Gå til innhold

Bilde av narkomane


Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke jeg som har skrevet at svenskene skrev ut 6 millioner brukerdoser amfetamin i 1940 årene, det er nils christie og kjetil bruunsom skriver det i den gode fiende.

http://www.nb.no/nbsok/nb/ae03650d7140d5f90213a0480e91aafc?index=1#99

midten side 101.

om du leser videre til side 111 så ser du at dette her ikke var noen narkotikaproblem.

Det er ikke det som skrives på side 111. Spørsmålet er hvorfor myndighetene på det tidspunkt ikke anså det som et problem, og svaret på det er sannsynligvis at man hadde for liten kunnskap om feltet.

Anonymous poster hash: 32c65...10a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...