99Penal - vintage $2.00 Soft Iphone 5s Case - Blå $2.05 Wallet case til iphone 5s - svart $3.53 Holder også på med 16 auksjoner! Håper på å dra i hvert fall noe av det i land. Mye kjekt å ha til høsten der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 31. mai 2014 #11828 Del Skrevet 31. mai 2014 Har du fått beltene enda? Vurderer å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #11829 Del Skrevet 31. mai 2014 Noen av dere som vet om noen fine wrapped dresses? Helst så billige som mulig .. Typ sånn her ? http://www.ebay.com/itm/Sexy-Women-Chiffon-Long-Sleeve-V-Neck-Backless-Belts-Dress-Club-Skirt-Plus-S-XXL-/371053542924?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item566483be0c Anonymous poster hash: 8a126...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 31. mai 2014 #11830 Del Skrevet 31. mai 2014 Eller denne: http://www.ebay.com/itm/New-Sexy-Women-Ladies-Chiffon-Boho-Beach-Dress-Sleeveless-Summer-short-Sundress-/181357114079?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item2a39b9f2df Eller http://www.ebay.com/itm/Sexy-Women-Ladys-BOHO-Summer-Sleeveless-Chiffon-Party-Cocktail-Dress-Sundress-/181422556108?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item2a3da083cc Eller en annen kjole dere kan anbefale som kan brukes på sommerlige hverdager? Anonymous poster hash: 317ea...4ad Jeg har kjøpt denne kjolen i korall fargen (tror jeg). Veldig fin, men gjennomsiktig :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skygge Skrevet 31. mai 2014 #11831 Del Skrevet 31. mai 2014 Dere som har kjøpt frø på Ebay: Har det vært noe problem å få dem gjennom tollen? Ser at det er lov bare pakkene er godt nok merket, men det er jo spørsmålet om de er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 31. mai 2014 #11832 Del Skrevet 31. mai 2014 Hvor langt tid går det å sende et par øreringer fra Kina til Norge? Ser at de var sendt den 6. mai... Selgeren har 99,1 positive feedback, men når jeg så på de negative så var det mange som ikke hadde fått varene sine i det hele tatt... sende en melding til selger og forklarte hva jeg hadde kjøpt og at jeg ikke hadde fått det enda.. fikk "ok" tilbake Anonymous poster hash: 05094...412 I snitt bør du forvente 3-5 uker fra Kina. Og det er ikke selgerne som venter før de sender - alle konvolutter står stemplet med dato fra postvesnet og ca alle har sendt på dagen eller senest dagen etterpå når jeg har bestilt. Det går bare som billigste fraktløsning som innebærer at mye går på skip i container for å spare penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flow Skrevet 1. juni 2014 #11833 Del Skrevet 1. juni 2014 Slik jeg har har forstått det, så blir containere fylt opp og lastet på skip. Hvis en container er nesten fylt når pakken din kommer, får du den ganske kjapt. Er containeren derimot tom, så går det en del lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 1. juni 2014 #11834 Del Skrevet 1. juni 2014 Har du fått beltene enda? Vurderer å kjøpe Har ikke mottatt de enda nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 1. juni 2014 #11835 Del Skrevet 1. juni 2014 Tynt gullkjede (gullbelagt sølv) til 78 kr. Kjøpte både i 18" og 20" lengde, både for å kunne veksle mellom ønsket lengde og for å kunne ha to lag med kjeder. Synes det er så pent Kjedene er nydelige, bare vær obs på at de er tynne og delikate, så man kan ikke regne med at de skal tåle harde nykk uten at de ryker. Tynt gullbelagt ankelkjede til 83 kr. Ikke mottatt ennå. Enkel ring med hjerter på i gullfarge til 6 kr. Ikke noe gull i denne så klart, men håper den vil se OK ut likevel. Ørepynt formet som blader i gullbelagt sølv til 179 kr. Disse er utrolig nydelige!!! Ser sånn ut på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 1. juni 2014 #11836 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Har kjøpt: Hårbånd blomster Hårbånd til å bruke ved annsiktsmasker osv Wonder pore toner To belter - Sort og camel Annsiktskrem Vurderer denne genseren... Fillern, nå vurderer jeg den genseren også! Endret 1. juni 2014 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Midnattsol Skrevet 1. juni 2014 #11837 Del Skrevet 1. juni 2014 Denne Tank-toppen i blått Håndkrem fra Body Shop, den beige som heter Almond. Sparte 60 kr på å kjøpe den på Ebay kontra i butikk, i tillegg til at jeg får den rett i postkassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 1. juni 2014 #11838 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Mulig jeg er sent ute, men jeg har akkurat oppdaget "Collections" greia på ebay. Helt fantastisk, finner så mye fint!! Har sittet å glodd i en time nå, haha Noen av dere som har egen? Hadde vært gøy å følge! Endret 1. juni 2014 av AloeVera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #11839 Del Skrevet 1. juni 2014 Hvordan sorterer jeg på land? Finner det ikke igjen. Vil ha varen fort så tenkte jeg skulle finne en selger fra UK. Men klarer som sagt ikke å finne igjen der jeg kan hake av for selgerland. Anonymous poster hash: cd076...6e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earthquake Skrevet 1. juni 2014 #11840 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Neglelakk Neglelakk Denne skal jeg ha over andre lakker, så noen hadde den over en sort lakk og det så utrolig fint ut! :D4 Eyelinere (3, 5, 19, 20)Blotting SheetsEyeliner Verdens beste, kommer aldri til å slutte å bruke denne! Kull sort farge, og kjempeenkel å legge. Det beste av alt er at den holder gjennom hele dagen uten å smudge eller fade i det hele tatt.Blendingkost Denne har jeg fått, og den er overraskende bra. Veldig god kvalitet, røyter ikke og er veldig myk og god å blende med. Solbriller Løsvipper Disse bruker jeg de gangene jeg ikke vil bruke så mye penger på min favoritt som er Ardell Demi Wispies, disse er litt like. Sminkekoster Som er en etterligning av MAC Hello Kitty kolleksjonen. Har bestilt fake MAC-koster før og merker knapt forskjell på dem og ekte vare. Jakke har fått denne også, bestilte i small og den var litt stor.... Men fin jakke da! Veldig myk og god :D Endret 1. juni 2014 av earthquake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå