iingvild Skrevet 28. juni 2014 #1041 Del Skrevet 28. juni 2014 Masken. Fra Trondheim her og. Har termin rett etter deg, 31. Juli. Alt bra med meg og lille gutt i magen. Slapp og sovner sent, men tar det med ro og bruker bare energi på det jeg må. Og det er jo litt med to fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #1042 Del Skrevet 29. juni 2014 Hatt maserier siden fredags kveld! Skikkelig vondt, og det sliter meg jo ut. Føden vil ikke ha meg inn før det er fem minutter mellm hver. Har dabbet litt av idag, og har fått sove inatt i motsetning til natt til lørdag. Håper dette er starten på noe, orker ikke gå slik i dagesvis!! Noen andre som kjenner noe? Er jo søren meg juli på tirsdag Velkommen til deg masken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #1043 Del Skrevet 29. juni 2014 På et familierom (hurra) på sykehuset ligger jeg nå med to små og en stor. Storesøster sover opp ned i midten, mannen sover bortenfor og i trillesengen ved sidenav ligger lillesøster sovende. Ikke den største babyen, vi ble igangsatt 16 dager før termin, men synes det er veldig godt å være ferdig! Intens og relativ rask fødsel, synes nå at den gikk fint, men da det sto på i natt så var det tøft en stund. Gleder meg til å høre om flere julibarns ankomst Gratulerer bustetroll!! Hvorfor ble du igangsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masken Skrevet 29. juni 2014 #1044 Del Skrevet 29. juni 2014 Hei alle sammen ! Her går tankene mot om jeg kommer til å gå over tiden! Har noen maserier av og til, føler det er mer aktivitet nedover , istede for opp..men håper h*n kommer snart!!! Føler oss veldig spent på den nye situasjonen vi snart kommer opp i! Greier vi å tyde tegnene, gråtingen... Kan jeg amme, får jeg det til... Hva om jeg ikke får det til... Iingvild - har du kontakt med mange her fra Trondheim ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 30. juni 2014 #1045 Del Skrevet 30. juni 2014 Gratulerer Bustetroll! Jeg er også fra Trondheim Masken og iingvild, med termin 18.juli, kanskje vi sees på føden? Krysser fingrene for at det skjer noe hos deg snart Blomst12, og at du slipper å måtte gå sånn lenge! Her er det overraskende lite med kynnere og nedpress. Noe selvsagt, men jeg belager meg på å gå litt over tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 1. juli 2014 #1046 Del Skrevet 1. juli 2014 Gratulerer bustetroll!! Hvorfor ble du igangsatt? Har hele svangerskapet blitt fulgt opp grundig pga ulike faktorer som mot slutten kunne være av negativ art for barnet. Utslagsgivende for igangsettelse sist uke var b.l.a lite fostervann. Tusen takk for gratulasjoner. Det er så utrolig deilig å ha henne her. Pluss litt rart også! Man venter så lenge på noe, også, i løpet av et døgn, er alt endret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 1. juli 2014 #1047 Del Skrevet 1. juli 2014 Så spennende å komme innom å sjekke om det har skjedd noe mer! Lykke til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #1048 Del Skrevet 1. juli 2014 Her er det enda maserier døgnet rundt. Siden fredag var på føden på søndags kveld. 1,5 cm åpning, men ikke tegn på fødsel enda. Var ikke dette jeg hadde planlagt, sover nesten ikke på natta, og begynner å bli sååå sliten. På en annen side er jeg jo nærmere enn jeg noen gang har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 1. juli 2014 #1049 Del Skrevet 1. juli 2014 Uff så slitsomt, blomst! Men det høres jo ut som om fødsel er rett rundt hjørnet Jeg trodde kanskje det var noe på gang natt til igår, for da våknet jeg av noen vonde tak som kjentes som svake rier. Det holdt på en stund, men gav seg igjen etterhvert. Jaja, hun kommer vel når hun er klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #1050 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Jeg har født! Kl 10.08 idag morges kom ei flott prinsesse til verden! 3320 g og 49 lang. En liten stjernekikker. Syns fødselen gikk greit, selvom jo latensfasen var litt lang! Endret 2. juli 2014 av blomst12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. juli 2014 #1051 Del Skrevet 2. juli 2014 Gratulerer med ei lita prinsesse blomst12! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. juli 2014 #1052 Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg har født! Kl 10.08 idag morges kom ei flott prinsesse til verden! 3320 g og 49 lang. En liten stjernekikker. Syns fødselen gikk greit, selvom jo latensfasen var litt lang! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. juli 2014 #1053 Del Skrevet 2. juli 2014 Gratulerer så mye! Jeg har vært noen timer på sykehuset i dag, de frykter en mild svangerskapsforgiftning, så nå er det masse hvile og tett og god oppfølging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. juli 2014 #1054 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Gratulerer så mye Blomst12! Kjente meg igjen fra forrige fødsel, hadde også lang latenstid.. 3-4 døgn med rier før det tok mer av var utrolig slitsomt.. Håper det går kjappere denne gang. I tilegg har prinsessa di nesten heeelt tilsvarende mål som Fløtepusen min hadde! Endret 2. juli 2014 av Pasjonsblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 2. juli 2014 #1055 Del Skrevet 2. juli 2014 Gratulerer til de som har født! skal si de kommer trillende. Spennende tider framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 2. juli 2014 #1056 Del Skrevet 2. juli 2014 Gratulerer blomst! Deilig å få jenta di på utsiden Håper dere får en fin barselstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 2. juli 2014 #1057 Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg har født! Kl 10.08 idag morges kom ei flott prinsesse til verden! 3320 g og 49 lang. En liten stjernekikker. Syns fødselen gikk greit, selvom jo latensfasen var litt lang! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 2. juli 2014 #1058 Del Skrevet 2. juli 2014 Gratulerer Blomst12! Godt å høre at fødselen gikk greit, håper dere koser dere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 2. juli 2014 #1059 Del Skrevet 2. juli 2014 Åååå, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilim Skrevet 3. juli 2014 #1060 Del Skrevet 3. juli 2014 Sitter nå bare her og venter. Jentungen ble født akkurat uke 38 etter igangsettelse, men han karen her har det ikke like travelt. Ligger vel bare og koser seg så lenge som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå