*bakepulver* Skrevet 15. januar 2014 #561 Del Skrevet 15. januar 2014 8+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 15. januar 2014 #562 Del Skrevet 15. januar 2014 Da må dessverre jeg også si takk for meg her inne, var på tidlig UL i går, og det viser seg at jeg har hatt en MA igjen Ble veldig trist og deppa i går, men det går heldigvis litt bedre i dag. Og det går i det minste bedre denne gangen enn første gang jeg opplevde det, siden jeg nå har fått en herlig liten gutt i mellomtiden. Nå gruer jeg meg mest bare til utskrapning som jeg må gjennom i morgen, men ser frem til å få det overstått. Husker fra sist at det er først når det er overstått, at jeg greier å begynne prosessen med å legge det ordentlig bak meg. Lykke til med de små spirene deres alle sammen, og spesielt dere førstegangsfødende (som dermed ikke vet helt hva dere går til!) har uendelig mye mer å glede dere til enn hva dere greier å se for dere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. januar 2014 #563 Del Skrevet 15. januar 2014 Da må dessverre jeg også si takk for meg her inne, var på tidlig UL i går, og det viser seg at jeg har hatt en MA igjen Ble veldig trist og deppa i går, men det går heldigvis litt bedre i dag. Og det går i det minste bedre denne gangen enn første gang jeg opplevde det, siden jeg nå har fått en herlig liten gutt i mellomtiden. Nå gruer jeg meg mest bare til utskrapning som jeg må gjennom i morgen, men ser frem til å få det overstått. Husker fra sist at det er først når det er overstått, at jeg greier å begynne prosessen med å legge det ordentlig bak meg. Lykke til med de små spirene deres alle sammen, og spesielt dere førstegangsfødende (som dermed ikke vet helt hva dere går til!) har uendelig mye mer å glede dere til enn hva dere greier å se for dere nå Neeei! Så trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #564 Del Skrevet 15. januar 2014 Da må dessverre jeg også si takk for meg her inne, var på tidlig UL i går, og det viser seg at jeg har hatt en MA igjen Ble veldig trist og deppa i går, men det går heldigvis litt bedre i dag. Og det går i det minste bedre denne gangen enn første gang jeg opplevde det, siden jeg nå har fått en herlig liten gutt i mellomtiden. Nå gruer jeg meg mest bare til utskrapning som jeg må gjennom i morgen, men ser frem til å få det overstått. Husker fra sist at det er først når det er overstått, at jeg greier å begynne prosessen med å legge det ordentlig bak meg. Lykke til med de små spirene deres alle sammen, og spesielt dere førstegangsfødende (som dermed ikke vet helt hva dere går til!) har uendelig mye mer å glede dere til enn hva dere greier å se for dere nå Dette var kjempetrist håper det går bra med deg, og nra det går liiiitt bedre idag lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #565 Del Skrevet 15. januar 2014 Hadde dere bekymret dere for litt mensensmerter og en liten dråpe brunt utflod? Måtte ta fram angelsound, fant hjertelyd med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klatremusa Skrevet 15. januar 2014 #566 Del Skrevet 15. januar 2014 Så trist Clafoutis *sender deg stor klem*. Nei da hadde jeg ikke bekymret meg Blomst12 Men såklart om du går og tenker på det hele tiden og er veldig bekymret kan du bestille deg en tidlig ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aomame Skrevet 15. januar 2014 #567 Del Skrevet 15. januar 2014 Kjempetrist Clafoutis! Du har min største medfølelse. Jeg var også på tidlig UL i går, nettopp fordi jeg er så redd for MA, men vi fikk heldigvis høre et bankende hjerte og se et lite embryo på ca 2,5 cm som romstrerte rundt. Ganske sykt egentlig. Jeg kjenner jo ikke annet enn kvalmen og ømme pupper også har jeg et lite levende vesen i magen som beveger seg rundt inni der. Litt godt å faktisk se det med egne øyne, da blir det mer virkelig! Fortalte det også til mamma i går og hun ble så glad. Det var skikkelig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 18. januar 2014 #568 Del Skrevet 18. januar 2014 Hvordan tenker dere på ukene? I dag står det på appen min at jeg er i uke 15 (14+0). Sier dere at dere er 14 eller 15 uker på vei da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 18. januar 2014 #569 Del Skrevet 18. januar 2014 Da sier jeg 14 uker, på samme måte som at jeg sier at jeg er 23 nå (selv om jeg er i mitt 24 år, fordi det er 23 fullgåtte ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 18. januar 2014 #570 Del Skrevet 18. januar 2014 Har alltid sagt 15 jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 18. januar 2014 #571 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg ville sagt jeg er i uke 15.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 18. januar 2014 #572 Del Skrevet 18. januar 2014 Det vanligste er vel å si 14, har jeg inntrykk av. Akkurat som med alder, som Tekola nevner ----- Vi har vært på UL i dag! Bestemte oss for å ta en tidlig en iom. at alle symptomene mine forsvant over natta og forble borte. Og der var det jaggu en liten bamsemums-lignende sak. Med et bittelite bankende hjerte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 18. januar 2014 #573 Del Skrevet 18. januar 2014 Det vanligste er vel å si 14, har jeg inntrykk av. Akkurat som med alder, som Tekola nevner ----- Vi har vært på UL i dag! Bestemte oss for å ta en tidlig en iom. at alle symptomene mine forsvant over natta og forble borte. Og der var det jaggu en liten bamsemums-lignende sak. Med et bittelite bankende hjerte! Så bra da:) Hvor mange uker er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plingse Skrevet 19. januar 2014 #574 Del Skrevet 19. januar 2014 Da er jeg i uke 14 og magen har allerede kommet på plass. Det går ikke an å skjule lenger, så jeg har "sluppet den løs" som min mor sier. Jeg er ganske liten så det kan jo være grunnen til at den synes så tidlig, og selvfølgelig eser den mer ut på kvelden.. i går var jeg å jobbet i restauranten og følte at jeg gnikket magen inntil folk når jeg sjenket vin, tenkte ikke over at den var der før jeg kjente den var i veien. Heldigvis er løse bukser mote, kjøpte meg noen digge bukser med strikk i livet som jeg skal bo i. http://www.miinto.no/p-311449-hera-pants-fra-gestuz Anbefales-dødsdigg. Hvordan er det med din mage? Synes den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 19. januar 2014 #575 Del Skrevet 19. januar 2014 Føler jeg har svær tutmage jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 19. januar 2014 #576 Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg har også stooor mage. Synes det kom veldig fort hos meg, merket det allerede etter to måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 19. januar 2014 #577 Del Skrevet 19. januar 2014 Appropo det med uker: Jeg er 15+0 i dag, og i tickeren min her står det da 15 uker på vei. Jeg har også vært litt usikker på hva som er riktig, men har jeg vært f.eks 13+3 har jeg som regel sagt at jeg er inne i uke 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 19. januar 2014 #578 Del Skrevet 19. januar 2014 Ok:) Tenker litt på utstyr jeg. Hva er greit å begynne med å kjøpe? Liker å få ting unna jeg.. er jo ganske mye en må kjøpe;) Ser etter vugge i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plingse Skrevet 19. januar 2014 #579 Del Skrevet 19. januar 2014 http://mammanett.no/utstyrsguide/innkjoepsliste_til_baby Denne listen synes jeg var ganske grei. Jeg har allerede en del klær som jeg har arvet, men masse er fra 6 mnd. Seng skal vi også arve, så får vi kjøpe litt brukt. Jeg ser nå etter vogn. Vi er byfolk som liker å gå på tur (har hund) - så jeg har vurdert en med tre jul. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #580 Del Skrevet 19. januar 2014 Appropo det med uker: Jeg er 15+0 i dag, og i tickeren min her står det da 15 uker på vei. Jeg har også vært litt usikker på hva som er riktig, men har jeg vært f.eks 13+3 har jeg som regel sagt at jeg er inne i uke 14 Jeg har lest flere plasser at det blir to måte å regne på, sånn som jeg som er 16+1, jeg er i uke 16 og den 17. Uke. Så det kommer an på hvor man setter "uke". Jeg sier bare hvis folk spør st jeg er 16 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå