Pasjonsblomst Skrevet 4. juli 2014 #1061 Del Skrevet 4. juli 2014 Enda ei god stund til fødsel her tenker jeg... sist i termingruppa! Jordmor i går, hun har nesten festa seg nå... lav/liten mage og ligger godt nede i bekkenet. Både jeg og barn har det supert! Merker redebyggertendensene begynner å komme nå... må forberede klær og utstyr etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. juli 2014 #1062 Del Skrevet 4. juli 2014 Åh, jeg kribler etter redebygging, med fem uker igjen til termin i morra! Men det er fire uker igjen til overtakelse av leiligheten så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missHeidiM Skrevet 7. juli 2014 #1063 Del Skrevet 7. juli 2014 Gratulerer til dere som har født! er så koselig å lese om <3 Her har det ikke skjedd så mye, men merker mye nedpress, så det begynner vel å nærme seg. Kjenner på kroppen at den er sliten, så gleder meg litt til å få den tilbake for meg selv, selv om det akkurat nå er helt utenkelig å ikke kjenne liv i magen hver dag.. Ønsker dere alle lykke til med fødsel, og gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 8. juli 2014 #1064 Del Skrevet 8. juli 2014 Blæ, nå er det jeg som sliter med maserier som kommer og går til alle døgnets tider, innimellom regelmessige men så blir det liksom ikke noe mer. Begynner å bli skikkelig drittlei nå, særlig fordi jeg ikke sover så mye. Beklager syteinnlegg altså, men nå håper jeg dette er over snart og vi kan hilse på lille mageboeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilim Skrevet 9. juli 2014 #1065 Del Skrevet 9. juli 2014 Ble vekka kvart over fire i dag av en VELDIG aktiv baby, og klarte jaggu ikke å sovne igjen i det hele tatt. Blir liggende og kjenne på stikkinger ned i blæra, og at føtter går ut i alle retninger. Skulle ikke tro han hade noe særlig plass nå, 39+2 uker på vei. Ettervher dukka toåringen opp i senga mi og, så da var det jo bare å starte dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #1066 Del Skrevet 9. juli 2014 Idag er lille M ei uke gammel og det er også min termindato! Så rart å tenke på at ho har vært hos oss ei hel uke alt. Hun er en engel, spiser sover og går på do. Og masse masse kos 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 11. juli 2014 #1067 Del Skrevet 11. juli 2014 Idag er lille M ei uke gammel og det er også min termindato! Så rart å tenke på at ho har vært hos oss ei hel uke alt. Hun er en engel, spiser sover og går på do. Og masse masse kos Det høres så herlig ut Gleder meg til det blir vår tur snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #1068 Del Skrevet 11. juli 2014 Det høres så herlig ut Gleder meg til det blir vår tur snart Ikke lenge til nå!! Merker du om noe er på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 11. juli 2014 #1069 Del Skrevet 11. juli 2014 Gratulerer til dere som har født ! Er nå i uke 35 - ellers bra i form. Babyen er veldig rolig - savner å føle spark og bevegelser og gliding, bare så lite! Gleder meg til fødselsopplevelse Ellers er varmen helt håpløst i leiligheten - håper det blir kjøligere om 5 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 11. juli 2014 #1070 Del Skrevet 11. juli 2014 Her har jeg kommet til uke 38, og kan vel ikke klage på formen. Jobbet (langt over 100 %...) til siste slutt, og er glad for det, men fy søren så deilig det er med perm. Bruker dagene på å hvile masse, litt småpusling hjemme, litt innkjøp og litt sosialisering. Veldig greit! Var hos jordmor i går, hun ble litt usikker på om lillejenta lå riktig vei. Dermed ble jeg sendt til kontroll på sykehuset samme ettermiddag. Jordmora der kjente først med hendene, og sa hun trodde det var seteleie. Da kjente jeg litt småpanikk - absolutt ikke klar for verken setefødsel eller keisersnitt. Men så sjekket hun med ultralyden, og lille frøken ligger visst riktig likevel, men hadde bare vridd seg litt uvanlig. Puh! Så da lusker dagene videre i varmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 12. juli 2014 #1071 Del Skrevet 12. juli 2014 Ja, nå er det varmt. Kjenner at det er helt ok å være ferdig med graviditeten (hadde egentlig termin i morgen), men savner litt magen Uansett er det mye kjekkere å ha jenta si hos seg da Hun spiser og sover, men blir mer og mer våken og "livlig" hver dag. Storesøster synes "beibii" er superstas, så her koser vi oss dagen lang - store som små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 13. juli 2014 #1072 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Ikke lenge til nå!! Merker du om noe er på gang? Veldig lite. De siste dagene har jeg merket bittelitt murringer a la menssmerter og kynnerene er kraftigere og kommer oftere enn før (men de er ikke smertefulle). Men så har jeg ikke hatt nesten noe sånt frem til nå, så det er jo en framgang uansett. Belager meg på å gå litt over tida ettersom det er så lite som tyder på at han er klar til å komme ut Endret 13. juli 2014 av bib_84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arrow Skrevet 13. juli 2014 #1073 Del Skrevet 13. juli 2014 Er i dag 40+3, og ingen baby ser ut til å ville møte verden enda.. Smører meg med tålmodighet og håper hun vil komme snaaart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 13. juli 2014 #1074 Del Skrevet 13. juli 2014 Så er termindagen her, og fortsatt ingen baby. Har hatt perioder med maserier og masse mensmurringer i nesten to uker nå, så jeg begynner å bli ganske sliten. Men, jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Vi er hvertfall superklare for å ta imot lillesøster alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #1075 Del Skrevet 13. juli 2014 Så spennende med dere som har termin disse dager! Snart blir det vel fødeboom på gruppa her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 14. juli 2014 #1076 Del Skrevet 14. juli 2014 Enda ei god stund til fødsel her tenker jeg... sist i termingruppa! Jordmor i går, hun har nesten festa seg nå... lav/liten mage og ligger godt nede i bekkenet. Både jeg og barn har det supert! Merker redebyggertendensene begynner å komme nå... må forberede klær og utstyr etterhvert! ...jeg er litt glad for at du er her jeg, Pasjonsblomst. For da slipper jeg å være sist! Men sånn på alvor: jeg klarer ikke helt å forholde meg til at folk i denne gruppa har begynt å få barn. Det er jo eeeevigheter til det er min tur. (også er det plutselig ikke det når jeg ser på kalenderen, men da later jeg som om jeg ikke har sett det. ER IKKE KLAR! ) Jeg har vært på noen dager hyttetur med mannen og svigermor nå. Hun er superhyggelig hun altså, men jeg merker et generasjonsskille her. Hun bare himler med øynene og mumler når jeg styrer unna spekepølsa og ikke drikker litervis med kaffe - men hun NEKTER å la meg bære noe tyngre enn en melkekartong. Og ble litt bekymra da jeg sa jeg skulle prøve å få gjort noen styrketreningsøvelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 14. juli 2014 #1077 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Uuuups, dobbelpost! Endret 14. juli 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. juli 2014 #1078 Del Skrevet 15. juli 2014 ...jeg er litt glad for at du er her jeg, Pasjonsblomst. For da slipper jeg å være sist! Men sånn på alvor: jeg klarer ikke helt å forholde meg til at folk i denne gruppa har begynt å få barn. Det er jo eeeevigheter til det er min tur. (også er det plutselig ikke det når jeg ser på kalenderen, men da later jeg som om jeg ikke har sett det. ER IKKE KLAR! ) Jeg har vært på noen dager hyttetur med mannen og svigermor nå. Hun er superhyggelig hun altså, men jeg merker et generasjonsskille her. Hun bare himler med øynene og mumler når jeg styrer unna spekepølsa og ikke drikker litervis med kaffe - men hun NEKTER å la meg bære noe tyngre enn en melkekartong. Og ble litt bekymra da jeg sa jeg skulle prøve å få gjort noen styrketreningsøvelser Det kan jo hende du blir sist for det, Bakepulver! Jeg føler på meg at hun kommer 1-2 uker før.. men vi får nå se. gjør meg forøvrig ingenting å være den med sist termin. Det er jo mange som har termin i september, oktober osv osv... Måtte smile av generasjonsskiftet.. typisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aomame Skrevet 15. juli 2014 #1079 Del Skrevet 15. juli 2014 Mange her som har termin rundt nå her. Er spent på høre hvordan det går med dere! Jeg er selv i uke 36 og er i veldig god form egentlig. Begynner å bli veldig klar for baby, selv om jeg belager meg på noen uker til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 15. juli 2014 #1080 Del Skrevet 15. juli 2014 Alltid like spennende å gå innpå når noen har skrevet noe - noen kan jo ha født! Er selv i uke 36 og belager meg på å måtte vente til termin eller lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå