Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Har lest gjennom en del, men langt fra alt, så håper ingen skyter meg om jeg legger ut noe som har blitt lagt ut hundre ganger før.

Jeg har kjøpt disse plaggene:

Rosa og hvit kjole

Rosa polkadotskjørt

Blomsterbluse

Rosa roser chiffon skjørt

Vet vel omtrent hva jeg kan vente meg av kvalitet, men så lenge det går an å bruke så er jeg fornøyd!

Men vil gjerne høre om det er noen andre som har kjøpt disse, og har noen erfaringer å komme med? :)

Fra før har jeg bare kjøpt smykker, og der har jeg alltid vært fornøyd, blir spent å se på disse klærne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du og andre som kjøper slike jeggings o.l på ebay, passer disse til dere? Jeg har sett mange fine leggings/bukser på ebay, men alle ser så trange ut, og de kinesiske modellene på bildene har jo lår som er like tynne som armer nesten.

Anonymous poster hash: c931b...534

Sjekker alltid mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom en del, men langt fra alt, så håper ingen skyter meg om jeg legger ut noe som har blitt lagt ut hundre ganger før.

Jeg har kjøpt disse plaggene:

Rosa og hvit kjole

Rosa polkadotskjørt

Blomsterbluse

Rosa roser chiffon skjørt

Vet vel omtrent hva jeg kan vente meg av kvalitet, men så lenge det går an å bruke så er jeg fornøyd!

Men vil gjerne høre om det er noen andre som har kjøpt disse, og har noen erfaringer å komme med? :)

Fra før har jeg bare kjøpt smykker, og der har jeg alltid vært fornøyd, blir spent å se på disse klærne!

Vet ikke om du har gjort det, men husk at japanske størrelser er mye mindre enn norske. Så en L der er ca S her i Norge. Bare pass på så du ikke bestiller klær som passer noen på 10 år her hjemme ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har gjort det, men husk at japanske størrelser er mye mindre enn norske. Så en L der er ca S her i Norge. Bare pass på så du ikke bestiller klær som passer noen på 10 år her hjemme ;)

Alt var onesize (Kjolen var i S, men gikk ikke an å velge noe annet) :) Men får håpe det går da, er ikke noen dyr lekse om ingenting passer heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var onesize (Kjolen var i S, men gikk ikke an å velge noe annet) :) Men får håpe det går da, er ikke noen dyr lekse om ingenting passer heller :P

Heldigvis ikke dyrt. Du får bare lese målene. Faren er stor for at du får xxs/xxxs i posten hvertfall, hvis det var japansk S! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke dyrt. Du får bare lese målene. Faren er stor for at du får xxs/xxxs i posten hvertfall, hvis det var japansk S! :)

Jeg sammenlikna størrelsen med med størrelsesguiden på Nelly.com og den var litt mindre, men ikke nevneverdig egentlig. Får bare håpe på det beste, og blir ikke akkurat lei meg om det blir en bom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, disse kom i dag. SEKS dager fra Kina!! :o Og de er helt sykt gode!! Skal aldri kjøpe H&M-sokker igjen. Disse er tykke og gode og fine!

Og de er blanding av polyester og bomull!

Vi får høre fra deg når du har vasket dem en del ganger. :)

Anonymous poster hash: 651f1...111

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er de fleste sokkene jeg har.

"vi hører fra deg" - hvilken ebayklan er dette :fnise: Hvis jeg er fornøyd hører "dere" IKKE fra meg. Jeg ER fornøyd nå. 14 kr for et par, herregud. om de tar dukken etter jeg har "vasket dem en del ganger" så er jo ikke akkurat det verdens undergang. De sokkene jeg har nå forsvinner jo etter en del ganger ;)

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester forsterker gjerne stoffet.

Anonymous poster hash: 117b8...925

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne lommeboka i går også.
Den er kjempefin, og virker som god kvalitet. stor og rommer mye plass. Veldig fin gave om du ikke trenger selv :)
Det er bilder av hvordan den ser ut åpen, om dere blar ned på linken. Den ser akkurat slik ut.

Endret av studentprøver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Den er kjempefin, og virker som god kvalitet. stor og rommer mye plass. Veldig fin gave om du ikke trenger selv :)

Det er bilder av hvordan den ser ut åpen, om dere blar ned på linken. Den ser akkurat slik ut.

Den har jeg også, er utrolig fornøyd :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2XU-tights - kom fort. Men klarte å feile på på det med toll. Så endte opp med å måtte betale mye mer for tightsen enn først antatt.

Vaenait-pyjamas - fikk først mail med bilde av pakken, og selve pakken kom etter en ukes tid. Strålende fornøyd! Skal gis til min niese på 2 år. Bestilte 6-7 år. Ser ut til å passe henne ut i fra øyemål.

Skjermbeskytter - til Sony Xperia Z1. Er som de man får tak i på Elkjøp, Expert +++.

Skjermbeskytter - til Samsung Galaxy S4 Active. Er som den over.

Hælbeskytter - treg frakt. Kvaliteten er helt grei. Har ikke fått prøvd enda, da jeg ikke husker hvilke sko jeg skulle ha de på..

Cotton Balls - kom etter underkant en uke. Store og fine. Er akkurat som de man får her i Norge til 400 kr. Lo dog litt av Google Translate-notatet som fulgte med. Skal se om jeg får slengt inn bilde :fnise:

2XU-sokker - suveren kvalitet! Kommer til å bestille flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2XU-tights - kom fort. Men klarte å feile på på det med toll. Så endte opp med å måtte betale mye mer for tightsen

Spurte du tilfeldigvis selgeren på forhånd om han/henne kunne merke som gave og/eller skrive ned verdien på pakken? Trenger ny tights, men kjøper heller i Norge om jeg må ut med avgifter i tollen.

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det plass til å ha mobil oppi denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...