Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt en maxikjole fra ebay som dere er fornøyde med?

Jeg er 160 cm og er ute etter en lang kjole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

a3Yzpn1_700b.jpg

Anonymous poster hash: c90a6...9c7

Bilder er IKKE til å stoles på i disse dager :fnise:

1393617_10152528391375283_1120260488_n.j

Jeg så på e-baysiden på facebook nå at en mamma hadde kjøpt en sånn pusle-lekematte til ungene sine, men da hun fikk den så var den sånn ca 3cm X 3cm i størrelse :skratte: Ikke en gigantisk en som ungene kunne leke på slik det fremstod i annonsen..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg har kjøpt meg denne blå buksedressen! Den er på vei i posten nå. Krysser fingrene for at den sitter som et skudd ;)

Fikk denne i posten i går og den var alt for liten. Bestilte etter måla, men jeg skulle nok vært 10 cm kortere og 10 cm smalere.

Det blir nok en gave til ei som er mindre enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt en maxikjole fra ebay som dere er fornøyde med?

Jeg er 160 cm og er ute etter en lang kjole :)

jeg har disse:

maxi 1

maxi 2 - ikke samme selger som jeg kjøpte fra, finner ikke linken.

Ser at mange har denne og er fornøyd.

jeg er 171, og disse går meg til ankelen, så de blir nok litt lange til deg, men det kan man alltids gjøre noe med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk disse toppene her om dagen.. Eller, korsettBH, hva enn det heter.
veldig fornøyd, superfine.

Jeg er en liten M og 75B, og kjøpte L. passet perfekt, kunne ikke hatt mindre! Det er nok mer en S egentlig, en stor en sådan.
Kjøpte den svarte blomstrete og den hvite med gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aarg, pcen min vil ikke linke ord til linkene! :-/ Men fikk ihvertfall disse igår :-)

Head case til mobilen :http://www.ebay.com/itm/301049109772?var=600185274690&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Leather case :http://www.ebay.com/itm/281188847177?var=580237132895&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Ganske så rask frakt på begge to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fotballflue

Fikk denne i posten i går og den var alt for liten. Bestilte etter måla, men jeg skulle nok vært 10 cm kortere og 10 cm smalere.

Det blir nok en gave til ei som er mindre enn meg :)

Ånei! Jeg kjøpte jo denne i går :(

kan jeg spørre hvilken størrelse du tok og hvilken du bruker her hjemme? Og hvor høy er du? :)

Endret av fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? Det var litt skuffende. Jeg får vaske det på 30 grader og på vrangen, se om det hjelper :) Betalte du full frakt for begge? betalte de hver for seg?

Jeg har vasket mine på 40 og med "rettsida" ut. Så prøv med lavere varme og vrangen ut, ja. Kanskje det hjelper :) 30 grader går vel som håndvask, om jeg ikke tar helt feil. Jeg kjøpte dog ikke fra den selgeren. Husker ikke helt hva min selger het, og hva frakten var på, men var ca. samme pris. Betalte vel 40 kr totalt ca.

Bilder er IKKE til å stoles på i disse dager :fnise:

1393617_10152528391375283_1120260488_n.j

Jeg så på e-baysiden på facebook nå at en mamma hadde kjøpt en sånn pusle-lekematte til ungene sine, men da hun fikk den så var den sånn ca 3cm X 3cm i størrelse :skratte: Ikke en gigantisk en som ungene kunne leke på slik det fremstod i annonsen..

Hahaha, måtte lagre de bildene. Er så vittige!!

Greit at asiatiske er mindre enn oss, men hallo! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk disse toppene her om dagen.. Eller, korsettBH, hva enn det heter.

veldig fornøyd, superfine.

Jeg er en liten M og 75B, og kjøpte L. passet perfekt, kunne ikke hatt mindre! Det er nok mer en S egentlig, en stor en sådan.

Kjøpte den svarte blomstrete og den hvite med gull.

Jeg lurer litt på hvordan man bruker slike topper? Er det for å vise mage? Med skjørt høyt? Under en gjennomsiktig topp? Jepp, innrømmer glatt at jeg ikke har peiling på mote :laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Noen som har funnet å, hva skal jeg kalle det? oppbevaring til mat. Hvis du f.eks har en halv paprika, så finnes det noe du kan putte den inni, for at den skal holde seg bedre i kjøleskapet.

Noen som har funnet dette? eller tips til hva jeg kan søke på?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvordan man bruker slike topper? Er det for å vise mage? Med skjørt høyt? Under en gjennomsiktig topp? Jepp, innrømmer glatt at jeg ikke har peiling på mote :laugh::laugh:

hehe, ja jeg bruker de hvert fall med highwaist, enten shorts, skjørt eller bukse. Men jeg bruker de ikke bare slik i offentligheten ;) så glad i magen min er jeg absolutt ikke! da drar jeg på en skjorte eller en tynn litt gjennomsiktig genser! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg så etter denne toppen http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/klar/liv-blondetopp/prod667341420.html i butikken, men bare de største størrelsene igjen...

Noen som har sett noe lignende på Ebay? Søker på "lace tube top", men mange av dem er bare med blondekant, ikke hele blondetopper. Synes dessuten noen av dem ser litt for billige ut...

Anonymous poster hash: 22c32...1a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Ånei! Jeg kjøpte jo denne i går :(

kan jeg spørre hvilken størrelse du tok og hvilken du bruker her hjemme? Og hvor høy er du? :)

Jeg tok L, og det skulle være innafor, men tydeligvis ikke. Hadde jeg fått den over skuldrene hadde jeg nok hatt plass til puppene, så det målet stemte i hvert fall :)

Jeg er 170, og regna med at den ville bli kort på bena, men den ble forkort overalt - kunne ikke få den over skuldrene. Jeg trodde det var strikk nederst, men ser nå at det ikke var det. Er du over 165 tror jeg at jeg ville tatt xl.

Jeg så at de selger den i one size også, så lurer på om jeg kanskje har fått det i stede. Og hvis så er tilfelle, så kan det jo være at du får riktig størrelse :)

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Jeg tok L, og det skulle være innafor, men tydeligvis ikke. Hadde jeg fått den over skuldrene hadde jeg nok hatt plass til puppene, så det målet stemte i hvert fall :)

Jeg er 170, og regna med at den ville bli kort på bena, men den ble forkort overalt - kunne ikke få den over skuldrene. Jeg trodde det var strikk nederst, men ser nå at det ikke var det. Er du over 165 tror jeg at jeg ville tatt xl.

Jeg så at de selger den i one size også, så lurer på om jeg kanskje har fått det i stede. Og hvis så er tilfelle, så kan det jo være at du får riktig størrelse :)

Åå, jeg er like høy som deg og valgte M. det var dumt :( kanskje man kan sy den om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Evans

Åå, jeg er like høy som deg og valgte M. det var dumt :( kanskje man kan sy den om :)

Det er strikk i livet, så om du er tynnere enn meg - inklusive mindre overkropp og tynnere legger kan det jo hende det går fint :) Og kanskje jeg har fått den onesize buksdressen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husk å bytt passord da dere..

Fordi?

Anonymous poster hash: 00703...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...