Gå til innhold

Er barna dine pene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt OBJEKTIVT sett, ja, jeg vet det er vanskelig, men er barna dine pene? Eller er de søte, mindre pene, rare? På hvilken måte? Tenker da kun på utseendet.

Kunne de vært modeller? Forbilder? Et eksempel på vakkerhet?

Anonymous poster hash: 0178d...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er mindre pene.

Anonymous poster hash: 2f7da...477
  • Liker 6
Skrevet

Jeg er imponert over hvor pene de blir når de når tenårene.

Skrevet

Selvfølgelig,og jeg kan ikke være objektiv når det gjelder hennes utseende.

Skrevet

Jeg er imponert over hvor pene de blir når de når tenårene.

Pga sminke, klær og hårstyling, eller bare utvikling?

Skrevet

Selvfølgelig,og jeg kan ikke være objektiv når det gjelder hennes utseende.

Hvorfor svarer du da?

Skrevet

Pga sminke, klær og hårstyling, eller bare utvikling?

Utvikling.

Jeg synes de var ganske hengslete før denne alderen, men som tenåringer er de blitt veldig pene.

Skrevet

Ja, jeg vil påstå det. Pen nok til at h*n både har vært, og blitt spurt flere ganger, om å være, modell på fotoshoots. H*n har stilt opp av og til.

Interessen for den type karriere er der ikke, men jeg ser jo blikkene og forsøkene på flørting fra det andre kjønn nå som h*n er voksen, og går ut fra at det betyr at jeg ikke tar helt feil. ;)

:heks:

Skrevet

Det finnes bare et vakkert barn, enhver mor har det ;-)

• Liker 6
Skrevet

Ja, de er pene, både gutten og jenta :)

Modellpene? Nei, det tror jeg ikke...

(men jeg misunner gutten for de vanvittige lange, mørke øyevippene han har arvet fra faren ;) ).

Skrevet

Helt objektivt så kan jeg svare at søthet og sjarm har høy faktor i hverdag, og enkelte blinkskudd i bilder viser frem et nydelig ansikt.

Mange fremmede som gir komplimenter.

Et "penere" ansikt enn moren på samme alder, uten tvil :lol:

Legger en vekk objektiviteten, så er helt ærlig utseende det siste jeg vil barnet skal legge vekt på for fremtiden. Verdens nydeligste og søteste, men jeg forsøker å gi komplimenter basert på andre ting enn utseende i større grad :)

Visste ikke om jeg skulle kommentere tråden, hehe...

• Liker 2
Skrevet

De er i alle fall et godt eksempel på at minus og minus blir pluss! :ler:

Barna er langt penere enn meg, så de har hatt flaks med gen-blandingen. To av dem er klassisk pene, de to andre er mer søte :)

(men som plix sier, utseende og slike ting er noe vi bevisst nedtoner her i huset. Både innad i familien og også utad, i forhold til at det å være pen rangerer ganske langt ned på lista over kvaliteter vi beundrer og kommenterer etc)

Skrevet

De er i alle fall et godt eksempel på at minus og minus blir pluss! :ler:

Barna er langt penere enn meg, så de har hatt flaks med gen-blandingen. To av dem er klassisk pene, de to andre er mer søte :)

(men som plix sier, utseende og slike ting er noe vi bevisst nedtoner her i huset. Både innad i familien og også utad, i forhold til at det å være pen rangerer ganske langt ned på lista over kvaliteter vi beundrer og kommenterer etc)

Men barna dine er halvt norske og halvt "et-eller-annet-annet", ikke sant? Jeg synes "blandede" barn som oftest blir veldig pene, antakelig er det heldig, genetisk sett, med blandinger.

Jeg er selv tante til tre barn som er halvt norske og halvt brasilianske, og det er de vakreste barna jeg har sett, tror jeg (og ja, jeg ser faktisk at de er penere enn mine helt norske barn!)

Anonymous poster hash: fecd6...5ce

• Liker 2
Skrevet

Noen biologer mener at blandingsbarn får det beste fra hver side for å lettere å bli akseptert i "flokken", siden de skiller seg ut.

Min datter er bare ett, men jeg ser jo (og hører fra andre) at hun er særskilt nydelig!:) Fin hud, nydelig munn, jevne trekk, mørke, nydelige øyne, masse hår, og alltid et digert smil!:)

Skrevet

Den eldste på 16 er pen. Meget pen, og når han i tillegg har fått med seg en god dose utstråling, så sjarmerer han de fleste rundt seg. Hu yngste er kjempesøt, og har en del vakre trekk hun også, men hun kan aldri bli fotomodell. I mine øyne er hun verdens vakreste jente - men jeg er jo ikke objektiv akkurat.

Anonymous poster hash: 2fd82...9b0
Skrevet

Jenta mi er 18mnd, og nå syns jeg hun er over middels pen, men som baby var hun nok litt under middels. Selvfølgelig verdens nydeligste syns jeg, men jeg klarer å se henne objektivt også:)

Anonymous poster hash: af949...d5d
Skrevet

Nei, dessverre. De er stygge som faen. Føler jeg må gjemme de for overfladisk mennesker.

Anonymous poster hash: 13542...756

• Liker 1
Skrevet

Han er veldig vakker nå. Blir veldig spennende å se hvordan han utvikler seg når han kommer i skolealder. :)

Skrevet

Jeg er ikke objektiv, men ut i fra kommentarer jeg har fått er min erfaring den samme som Mafaldas, at minus og minus blir pluss.

Da sønnen var liten, var en venninne veldig overrasket over at mannen min og jeg kunne få et så pent barn. (det var ordrett hva hun sa)

Og han har visstnok vokst til å bli kjekk i følge datterens venninner.

Datteren var i følge kommentarene mer søt enn pen som liten, men ut i fra siste kommentarer har hun blitt "klassisk pen".

Anonymous poster hash: dde4c...5c0
Skrevet

Min datter på 3mnd er veldig søt. Tror nok hun blir bra pen når hun blir eldre. Har veldig fin fasong på leppene og øynene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...