Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Har ikke titta innom her på leeenge, men må jo nevne at lillebror kom litt over midnatt den 20. juli, tre dager etter UL-termin.

Nå er han tre og en halv uke allerede og vi har trøbla oss gjennom en brystbetennelse og sopp, men det går mye bedre nå. :)

Storesøster ser ut til å ta det ganske bra og, han får kos og nuss rett som det er. :)

Gratulerer så mye :) så bra at storesøster tar det så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist i terminklubben, men ikke sist i mål! Veslemor kom igår, alt står godt til. Fredelig og lykkelig barseltid så langt! ❤️ "Lykke"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer så mye Pasjonsblomst! Og gratulerer til Tilim :)

Termindagen kom og gikk i går, men babyen koser seg fremdeles i magen. Kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist i terminklubben, men ikke sist i mål! Veslemor kom igår, alt står godt til. Fredelig og lykkelig barseltid så langt! ❤️ "Lykke"

Gratulerer så masse!!

Oi, gratulerer så mye Pasjonsblomst! Og gratulerer til Tilim :)

Termindagen kom og gikk i går, men babyen koser seg fremdeles i magen. Kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig!

Forstår du er utålmodig! Jeg fødte en uke før og var også utålmodig! Plutselig skjer det:) du har hvertfall aldri vært nærmere enn du er nå!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag trodde jeg jaggu at fødselen kanskje var i gang. Fikk det jeg mente måtte være moderate rier regelmessig hvert kvarter i ca to timer etter en del uregelmessige mensenlignende smerter i morgentimene. Så stoppet det bare opp og jeg har ikke kjent noen nye på fire-fem timer. Så da var det vel falsk alarm. Kjedelig! Men det betyr kanskje at det modnes litt og at det kanskje ikke er så lenge til der skjer noe for alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt kom til verden to dager over termin, 15.august. Det ble en langdryg fødsel som endte i hastekeisersnitt og egentlig ikke noe gøy lesing for folk så jeg tror jeg står over fødselshistorien. Men alt endte godt og verdens fineste godgutt er kommet til verden 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt kom til verden to dager over termin, 15.august. Det ble en langdryg fødsel som endte i hastekeisersnitt og egentlig ikke noe gøy lesing for folk så jeg tror jeg står over fødselshistorien. Men alt endte godt og verdens fineste godgutt er kommet til verden

Gratulerer så mye! Kjedelig med hastesnitt, men godt det endte bra!:) kos deg mye med den nye tilværelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Kjedelig med hastesnitt, men godt det endte bra!:) kos deg mye med den nye tilværelsen :)

Tusen takk! Vi koser oss, men gleder oss veldig til å komme hjem. Det kan bli litt lenge å være på sykehuset til onsdag. Men vi blir forhåpentligvis veldig god på amming innen den tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Purreløk!

Jeg har også blitt mamma :) Vesla meldte sin ankomst i går. Fødselen ble en del tøffere enn forventet. Dro først inn en gang til føden og fikk beskjed om at fødselen så vidt var i gang med en cm åpning, så ble sendt hjem igjen. Var hjemme i 5-6 t og da vi kom inn igjen var det plutselig 9 cm og straks på tide å presse. Pressefasen ble lang og vond og babyen måtte tas med sugekopp og jeg ble klippet. Svært intenst, og følte lite kontroll. Men nå er hun her og hun er verdt alt sammen. Synes hun er rett og slett fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til alle nybakte mødre! Det kom en liten strøm av babyer nå midt i august ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, gratulerer så masse til alle som har blitt mammaer! :blomst::strix:

Her har jeg endelig begynt å kjenne på at jeg er litt utålmodig. Formen er fortsatt tipp topp så jeg kunne lett gått sånn her i maaange uker til. Men jeg er lei av å vente. :fnise: Også er jeg plutselig sist på lista i den gruppa her, det ække særlig motiverende! :snurt:

Fint lite tegn til at noe er i ferd med å skje, da. *smøre seg med tålmodighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen som har fått babyer! :)

Jeg er i dag 3 dager overtid - tar det som kommer. Begynner å bli smånervøs for fødsel -

formen min var god frem til uke 39-40 så begynte jeg å få halsbrann.....

Ellers små ubehag og småvondt i symfyse og i lysken nå i 2 dager å gå - er sikkert fordi hun ligger langt nede.............Ellers håper hun kommer snart - hadde vært kjekt å få hilse på henne :)

Overtidskontroll blir i neste uke , men håper jeg slipper :O)

Lykke til alle sammen som ikke har født! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere som har fått baby siden jeg var innom sist.

Lille gutten vår er skikkelig sovebaby og har i dag hatt to lange tretimers dupper i vogna inne. Gode drømmer i den hvor storesøster og storebror har sovet masse. Lillegutt er to uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er snuppa 7 uker! Så gøy med alle som har fått, ikke mange igjen nå!

Nyter spedbarnstida, lillemor er veldig grei, kun litt sutring på kveldene! :) måtte det bare fortsette :)

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen :) Nå er det vel ikke så mange igjen som venter?

Her kom lillesøster 21.august! :strix: Hun er helt perfekt, og vi koser oss masse! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg venter :snurt: Termin i går, ingen verdens tegn til at noe som helst er på gang. Litt lei, litt utålmodig, men klager i grunnen ikke, altså! :)

Gratulerer Vespa! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er superlykkelige! :hjerter_rundt: Det smelter hjertet mitt hver gang storesøster vil kose eller holde lillesøster :hjerte:

Lykke til *bakepulver*! Selv gikk jeg 8 dager over og vet hvor kjedelig det er å vente, men plutselig har du en baby i armene. Vet at det er en mager trøst når man er utålmodig og lei, men jeg lover deg at alt det fort blir glemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 41+3 - har konstante mageknip/korsryggvonde i dag så kan skje når som helst! :P

Gratulerer til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...