Gå til innhold

string bikini

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg blir litt provosert' date=' når damer må gå i slike string bikinier i nærheten av barn. Må du føle deg sexy i nærheten av dine og andre sine barn? [/quote']

Det er mulig jeg misforstår deg, men er det sånn at du tenker at når en dame får et barn, så skal hun pakke bort den sensuelle siden i seg og late som om hun er en annen? Jeg synes dette høres litt kunstig ut. Hva er egentlig galt i at en mor føler seg som en sexy kvinne fordi om ungen(e) er i nærheten?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes personlig at stringbikini ikke er noe pent.

Skrevet
Skal til syden i sommer med mann og barn.

Lurer på hva dere syns om å gå string bikini på strender og især der det er barn? Det er jo veldig sexy å ha det på, og det føles jo litt spennende å ha så lite klær på... Er string bikinier kun for tynne sylfider, eller kan lubne damer også bruke dette?

Personlig mener jeg at en skal ha kropp for string for å bruke det, hvis man i det hele tatt vil. Jeg bruker det av og til, men det er avhenging av situasjonen, det passer seg ikke alltid. Brukt når det passer seg kan det være sexy og fint, og ikke minst veldig praktisk med tanke på brunfargen. Jeg synes det passer hvis man stort sett ligger og soler seg men ville ganske sikkert ikke brukt det hvis jeg skulle leke med og passe på barn på stranden.

Husk, en bikini kan være veldig sexy og fin uten å være string. Liker ganske utringede bikinier, men synes de kan være like sexy med et lite bakstykke som string.

Skrevet

Jeg syns stringbikini på stranden med andre mennesker passer like dårlig på kvinner som stringtruse på menn. :kvalm:

Stringbikini er greit om man er litt utenfor allfarvei. Men det er mange som reagerer negativt på stringbikinier. Eldre mennesker, barn og andre voksne. Selv om man synes det er helt greit å gå i det selv, syns jeg man skal ta hensyn til at andre mennesker kan bli støtt av det. Og det er helt uvesentlig om det er egne barn eller helt fremmede mennesker.

Kall meg trangsynt, gammeldags osv. Men det er min mening om saken.

Skrevet

Joda, om ikke barna er tilstede....

Du sier ikke noe om situasjonen her da.

Hadde du sagt: "Ikke hvis jeg er på en offentlig strand med min tenåringssønn og hans venner", da er jeg fullstendig enig med deg, men hvem kunne vite at du mente det da?

Du kunne like gjerne mene på et litt bortgjemt sted med din fire år gamle datter til stede, ikke sant?

Det er DA jeg mener man gir dem et unaturlig forhold til kropp, hvis det er galt å vise frem en pupp i en slik situasjon.

At man bør kle seg passende med tenåringsbarna sine venner til stede er relativt opplagt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns PERSONLIG at string ikke er pent, heller harry. MEN jeg mener barn ikke har vondt av å se at mor og far har et naturlig forhold til kropp. Min datter på 9 år, har heldigvis fått holdningen"kropp er naturlig"........

JEg er også enig med et tidligere innlegg om at det blir helt feil å gjemme vekk sin senualitet bare fordi man har fått barn. Jeg syns det må være opp til hver enkelt hvordan man vil kle seg. Om trådstarter føler seg sexy med stringbikini, og mannen syns det samme, så for all del!!!

KOS DEG I SYDEN - med eller uten stringbikini :kul:

Gjest Mannen
Skrevet
Livet handler om mer enn å være sexy og tilfredsstille sine egne behov til enhver tid, man må også ta hensyn til sine omgivelser. Og da særledes om man han barn.

Liker ikke skille jeg heller, men innretter meg etter det livet jeg har, med de forpliktelsene det innebærer og viser hensyn til hva de rundt meg skulle mene.

Amen :klappe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis man skal tenke cm, hvor mye stoff er det som skiller en vanlig bikini fra en string? Det er jo bare en rompe. Folk er så stuck up synes jeg :wink:

Skrevet

string er jo mest praktisk, da slepper man hvite rompeballer ;) men det går an å ha en tynnere bikinitruse da, istedenfor de digre bestemorgreiene.. er jo ok å ha på seg om man har kropp til det, tror ikke barna tar skade av det.. de kan vær stolte av å ha en flott mamma ;) man kan heller prøve å forklare at string truse er ikke noe for barn, på samme måte som alkohol ikke er det ;) men det blir vel ikke så lett ;) jeg har ikke barn så.. hehe.. hadde nok brukt string om jeg hadde ei bra rompe ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med siste taler !

Dersom du bruker stringtruser, MÅÅÅÅ du bruke stringbikini. Hvite rumpeballer stikkende ut mellom truse og brune lår er skikkelig stygt !

Gjest gjest1
Skrevet

Barn og string og toppløse damer....

Noen tilbakeblikk fra tiden da mine var yngre.

Eldstemann og kompis var på stranden alene. I tolvårsalderen vil jeg tro. Jeg spurte hvor de hadde ligget, på plenen, sanden eller svabergene...

De hadde ligget på sanden, der hvor familiene lå, for på svabergene var det jo så mange overløse damer at der kunne de ikke være.... Man skulle tro at gutter i den alderen ville synes det var spennende, men for disse to ble det bare pinlig.

Nå skal det sies at mine barn har sett meg "overløs" både på stranda og hjemme mellom bad og soverom fra de var små, men jeg måtte slutte etter som de ble eldre for jeg så tydelig at det var plagsomt og pinlig for dem.

Stringtruser/-bikinier vet jeg ikke mange menn som egentlig liker....

Gjest Anonymous
Skrevet

Stringtruser/-bikinier vet jeg ikke mange menn som egentlig liker....

Hva slags menn er det du omgås? :klø:

Skrevet

stringtruse er jo heaven for mannfolka da ;)

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Om andre mannfolk ikke liker string bryr det meg katta, for jeg vil ikke at noen andre enn MIN fyr skal like det :)

• 10 år senere...
Skrevet

Nå er det en gammel tråd men jeg er mann og kone og to barn. Min kone har likt å bruke stringbikni før og oppfordrer henne til å ta de frem igjen når skal på ferie til sommeren. Jeg nyter synet av min kone og synes string på henne er både flott og sexy. Jeg er en stolt mann på stranden

Anonymous poster hash: 7eae9...871

Skrevet

Selger de stringbikinier lenger? Har ikke de blitt slaktet av alle motekjennere? Jeg synes personlig at det er stygt, harry og veldig "se på meg, jeg er deilig".

For all del, gå med hva du vil, men du vil få blikk, og folk kommer til å fnise bak din rygg. Det er rett og slett litt trashy.

Anonymous poster hash: a7e39...b96

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke noe om det på stranda, de fleste reagerer jo negativt på det. Og på en strand med barn passer det seg ikke.

Jeg har helt fantastisk pupper, men går ikke toppløs på stranda av den grunn.

Og i sommer var jeg og barna i Spania, sønnen min på 7 år var jo i himmelrike, for der var det toppløse damer overalt. Storkoste seg denne lille gutten. Og synes vel ikke det er helt heldig.

Anonymous poster hash: 1f61a...77d
Skrevet

Selger de stringbikinier lenger? Har ikke de blitt slaktet av alle motekjennere?

LOL! Hvem bryr seg? String bikini er super sexy og veldig vanlig lengre sør.

Anonymous poster hash: c7f10...8d3

• Liker 1
Skrevet

Selger de stringbikinier lenger? Har ikke de blitt slaktet av alle motekjennere? Jeg synes personlig at det er stygt, harry og veldig "se på meg, jeg er deilig".

For all del, gå med hva du vil, men du vil få blikk, og folk kommer til å fnise bak din rygg. Det er rett og slett litt trashy.

Anonymous poster hash: a7e39...b96

Øh...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...