AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #21 Del Skrevet 27. oktober 2013 ...and we have an answer! Jeg tror du må utdype litt Anonymous poster hash: 4c32a...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 27. oktober 2013 #22 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg tror du må utdype litt Anonymous poster hash: 4c32a...fa5 Han føler ikke det samme som deg. I alle fall ikke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #23 Del Skrevet 27. oktober 2013 Han føler ikke det samme som deg. I alle fall ikke nå. Nei det er jo forsåvidt greit. Jeg hadde ikke regnet med noe annet heller, for jeg synes selv det er altfor tidlig for meg å like noen så godt, men sånn er nå det, og det er jo derfor jeg føler at jeg dreit meg ut med å si noe til han.. Men heldigvis klarer jeg meg helt fint uten han hvis han ikke vil møtes noe mer Anonymous poster hash: 4c32a...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 27. oktober 2013 #24 Del Skrevet 27. oktober 2013 Du finner nok ut av det i løpet av uken, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 27. oktober 2013 #25 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg vil ikke si dette er noen krise. Jeg tenker mer sånn - er det virkelig noen som gidder å ha sex med folk de ikke er betatt av engang...??!! Betatt er et minstekrav for min del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 27. oktober 2013 #26 Del Skrevet 27. oktober 2013 ... er det virkelig noen som gidder å ha sex med folk de ikke er betatt av engang...??!! Betatt er et minstekrav for min del. Har alle mennene du har hatt sex med vært betatt av deg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #27 Del Skrevet 27. oktober 2013 Vil han noe seriøst, så hører du fra han i løpet av uka. Er det kun sex, så hører du fra han neste gang han er full og eller kåt. Anonymous poster hash: 6723d...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #28 Del Skrevet 28. oktober 2013 Avvent litt. Du har tross alt dratt "jeg er betatt"-kortet. La han jakte litt Fortell oss hva som skjer da! Ts her, han sendte meg melding igår kveld og spurte om hvordan det går, så svarte jeg idag tidlig og han har ikke svart enda.. Regner med at han har en veldig hektisk dag, eller så bare gjorde han det for å være hyggelig Anonymous poster hash: 4c32a...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 28. oktober 2013 #29 Del Skrevet 28. oktober 2013 Litt stressende fase, dette, når en selv er interessert og ikke vet hva den andre tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #30 Del Skrevet 28. oktober 2013 Litt stressende fase, dette, når en selv er interessert og ikke vet hva den andre tenker. Ja veldig! Ihvertfall når man har fortalt den andre personen om det.. Huff, jeg prøver å tenke på andre ting Anonymous poster hash: 4c32a...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoega Skrevet 28. oktober 2013 #31 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tenk også på at gutter er utrolig treige når det kommer til å svare på meldinger.. Vet det er TORTUR å vente, er der selv - og holder på å gå på veggen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #32 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tenk også på at gutter er utrolig treige når det kommer til å svare på meldinger.. Vet det er TORTUR å vente, er der selv - og holder på å gå på veggen!! Haha jeg vet! Men heldigvis er jeg veldig avslappet akkurat denne gangen.. Føler at går det ikke, så går det ikke.. Heldigvis svarte han da, og spurte om vi skulle møtes.. Hadde bare hatt en busy dag Anonymous poster hash: 4c32a...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoega Skrevet 28. oktober 2013 #33 Del Skrevet 28. oktober 2013 Haha jeg vet! Men heldigvis er jeg veldig avslappet akkurat denne gangen.. Føler at går det ikke, så går det ikke.. Heldigvis svarte han da, og spurte om vi skulle møtes.. Hadde bare hatt en busy dag Anonymous poster hash: 4c32a...fa5 Der ser du ! Jeg tror han er litt interessert han og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 28. oktober 2013 #34 Del Skrevet 28. oktober 2013 Du formidlet jo bare det du følte. Synes ikke det er å drite seg ut, jeg. Og synes ikke du skal gå tilbake på det du sa ihvertfall. Tenker det er koselig å få høre, og det at han ikke responderte, behøver ikke å bety at du var for kjapp på avtrekkeren. Bare å fortsette som vanlig, tenker jeg støtter alt dette. du trenger ikke bekymre deg, ts! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 28. oktober 2013 #35 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tråden er ryddet for hets. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå