Gå til innhold

Hater den jævla kjerringa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!!!!! Mamma og pappa har vært gift i mange mange år. Jeg har to eldre søsken men begge har flyttet ut(heldig for dem)

Pappa var utro mot mamma, så de skilte seg. Nå er kjerringa som pappa var utro med flyttet inn til pappa og blitt hans kjæreste. Jeg kan ikke fordra den ekle tingen der!!!

For det første så er hun innvandrer, jeg er helt sikker på at hun bor her ulovlig og har lyst og gå til politiet med det bare for å få henne ut av landet.

Hun snakker faen heller ikke norsk, og lager ekkel mat og er generelt stygg!! Hun kan såvidt engelsk. Jeg er nesten aldri med pappa lengre pågrunn av hun drittkjerringen, håper han snart ser at hun ødelegger for oss to.

Jeg vil jo ikke at pappa skal hate meg, for at jeg ikke liker kjerringen så har lyst og gå til politiet(eller hvem skal jeg gå til?) i skjul bare for å få henne vekk.

Hun prøver sikkert og være hygglig mot meg, men jeg forstår jo såvidt en liten ting når hun snakker. Når jeg spiser middag med dem, så sitter jeg bare der som det stumtrynet og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Pappa blir til og med sur når jeg ikke snakker ENGELSK slik at hun forstår det... blir så jævla oppgitt av at pappa kan oppføre seg på den måten.

hva kan jeg gjøre????

Anonymous poster hash: 6b3ed...f0e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: c1281...9e4

• Liker 13
Skrevet

Skjønner godt du er fristet til å gå til politiet, men du vet det ikke er sånt man gjør, ikke sant? Dette er real life, ikke en film.

Skulle ønske jeg hadde bedre råd til deg, men vet ikke helt... Håper det ordner seg for dere, kjip situasjon altså

Skrevet

Det er jo faren din som har valgt å være sammen med henne, fullstendig hans valg. Det er begrenset med tid du skal tilbringe med henne, du kan i det minste praktisere normal høflighet den tiden du er i deres hus.

Anonymous poster hash: 869a7...d73
  • Liker 7
Skrevet

Egoismen lenge leve.

Hvordan vil du at din far skal reagere når du drar hjem din elskede? Den som du ser på som det deiligste i verden mens din far ser det ekleste du kunne funnet?

• Liker 1
Skrevet

veldig forståelig at du er frustrert over å ha "mistet" pappaen din, men det kan være du trenger litt perspektiv utenfra.
(1) ikke skyld på damen som pappaen din har flyttet sammen med. dette er ikke hennes feil, det er faren din som har tatt valget å flytte.
(2) faren din har lov å få ny kjæreste, og det har du dessverre ingenting å si noe på.
(3) det kan hende at du med tiden lærer å like den nye kjæresten til pappaen din? bruk tid på å bli kjent med henne. hvis du absolutt hater henne kan du la være å møte henne.

lykke til

Skrevet

Hvorfor ikke bare droppe å besøke far da? Eller be om at dere møtes utenfor hjemmet? Du må ikke besøke han, hvis du ikke liker samboeren hans.

Kanskje det blir bedre når hun lærer seg norsk, slik at du kan prate med henne?

Anonymous poster hash: a89b7...329
  • Liker 4
Skrevet

Det er urettferdig at du legger henne for hat, når det er pappan din du burde være sint på.

• Liker 15
Skrevet

Jeg er jo sint på faren min også? Men hun jævla drittkjerringen det er så mange grunner til at jeg ikke liker henne, hun kontrollerer over faren min!!!!

mamma ville prøve å bli kjent med den nye kjæresten til pappa men hun jævla kjerringen nektet henne å komme INN i huset.

dersom kjerringen ikke er venn med noen av pappas venner, så er de ikke lenger pappas venner heller.

Jeg kommer aldri til å bli kjent med henne, slik er det bare. Men om hun oppholder seg her ulovlig hvorfor kan jeg ikke gå til politiet da???

• Liker 2
Skrevet

du får si til faren at han får velge, mellom dere to, og vis han velger hu, så får du bare slutte og møte han da, så får han heller ta deg med ut vis han vil se deg:)

• Liker 6
Skrevet

Jeg syntes ikke at det er urimelig at du hater henne. Men mitt råd er å prøve å unngå henne (og faren din for den saks skyld), og flytte ut så fort som mulig. Når man kommer seg vekk fra sånne ting, får man mer perspektiv på ting.. Been there.. done that.

• Liker 6
Skrevet

Jeg likte heller ikke min fars nye kjæreste til å begynne med, og heller ikke min mors nye kjæreste for den del. Jeg befant meg da helt i starten av tenårene, og følte vel at de på en måte tok den andre forelderens plass, og ødela den lykkelige familien vi egentlig skulle være. Etter jeg ble kjent med dem, og etter hvert som tiden gikk og jeg ble eldre (mer moden) har jeg blitt oppriktig glad i dem. Nå ser jeg hvor lykkelige de begge er på sin kant, og hvor mye bedre dette er for alle sammen.

Dette var kanskje ikke et råd, men tenkte jeg kunne dele min erfaring i alle fall. Dessuten er det lurt å tenke noe rasjonelt når det kommer til hvem du retter sinnet ditt mot. Hvem er det egentlig som har gjort noe galt her? Og er det nødvendig at du straffer vedkommende?

Anonymous poster hash: 528ef...da3
  • Liker 3
Skrevet

Veldig dårlig av faren din. Først er han utro mot moren din, ødelegger familien deres, flytter rett inn med den kvinnen han er utro med og forlanger at du skal bli kompis med denne kvinnen, uten at han gjør noe for å hjelpe deg. Han virker svært korttenkt og egoistisk. Jeg hadde holdt meg langt unna en slik person, far eller ei.

• Liker 18
Skrevet

Jeg er jo sint på faren min også? Men hun jævla drittkjerringen det er så mange grunner til at jeg ikke liker henne, hun kontrollerer over faren min!!!! mamma ville prøve å bli kjent med den nye kjæresten til pappa men hun jævla kjerringen nektet henne å komme INN i huset. dersom kjerringen ikke er venn med noen av pappas venner, så er de ikke lenger pappas venner heller. Jeg kommer aldri til å bli kjent med henne, slik er det bare. Men om hun oppholder seg her ulovlig hvorfor kan jeg ikke gå til politiet da??? Anonymous poster hash: 6b3ed...f0e

Hvor får du denne informasjonen fra? Ser du dette selv?

• Liker 1
Skrevet

Hvilken nasjonalitet har kjerringa

Anonymous poster hash: 6dfe8...50f
Skrevet

Mistenker du at hun oppholder seg ulovlig i Norge, ja, da bør du faktisk melde fra til politiet. Det er det ingenting galt med.

• Liker 7
Skrevet (endret)

En gjeng kvinner som heller forsvarer sitt eget lykkejag og mulighet til å være den andre kvinnen, uten å bli dømt for det, i stedet for å gi sympati til en fortvila og bedratt unge. Og noen påstår fortsatt at kvinner er omsorgspersonene og viktigst for barn?

Hvem kan få seg til å si at det er urettferdig av henne å legge noen av disse to for hat i heletatt? Man er ikke uten skyld i å ødelegge en familie, bare fordi man selv ikke har en egen famile å holde seg trofast mot. Og hvilket oppegående menneske er frekt nok til å gå med på å bli en del av livet til de ungene de faktisk har vært med å ødelagt familien til?

Endret av Så stylish. ixant?
  • Liker 6
Skrevet

Hvor får du denne informasjonen fra? Ser du dette selv?

Merker jo det fort? Var mamma som fortalte det at hun kjerringen ble sur for at mamma ville hilse på henne, og bli kjent med henne så måtte hun få hun ut av huset så fort som mulig??

Jeg har selv merket at flere av pappas kompiser aldri kommer på besøk, grunnet de ikke liker hun nye kjerringen(noe jeg forstår godt) også hadde vi en som bodde i en gate rett ovenfor som pappa har kjent i flere år, som introduserte kjerringen for pappa, disse har visstnok kranglet og nå får ikke pappa lov til å være med henne lenger.

Skrevet

Mistenker du at hun oppholder seg ulovlig i Norge, ja, da bør du faktisk melde fra til politiet. Det er det ingenting galt med.

kan jeg gjøre dette selv uten og fortelle det til foreldrene mine? er under 18...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...