Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #21 Del Skrevet 12. mai 2004 kjøre vibecke, vil du ha egne søte barn i fremtiden så finn deg en kar som er mye bedre enn ham, som er verdt å satse på da, kjære søte deg! Han mener at han ikke vil ha barn, og det mener han, liker du den tanken? etterhvert som tiden går vil du tenke: nei, nå er det nok, dette finner jeg meg ikke i lengre, jeg har bare så lyst til å dumpe, og det gjør du kanskje også, og da har du allerede tullet bort mange fine år, på å finne deg en kar som vil ha deilige barn sammen med deg, for det er det, det er jævlig unnskyld! uttrykket strevsomt med barn noen ganger, men så uendelig mye morsomt også, en gave du ikke kan forestille deg, som du kan gå glipp av! ta sats og spark deg selv i rumpa og si hadet til han teitingen der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en-anonym-en Skrevet 12. mai 2004 #22 Del Skrevet 12. mai 2004 Kan jeg få lov å spørre HVORFOR du ønsker barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 12. mai 2004 #23 Del Skrevet 12. mai 2004 Du må tenke over hva som betyr mest for deg. Betyr det mye å få oppleve og bli mor og være en familie, eller kan du leve med mannen din uten å få egne barn??? Følg hjertet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kanskje? Skrevet 17. mai 2004 #24 Del Skrevet 17. mai 2004 Hei, tenkte bare jeg skulle nevne en annen mulig grunn for at samboeren din trekker seg på det med barn. Hvis det stemmer at han vet at du mest sannsynlig vil gjøre det slutt på grunn av den avgjørelsen, KAN det kanskje ha noe med hans følelser for deg å gjøre? Kan han ha begynt å tvile på forholdet? Hadde han følt at han ikke kunne leve uten deg, hadde han nok vært villig til å leve med barn for din skyld. Da hadde det ikke vært et alternativ for ham å sette deg i en slik umulig valgposisjon; mine kommende barn eller ham... For da kunne han risikere å miste deg. Kan dette være en feig måte å få deg til å gjøre det slutt selv på? Føler du at han har vært litt fraværende i det siste? Hvis dette er grunnen, vil det jo være ekstra bittert for deg å oppdage det når det kanskje er for seint å bli mor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå