Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Jeg gruet meg også veldig til fødselen, og må jo innrømme at det var mye vondere enn jeg kunne forestilt meg.. men det gikk jo bra! Og så fort babyen er ute så slutter smertene og man har det lille nurket på brystet <3 ♡ dessuten opplever vi alle fødselen forskjellig :) og er det veldig vondt så be om epidural tidlig.. jeg ba om det, men rakk ikke å få den før det var for sent :/

nå er vi i august, og det er på tide med noen gutte bebiser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at fødselen føles overkommelig på tross av at det gjør veldig vondt! Jeg gruer meg merkelig nok ikke så mye, det er litt mer sånn at jeg skal ta en skikkelig drøy berg- og dalbane. Grugleder meg liksom. Hvis det gir noen mening :fnise:

Veldig gøy å være i august. Denne måneden blir jenta mi født!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til de andre som nå har baby på utsiden av magen. :)

Bittelillebror kom i går tidlig.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=45722&page=185

Gratulerer så mye iingvild!! Håper alt står godt til!

@@@@@@

Min første dag i permisjon: torden og øsende regn, har visst gitt seg nå. Og det eneste jeg følte for å gjøre, var å sove, så det gjorde jeg! Tror jeg la meg igjen ca 10 og sov til nesten 13, hadde tydeligvis litt behov for å hente meg inn.

Og nå smakte det veldig godt med skiver med nugatti og eplejuice ;):). Hvor lenge må jeg gå mon tro??

Jeg klær forresten veldig "rundt omkring"- særlig mage/bryst/rygg.. har fått type "neller" som klær noe infernalsk. Noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tobarnsmor, og lille, vakre lillebror ligger bare og sover. Gløtter litt med øynene innimellom og sover videre :rodmer:

Legger inn fødselshistorien i tråden vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle som har født! Her går vi bare rundt og venter, nå 3 dager over termin. Formen er fin, men litt kjedelig... Hva gjør dere andre i ventetiden når huset er vasket, klærne til lille ligger klare, alt er kjøpt inn og fryseren er full? Alle er jo på jobb på dagtid også, så ikke så mange å møte heller... Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer så mye til Tekola! ;) Høres svært nusselig ut med en liten sovende gutt :)

Og lykke til i innspurten Mihi! Blir spennende og se hvor mange timer/dager det blir å vente.... tips til ventetida: tenke litt innredning/ryddeprosjekt (lette), hobbyprosjekt?, se alle ringenes herre filmene (eller noen andre), gå tur hver dag. MIn ventetid (permisjon) er akkurat begynt, så dagene flyr enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Tekola! :danse:

Her er det 3 dager til termin. Hittil har jeg vasket, ryddet og vasket litt til i permisjonstiden. Men jeg ser nå at det begynner å bli litt lite å gjøre på. Får litt besøk innimellom, men kommer meg lite ut da magen gjør det vanskelig for meg å nå pedalene i bilen :fnise:

Jeg har begynt å sy på et lappeteppe og ser mye på serier på netflix. Går litt turer i nærområdet. Ellers kommer jeg ikke på andre ting å gjøre. Jo.. jeg har oppdaget ebay på nytt og handler litt der, så det å hente post i disse dager er veldig spennende! :gave:

Ellers kjenner jeg lite til modning og kynnere, så jeg ser for meg at jeg får bruk for overtidstimen min på sykehuset. Optimist her altså.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, gratulerer så mye til dere som har født! Må være deilig å endelig få dem på utsiden.

Tre dager til termin her, og jeg som vanligvis aldri kjeder meg og trives godt hjemme i mitt eget selskap har virkelig begynt å kjede meg. Måtte ta ut noen uker ferie før permisjonen også, så nå har jeg gått her hjemme lenge...

Jeg ser også på netflix og går tur, men er lei av det også. I går kom jeg meg ut med mannen og spiste middag ute og dro på kino, så det var jo koselig da :)

Håper det ikke er så veldig lenge igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 dager igjen her, og jeg er i grunnen ikke så utålmodig :P

Vi har hatt storopprydding hjemme, så det har gått mye tid på det. Ellers er det litt vasking, baking, laget store porsjoner middager for å fylle opp fryseren, sy og ymse andre hobbyer, se på ser på serier, lese bok, lese meg opp på ett eller annet som virket spennende der og da, gå tur... jeg er ikke god på å kjede meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer iingvild og tekola! :)

Snuppa her er 3,5 uke allerede og vi koser oss masse :hjerte: Hadde nesten glemt hvordan det er å ha en liten baby, men det er allikevel betydelig lettere denne gangen. Er også veldig glad for å få tilbake kroppen min! Ikke noe sparking i ribbeina om natten, og jeg kan endelig løpe rundt sammen med storesøster og ha henne på fanget og kose uten en stor ball i veien :hjerte: Selvom puppene nå er til utlån da ;)

Håper det går bra med alle dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke titta innom her på leeenge, men må jo nevne at lillebror kom litt over midnatt den 20. juli, tre dager etter UL-termin.

Nå er han tre og en halv uke allerede og vi har trøbla oss gjennom en brystbetennelse og sopp, men det går mye bedre nå. :)

Storesøster ser ut til å ta det ganske bra og, han får kos og nuss rett som det er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...