Erica❤ Skrevet 26. oktober 2013 #21 Skrevet 26. oktober 2013 Barna mine er pene. Datteren min ligner på meg og jeg har vært modell. Jeg misunner henne for kinnbena hennes. Mange har sagt att hun ligner på Cara Delavigne. Den eldste sønnen min ligner på meg men han har nydelige lange øyenvipper. De mellomste sønnene mine ligner på faren:) de er nydelige alle sammen.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #22 Skrevet 26. oktober 2013 Det finnes bare et vakkert barn, enhver mor har det ;-) Så ingen har mer enn ett vakkert barn? Anonymous poster hash: 73cbc...f78
Trapp Skrevet 26. oktober 2013 #24 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Hvorfor svarer du da? "Mæmæ mæmæ mæ mæ?" Endret 26. oktober 2013 av Trapp 1
kokkos Skrevet 26. oktober 2013 #25 Skrevet 26. oktober 2013 Pjokken på to er nydelig, og var over gjennomsnittet søt som baby også. Jeg regner dog med at det går over. Ingen av foreldra var noen smørbrødfat som tenåringer. Faren har vokst seg kjekk og barsk (i mine objektive øyne;) , mens jeg er helt middels og stadig forundra over å ha fått meg en sånn barsking og et så vakkert barn :-)
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #26 Skrevet 26. oktober 2013 Nå har ikke jeg barn, men min søster har og de er veldig pene og ligner på min familie. Om de er "modellpene" vet jeg ikke, men de har pene trekk og er veldig skjønne og sjarmerende Anonymous poster hash: 79402...496
Quasis Skrevet 26. oktober 2013 #27 Skrevet 26. oktober 2013 Datteren min er uvanlig pen. Hun har litt asiatiske trekk, mørk brunt langt hår, store mandelformede grønn/brune øyne og kyssemunn. Hun har helt siden fødselen fått mye utrolig mye komplimenter. Senest i dag var vi i et besøk hvor samtlige kommenterte for en uvanlig vakker jente hun er, og at vi må passe på henne når hun kommer i tenårene. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #28 Skrevet 26. oktober 2013 Hva søren? Jeg har ikke barn selv men elsker dere ikke barna deres som de er? Ikke ta dette personlig - bare litt frustrerende. Anonymous poster hash: abd27...f82 1
Gjest Arch Skrevet 26. oktober 2013 #29 Skrevet 26. oktober 2013 Hva søren? Jeg har ikke barn selv men elsker dere ikke barna deres som de er? Ikke ta dette personlig - bare litt frustrerende.Anonymous poster hash: abd27...f82 Nei, vi elsker kun de pene barna. 4
swaggie90210 Skrevet 26. oktober 2013 #30 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Nei, vi elsker kun de pene barna. Endret 26. oktober 2013 av swaggie90210
ViljaH Skrevet 26. oktober 2013 #31 Skrevet 26. oktober 2013 Mine er vakre barn, andre sier ofte at de har utseendet med seg. I vår familie er vi også som flere andre har nevnt, slik at vi ikke snakker om utseendet hverken innad eller hos andre, det er ikke kvaliteter som feires. Så våre barn får aldri komplimenter for utseendet, jeg har vel aldri sagt til gutten min at han er pen. Men det hagler med godord for andre kvaliteter, så de er blide og trygge og sjarmerende barn. Sure folk er ikke særlig vakre om de er store eller små. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #32 Skrevet 26. oktober 2013 Barna mine er stygge som fanden sjøl. Men de har de tøffeste personlighetene i nabolaget, da. Jeg kødder ikke; kidsa mine er dritkule. Skjønner ikke hvor de har det fra, jeg var og er en tosk til margen, og faren er dum som et brød. Mens ungene, de er sylskarpe, rappkjefta, kreative, humoristiske og akkurat passe freidige. Får høre ofte at de har sterke personligheter og den greia der, og det er neppe kun fordi de er så stygge at det ikke er annet å skryte av. Så jeg kommer ikke til å drukne dem med det første. Dessuten er minsten en jævel på å forutse trav. Anonymous poster hash: 4e9d1...9dd 6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #33 Skrevet 26. oktober 2013 Hun er søt. Og på enkelte bilder er hun virkelig nydelig. Var en modellspeider som sa hun kunne vært modell, men sånt får hun bestemme selv når hun blir eldre. Anonymous poster hash: 65ec5...d88
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #34 Skrevet 26. oktober 2013 Morsomt at stort sett alle på kvinneguiden har over gjennomsnittet pene barn Anonymous poster hash: 0178d...cb1 9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #35 Skrevet 26. oktober 2013 Morsomt at stort sett alle på kvinneguiden har over gjennomsnittet pene barn Anonymous poster hash: 0178d...cb1 Det er nok bare fordi de som har "stygge" barn enten velger å ikke svare, eller svarer veldig ironisk. Så de vil ikke synes her. Som i alle andre tråder der det ikke er "riktig" å svare negativt. (Helt til det kommer et svar som dette. Da renner det inn med folk som skal motbevise det.. ) Anonymous poster hash: c7f7b...42e 2
Gjest Summers Skrevet 27. oktober 2013 #36 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) En jeger gikk engang i skogen; og så møtte han myrsnipen. «Kjære vene, skyt ikke mine barn!» sa myrsnipen. – «Hvem er det som er dine barn da?» spurte jegeren. – «De vakreste barna som i skogen går, det er mine!» svarte snipen. – «Jeg får vel ikke skyte dem da,» sa jegeren. Men da han kom tilbake, hadde han et helt knippe myrsnipeunger i hånden, som han hadde skutt. «Au, au! Hvorfor skjøt du barna mine likevel da!» sa snipen. – «Var disse dine?» spurte jegeren – «jeg skjøt de styggeste jeg fant jeg.» – «Å ja, å ja!» svarte snipen, «vet du ikke, at hver synes best om sine barn?» http://www.skoletorget.no/abb/nor/Eventyr/am_barn.html Endret 27. oktober 2013 av Summers 1
Mafalda Skrevet 27. oktober 2013 #37 Skrevet 27. oktober 2013 Morsomt at stort sett alle på kvinneguiden har over gjennomsnittet pene barn Anonymous poster hash: 0178d...cb1 Da skal du ta deg en tur inn på Sexforumet og se hvor enormt velutstyrt fedrene deres er også! Det er klart noen smører tjukt på, sånn er det alltid på et forum. Og i tillegg er det jo slik noen peker på over her, at hvis man har barn som man ser på som under gjennomsnittet pene, er det ikke sikkert man føler for å legge det ut, spesielt ikke under brukernavn. Derfor blir sånne tråder gjerne litt skjeve. I likhet med penisstørrelse, inntekt, om barnet er flink på skolen, og den type ting. Myrsnipe-eventyret er ett av de søteste jeg vet om. Og helt klart med en kjerne av sannhet. Jeg synes jo at ungene mine er noe av det mest fantastiske verden har sett, men jeg er klar over at det er min høyst subjektive mening. Nå ble det spurt spesifikt om utseende i denne tråden, og mest mulig objektivt. Og selv om man synes aldri så godt om egne barn, så tror jeg mange klarer å ta på seg objektive briller også når det gjelder utseendet. Jeg har null problem med å se at barna mine ikke bare har positive sider, jeg synes ikke at de fjerter roser og er fantastiske på alle måter, så jeg tror jeg ville sett det dersom de ikke var noen fruktfat. Alder spiller jo også inn. Veldig mange barn har en periode i 10-11-12 årsalderen der de ikke er spesielt pene. Tenk på sånne tynne, hengslete jenter med tre nummer for store fortenner (klassebildene på mellomtrinnet er sjelden en fryd for øyet!) Det er heldigvis bare en fase, på linje med at tenåringer av og til får skikkelige kviseutbrudd og vokser ujevnt og i sprang i høyde og bredde- med mer eller mindre artige resultater. Så jevner det seg ut over tid. Jeg var selv i tvil om jeg skulle svare i denne tråden, for det er lett angripelig ("Så overfladisk! Er du ikke glad i personligheten??!", eller "Ja, særlig de er spesielt pene, det er nok bare skryt fra bak pc'en") Men skitt au, TS stilte et spørsmål som foruten temaet er rimelig likt de andre trådene som omhandler barn. Men barna dine er halvt norske og halvt "et-eller-annet-annet", ikke sant? Jeg synes "blandede" barn som oftest blir veldig pene, antakelig er det heldig, genetisk sett, med blandinger. Jeg er selv tante til tre barn som er halvt norske og halvt brasilianske, og det er de vakreste barna jeg har sett, tror jeg (og ja, jeg ser faktisk at de er penere enn mine helt norske barn!)Anonymous poster hash: fecd6...5ce Det stemmer, de er halvt Synnøve Finden med spiss nese (meg) og halvt ett-eller-annet-annet (far). Jeg aner ingenting om genetikk, men har lurt på om grunnen til at blandingsbarn ofte ser pene ut kan være at de mest markante trekkene utjevner hverandre. Mannen min er superkjekk (skal ikke påberope meg noen særlig objektivitet akkurat her!) men han har veldig skarpe og markante trekk, typisk for hans etniske gruppe. Det samme har jeg. Og så ender barna da opp med noe som er midt i mellom, og etter hva jeg har hørt og lest er det slik at menneskeøyet oppfatter symmetri og jevne trekk som "pent". Så sånn sett synes jeg at to veldig ordinære gen-par har fått maks ut av det, ved å produsere avkom som langt overgår sine foreldre utseendemessig sett 3
Brunhilde Skrevet 27. oktober 2013 #38 Skrevet 27. oktober 2013 Hva søren? Jeg har ikke barn selv men elsker dere ikke barna deres som de er? Ikke ta dette personlig - bare litt frustrerende. Anonymous poster hash: abd27...f82 Heter denne tråden "hvor høyt elsker du barna dine?" - eller heter den "Er barna dine pene?"
Gjest Magdalene Skrevet 27. oktober 2013 #39 Skrevet 27. oktober 2013 Barna mine er pene. Datteren min ligner på meg og jeg har vært modell. Jeg misunner henne for kinnbena hennes. . Det er da lagt fra alle modeller som er pene da. Vil jo heller si at modeller stort sett har et spesielt utseende.
liv Skrevet 27. oktober 2013 #40 Skrevet 27. oktober 2013 Eldste har et pent ansikt, litt hengslete rropp som han prøver å vokse inn i, yngste er litt for tidlig å si om han bare blir "Normalt-pen" eller "pen" da han bare er to. Men vakre er de begge to
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå