Gå til innhold

Jeg dreit meg ut, hva nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtt en mann noen ganger, og sov hos han igår. Vi drakk mye vin og koste oss.. Da vi skulle legge oss hadde vi sex, helt fantastisk, og da vi var ferdige klarte jeg å si at jeg var blitt betatt av han og har tenkt mye på han, og at jeg liker han veldig godt og at han har mange av de egenskapene jeg ser etter i en mann.. Han sa ikke så mye da vi bare har møtt hverandre fire ganger.

Jeg angrer veldig på dette nå og vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg fremover.. Jeg mente ikke å si at jeg er betatt, da det er altfor tidlig å si noe om og jeg helst ikke prater om sånne ting etter å ha møtt en fyr fire ganger. Jeg skjønner ikke hva jeg tenkte med en gang eller hvordan jeg kan tro at jeg liker en så godt så fort... Skal jeg si noe til han om at jeg ikke mente det eller skal jeg bare drite i det?

Anonymous poster hash: 4c32a...fa5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drit i det. Gjort er gjort, sagt er sagt.

Kunne vært verre, du kunne ha sagt at du elsker han og at du tror barna deres kommer til å se SÅÅ SØTE ut!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde sex med ham, men synes det er for tidlig å si at du er betatt? :klo:

Du har virkelig ikke driti deg ut her. Det eneste du har gjort er å formidle hva du tenker på en god måte. Det er jo ikke som om du har fridd eller på annen måte lagt press på ham.

Det er ikke alle som er like flinke med ord (eller følelser for den saks skyld), og det må også være lov, men det betyr ikke at du dermed skal gjøre ditt beste for å unngå å snakke om det.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ikke sagt at du er betatt, men det siste du skal gjøre er å trekke det tilbake. Ikke ta opp temaet igjen på en stund.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke han tar det opp, så gjør ikke du det heller. Hvis han nevner det sier du at øyeblikket tok deg så du sa noe teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Møtt en mann noen ganger, og sov hos han igår. Vi drakk mye vin og koste oss.. Da vi skulle legge oss hadde vi sex, helt fantastisk, og da vi var ferdige klarte jeg å si at jeg var blitt betatt av han og har tenkt mye på han, og at jeg liker han veldig godt og at han har mange av de egenskapene jeg ser etter i en mann.. Han sa ikke så mye da vi bare har møtt hverandre fire ganger.

Jeg angrer veldig på dette nå og vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg fremover.. Jeg mente ikke å si at jeg er betatt, da det er altfor tidlig å si noe om og jeg helst ikke prater om sånne ting etter å ha møtt en fyr fire ganger. Jeg skjønner ikke hva jeg tenkte med en gang eller hvordan jeg kan tro at jeg liker en så godt så fort... Skal jeg si noe til han om at jeg ikke mente det eller skal jeg bare drite i det?

Det er da ikke å drite seg ut, det å være ærlig?

Oppfør deg som du vanligvis gjør fremover.

Det er ingenting du kan si eller gjøre for at han skal føle det samme som deg, eller si det samme som deg. Vil han ha deg, så vil han det uavhengig av at du har fortalt om du liker ham eller ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynn iallefall ikke å si at det bare var tull, det blir for dumt. Om du er betatt av han, så stå for det du sa, dere hadde jo sex så han bør jo tåle såpass når dere har date'et! Bare vent litt og se hva som skejr

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du formidlet jo bare det du følte. Synes ikke det er å drite seg ut, jeg.

Og synes ikke du skal gå tilbake på det du sa ihvertfall.

Tenker det er koselig å få høre, og det at han ikke responderte, behøver ikke å bety at du var for kjapp på avtrekkeren.

Bare å fortsette som vanlig, tenker jeg :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Jeg klarte å si at jeg var forelsket en gang i fylla, etter å kjent hverandre i bare en-to uker. Da jeg så ansiktsuttrykket endret jeg raskt til "betatt" og da ble han bare glad. Tror ikke du har driti deg ut. Verre om du hadde ligget med han uten å være betatt av han om du vil ha forhold med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det kanskje ikke så ille likevel, sagt er sagt så kan ikke trekke det tilbake.. Jeg får heller bare late som det ikke skjedde, med mindre han tar det opp. Burde jeg kanskje sende han en melding enten ikveld eller imorgen og takke for helgen og si at jeg koste meg? Vi var sammen både fredag og lørdag. Eller burde jeg avvente og se om han tar kontakt?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det kanskje ikke så ille likevel, sagt er sagt så kan ikke trekke det tilbake.. Jeg får heller bare late som det ikke skjedde, med mindre han tar det opp. Burde jeg kanskje sende han en melding enten ikveld eller imorgen og takke for helgen og si at jeg koste meg? Vi var sammen både fredag og lørdag. Eller burde jeg avvente og se om han tar kontakt?

ts

Avvent litt. Du har tross alt dratt "jeg er betatt"-kortet. :)

La han jakte litt ;)

Fortell oss hva som skjer da!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alt være et spill? Hvis dere kan være intime og ha sex, er det vel ikke "å drite seg ut" å si at man er betatt?

Hadde du så sagt til ham at du ikke mente det, hadde det vært innmari teit, synes jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte nesten for å komme med en teit tilbakemelding på tittelen, men jeg skal la være :P

Drit i det å forsett som du ikke sa det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal alt være et spill? Hvis dere kan være intime og ha sex, er det vel ikke "å drite seg ut" å si at man er betatt?

Hadde du så sagt til ham at du ikke mente det, hadde det vært innmari teit, synes jeg.

Neida, men problemet er at det hele startet som en ons.. Så har vi møttes litt etter det. Så vi har hoppet over den "vent-med-sex-fasen", og har hatt sex hver gang vi har møttes fordi det er så bra at vi ikke klarer å la vær, og gjort andre ting selvfølgelig også. Men nå er det jo sagt, så si at jeg ikke mener det blir teit, helt enig med deg der ;)

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå ikke det å være "betatt" er å regne som noe kraftuttrykk med veldig store ramifikasjoner. Ville nesten ha forventa at noen jeg dreiv og deita eller lå med var "betatt" av meg. Det er jo ikke det samme som å "elske" eller "være forelska".

Men sånn generelt, for å si det sånn som jeg ser det, gjør kvinner lurt i å ikke fremstille det som om at man kommer til å knuse hjertet til noen og ødelegge livet deres dersom man skulle kommer til å trekke seg unna noe som bare er i begynnelsesfasen, hvor man fortsatt holder på å finne ut av ting. Det gjør bare at man føler seg veldig ufri, og gjør det mindre fristende å gi noen en sjanse. For konsekvensene blir da så store dersom man skulle finne ut at man ikke passer sammen med den personen allikevel.

Hvis du føler at du har lagt mye press på ham nå, er det kanskje lurt å på en eller annen måte gjøre det klart for ham at du skjønner at dere er i en tidlig fase, og at du er en selvstendig person som kommer til å klare deg fint selv om det ikke skulle bli noe mer med dere to.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Neida, men problemet er at det hele startet som en ons.. Så har vi møttes litt etter det. Så vi har hoppet over den "vent-med-sex-fasen", og har hatt sex hver gang vi har møttes fordi det er så bra at vi ikke klarer å la vær, og gjort andre ting selvfølgelig også. Men nå er det jo sagt, så si at jeg ikke mener det blir teit, helt enig med deg der ;)

ts

Oki. Da ser kanskje saken litt annerledes ut.

Har du hørt noe fra ham etter at dere skiltes i går?

Og sa han ingenting i det hele tatt da du fortalte at du var betatt?

Når var denne første gangen dere hadde sex?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han får ta det som et kompliment da. Det var jo egentlig det det var også. Bare oppfør deg normalt, men det er kanskje lurt å ikke pushe for mye på neste gang dere møtes. Kanskje bevisst gå hjem til deg selv, så er det litt opp til ham å vise hva han vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg kanskje sende han en melding enten ikveld eller imorgen og takke for helgen og si at jeg koste meg? Vi var sammen både fredag og lørdag. Eller burde jeg avvente og se om han tar kontakt?

ts

Synes du skal vente og se om han tar kontakt. Du har åpnet for at du vil ha noe mer enn casual sex. Nå er det hans tur.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Da ser kanskje saken litt annerledes ut.

Har du hørt noe fra ham etter at dere skiltes i går?

Og sa han ingenting i det hele tatt da du fortalte at du var betatt?

Når var denne første gangen dere hadde sex?

Nei jeg sov hos han, stemningen var helt grei den idag tidlig, fikk et hadet kyss og klem da jeg dro. Nja, han sa ikke så mye, sa at han ikke regnet med at jeg skulle like han så godt på grunn av det er så tidlig. Første gang vi hadde sex var vel for en måned siden ca.. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Nja, han sa ikke så mye, sa at han ikke regnet med at jeg skulle like han så godt på grunn av det er så tidlig.

...and we have an answer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...