Gå til innhold

Matsex, ja takk?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Er det noen som har erfaring med matsex, evt. gode råd og tips...

Eller er det bare klissete og ekkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Har desverre ingen erfaring selv men jeg drømmer om å bli slikket ren av sjokolade eller jordbærsaus....

Og kunne veldig gjerne gjort det samme tilbake!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte sjokoladesaus en gang for en stund siden, men det ble bare gris. Ente til slutt med at vi måtte gå i dusjen begge to! icon_lol.gif

Enig med Lasse. Bruk noe som ikke er så klissete. icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pulverheksa

Kjøp dere et plastlaken på kondomeriet. De fins i både rødt og svart. Og er vaskbare.

Kan anbefalf div frukt. Enig med Lasse youghurt er smart. Ting med mye sukker klisser og du blir som limt til lakenet.

Ha det moro icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se 9 1/2 week med Mickey Rourke og Kim Basinger. Er en gammel film, fra slutten av 80-tallet tror jeg. Men så vidt jeg husker er det en sene der Mickey og Kim spiser frukt fra hverandres kropper. Erotisk og lærerikt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vi se om du kan skrive det riktig nå Lasse? icon_wink.gif Hi hi icon_lol.gif

Har aldri prøvd matsex jeg, men det høres iallefall godt ut icon_smile.gif Og to fluer i en smekk icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Det eneste jeg veit nå, er at det slutter på HURT, og det er det det gjør nemlig, i hele hånda etter å ha skrevet ut to bøker...

Egentlig burde det skrives jågurt, tror jeg velger det jeg!

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

icon_smile.gif det kan du nesten

yoghurt el. jogurt m1 (utt jåggurt el. joggurt; tyrkisk 'gjæret melk')

1 surmelkstype som stammer fra steppene i Asia og Balkanlandene

2 beger, porsjon med yoghurt (1) ta seg en y- .

Fra Bokmålsordboka, jeg ble bare tvunget å sjekke, det fins jo så mange alternativer i dag!! icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse, det er faktisk like riktig å skrive jogurt som yoghurt. Forvirra eller letta? icon_wink.gif

Ooops! Sorry, Solskinn - så ikke svaret ditt før det var for sent. Vi er i hvert fall skjønt enige! icon_smile.gif

Guro vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Guro den 2002-06-12 15:39 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føretrekk å gå på pøbb og få litt sørvis, eg. Matsex har eg derimot aldri prøvd, men skulle det dukke opp nokon som har lyst å smøre meg inn i nugatti, så gjerne for meg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min i australia likte "strawberries, chocolate and cream"...servert på meg. fikk bare et par jordbær selv, men GUD så deeeeilig det føltes...kilte litt oxo!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Matsex er gøy!!

For ikke lenge siden, så lagde jeg en kjemedessert ut av området mellom navlen og lårene på elsklingen.

Først: barberhøvel.

Deretter: masse krem, jordbær, litt O'boy pulver, og litt annet småsnadder. Deretter var det bare å slikke og slafse seg vei i vellinga icon_smile.gif

Deilig, klissete og et ordentli' griseri. Men både gøy og sexy.

Tabben skjedde helt til slutt, når han var på topp. Da ville jeg ha prikken over i'en, og drog frem en flaske Drambui og helte forsiktig snadderet over det som var igjen av desserten min.

Nybarbert, med en Drambui-after-shave...............

Enhver mann skjønner resten icon_smile.gif

Men jeg ble tilgitt etter en dusj. Heretter tar jeg en Drambui i glass.

Pluss at en sånn dessert kvalifserer til tre timer i helsestudio etterpå. Men sexy. Kjempesexy, faktisk.

Han lurte meg en gang. Satte bind foran øynene mine og kysset meg og matet meg med småtteri av GOD kaliber vekselvis. Til slutt fikk jeg...tran icon_frown.gif Uagh!

Hevn planlegges ennå icon_smile.gif

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, glemte å foreslå en annen variant.

Stå i dusjen, åpne en flaske champis og spray hverandre godt inn.

Drikkes av hverandre på en uortodoks og ikke-puritansk måte icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...