Gå til innhold

string bikini

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal til syden i sommer med mann og barn.

Lurer på hva dere syns om å gå string bikini på strender og især der det er barn? Det er jo veldig sexy å ha det på, og det føles jo litt spennende å ha så lite klær på... Er string bikinier kun for tynne sylfider, eller kan lubne damer også bruke dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg blir litt provosert, når damer må gå i slike string bikinier i nærheten av barn. Må du føle deg sexy i nærheten av dine og andre sine barn?

Dette gjelder både tynne og lubne kvinner. :wink:

Er du på et sted der det bare finnes voksne kan du gå i hva du vil for min del, enten du er tynn, lubben eller kraftig. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Skal til syden i sommer med mann og barn.

Lurer på hva dere syns om å gå string bikini på strender og især der det er barn?

Skal ikke fortelle andre hva de skal gjøre men ville ikke gjort det selv.

Det er jo veldig sexy å ha det på, og det føles jo litt spennende å ha så lite klær på...

Må du være sexy sammen med ungene?Kan ikke det vente til du er alene med mannen din?

Er string bikinier kun for tynne sylfider, eller kan lubne damer også bruke dette?

Folk akn bruke hva de vil så lenge de trives med det.

Gjest Anonymous
Skrevet

synes ikke string på stranden ser så veldig smart ut akkurat. Lyst til å tiltrekke deg andre menns oppmerksomhet? nei det stemmer, du har da mann du. som kan se deg i string ellers, så hvorfor la de andre se det.

Synes det holder at du viser deg fram til mannen din

Skrevet

Jeg mener string på stranda er helt uproblematisk. Barna tar neppe skade av det. Tror menn sikler like mye enten vi har string eller "heldekkende" underdel. Selv bruker jeg ihvertfall string. Syns det ser ganske teit ut å ta på stringtruse med solbrune lår og kritthvit rumpe. Ikke akkurat sexy, spør dere meg

• Liker 2
Skrevet

Det er tid for barna og en voksen tid. Jeg tror voksne bør være forsiktig med hvilke signaler de sender ut til barn. Personlig ville jeg aldri ha gått på stranden i string bikini sammen med barna mine, men var de ikke med ville jeg ha gjort det. Jeg ville ikke ha følt meg komfortabel med det, og jeg mener selv jeg sender ut feil signaler. Blir vanskelig å forklare for 13 åringen hvorfor man ikke vil at hun skal ha string bikini eller truse ellers. Barn gjør som du gjør, ikke som du sier.

Jeg ville heller ikke følt meg komfortabel med å føle meg sexy sammen med barna... Heller gått inn for å føle meg det når de har lagt seg...

Dessuten kan en fin bikini være svært sexy selv om den ikke har string.

Gjest TomKrus
Skrevet
synes ikke string på stranden ser så veldig smart ut akkurat. Lyst til å tiltrekke deg andre menns oppmerksomhet? nei det stemmer, du har da mann du. som kan se deg i string ellers, så hvorfor la de andre se det.

Synes det holder at du viser deg fram til mannen din

:hoho: "Hva, hvorfor kle seg pent og sexy når du skal ut på byen, du som har en mann og greier..Gå inn på rommet og ta påra burkaen igjen du."

Gjest Ethereal
Skrevet

I tillegg kan du jo sjekke svarene inne i bortimot identisk tråd på velvære-forumet...

Nei, stringbikini virker for meg bare desperat, hjemme på verandaen er så, men på stranda??? Og for meg har det absolutt ingenting med type eller ikke type, eller evt. barn å gjøre. Det er harry per se

Skrevet
.... Blir vanskelig å forklare for 13 åringen hvorfor man ikke vil at hun skal ha string bikini eller truse ellers. Barn gjør som du gjør' date=' ikke som du sier....[/quote']

Har du tenkt på den problemstillingen? Det er greit å være obs på hva man viser sine barn og hva det får dem til å ønske selv.

Det er veldig rett som Venus_Venus sier, du får ett problem den dagen du forteller din tenåring (eller yngre) at hun ikke får kjøpe den bikinien fordi den har string og er for utfordrende, for hvorfor er det ok på deg men ikke på henne?

Selv synes jeg ikke string på stranda er verken pent eller sexy, totalt uavhengig av hva slags kropp den sitter på, synes det er mange sexy bikinier, men synes nok at sexy også er pent, og string er ikke pent i mine øyne.

Men det er du som skal trives, og dersom du ikke ser noe problem i å gjøre dette ovenfor barna, så er det ditt liv og dine barn, så gjør som det passer deg selv. :-)

• Liker 2
Gjest GreenSky
Skrevet

Hvorfor alle disse fordommene mot kropp? Hvis noen har lyst til å gå i string på stranda, så gjør det da.

Skrevet

Hvor er fordommene hen her da???? :klø:

Når noen spør hva andre synes, så må man jo svare hva man synes om saken. At man ikke synes det er pent, har jo ikke noe med fordommer mot kropp å gjøre, det har med forskjellig smak.

Gjest Anonymous
Skrevet

Gå gjerne med string på stranden du, men hver klar over at unger og fulle folk får du høre sanheten av, så hvis ikke stringen sitter perfekt , er det nok en del unger som vil kommentere rompe str din, ervt dissing av rumpe baller eller andre rare kommentarer :ler::wink:

Gjest GreenSky
Skrevet
Hvor er fordommene hen her da???? :klø:

Når noen spør hva andre synes, så må man jo svare hva man synes om saken. At man ikke synes det er pent, har jo ikke noe med fordommer mot kropp å gjøre, det har med forskjellig smak.

Jeg mente ikke de som hadde skrevet innlegg her, jeg mente på et generelt grunnlag.

Skrevet

ok, da er jeg med! :D

Skrevet

Det er helt greit med stringbikini, selv ville jeg ikke bruke det når ungene å andre er på stranda . selv liker jeg å gå sånn men finner heller en plass som ikke andre er til stede . Ta det på når dere er alene .

Gjest Anonymous
Skrevet

String bikin ser akkurat like bra ut som string-truser; altså helt forjævlig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg antar at dere ikke soler dere toppløse heller?

Skrevet
Jeg antar at dere ikke soler dere toppløse heller?

Joda, om ikke barna er tilstede....

Skrevet

Joda, om ikke barna er tilstede....

Da går jeg ut i fra at du soler deg toppløs for å være sexy, og ikke for å unngå skille og striper?

Hva med oss som soler oss toppløs for å få jevn farge, og som ikke synes det er særlig sexy å være toppløs. Burde vi dekke oss til for våre egne barn?

Hvordan i alle dager kan det gi dem et naturlig forhold til kropp?

Jeg er ikke så veldig for å vifte med kroppen sin på offentlige steder, men jeg kan ikke tro at barna mine (den dagen jeg får noen) kommer til å ta skade av å se sin mor sole seg i en stringbikini, toppløs eller ikke.

Skrevet

Da går jeg ut i fra at du soler deg toppløs for å være sexy, og ikke for å unngå skille og striper?

Hva med oss som soler oss toppløs for å få jevn farge, og som ikke synes det er særlig sexy å være toppløs. Burde vi dekke oss til for våre egne barn?

Hvordan i alle dager kan det gi dem et naturlig forhold til kropp?

Jeg er ikke så veldig for å vifte med kroppen sin på offentlige steder, men jeg kan ikke tro at barna mine (den dagen jeg får noen) kommer til å ta skade av å se sin mor sole seg i en stringbikini, toppløs eller ikke.

Naturlig forhold til kropp, på en badestrand? Tipper min tenåringssønnn hadde rømt langt vekk og nektet meg å være i på samme strand som han og hans kamerater... Om om jeg likevel hadde gjort det hadde han hatet meg for det. Uansett jeg ville ikke følt meg komfortabel med det.

Hva vi gjør innenfor husets fire vegger er noe annet etter mitt syn. Det er ikke like krenkende for han å se en naken pupp der som på en strand.

Livet handler om mer enn å være sexy og tilfredsstille sine egne behov til enhver tid, man må også ta hensyn til sine omgivelser. Og da særledes om man han barn.

Liker ikke skille jeg heller, men innretter meg etter det livet jeg har, med de forpliktelsene det innebærer og viser hensyn til hva de rundt meg skulle mene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...