livelovelaugh Skrevet 1. april 2014 #881 Del Skrevet 1. april 2014 Hadde hoven i underlivet i 1. trimester - men par uker bare. Min kjære synes det er som å ha sex med en svamp Blir vanskelig å pynte i kjolen da jeg bruker joggesko hver dag med veldig god demping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. april 2014 #882 Del Skrevet 1. april 2014 Har du sett på Biom-skoene fra Ecco? Jeg har noen helt sorte derfra som er innmari gode! Brukte dem til uniform med pencilskirt uten større reaksjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mihi Skrevet 1. april 2014 #883 Del Skrevet 1. april 2014 Har du sett på Biom-skoene fra Ecco? Jeg har noen helt sorte derfra som er innmari gode! Brukte dem til uniform med pencilskirt uten større reaksjoner Kunne du prøvd å finne en link? Prøvde å søke men får bare opp fargerike joggesko... Men kanskje jeg skal kjøpe ecco sandaler til sommerkjolene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missHeidiM Skrevet 1. april 2014 #884 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg har begynt å få vondt i hoftene når jeg ligger for lenge på en side om natten.. :/ noen andre som har liknende plager og har noen lure tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 1. april 2014 #885 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg har også vondt i hoftene på natten. Var akkurat sånn sist svangerskap også. Det som hjelper for meg er å ha tykke puter mellom knærne så vinkelen på hoftene blir litt rettere, om du skjønner. Og ikke ha altfor hard madrass. Det hjelper også at mannen min masserer utenpå hoftene innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missHeidiM Skrevet 1. april 2014 #886 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg har også vondt i hoftene på natten. Var akkurat sånn sist svangerskap også. Det som hjelper for meg er å ha tykke puter mellom knærne så vinkelen på hoftene blir litt rettere, om du skjønner. Og ikke ha altfor hard madrass. Det hjelper også at mannen min masserer utenpå hoftene innimellom. Takk for tips, da skal jeg prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 1. april 2014 #887 Del Skrevet 1. april 2014 skjønner ike at dere ikke syns det er fint med skjørt/ kjole og strømpebukse :o det er jo sååå fint å fremheve kulen på magen. Synes det er kjempe fint med magen (trives super godt med gravid-kroppen, både nå og sist), bruker nesten bare kjoler (har noen få bukser, sist gang brukte jeg kun kjole), men akkurat skjørt har jeg ikke fått til! Nå skal det være sagt at jeg ikke har prøvd/kjøpt meg gravid-skjørt da, har kun prøvd med mine "vanlige" skjørt som jeg bruker ellers, men jeg får det ikke til å se ok ut med magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 1. april 2014 #888 Del Skrevet 1. april 2014 Kunne du prøvd å finne en link? Prøvde å søke men får bare opp fargerike joggesko... Men kanskje jeg skal kjøpe ecco sandaler til sommerkjolene Jeg vet ikke hvilke sko det opprinnelig er snakk om, men googlet biom, fant b.l.a disse, synes de var fine, og burde jo absolutt kunne brukes til kjole/skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klatremusa Skrevet 1. april 2014 #889 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg trenger ikke å studere det, føles jo som underlivet skal dette ut når jeg reiser meg, evt. at jeg har en fotball hengende mellom beina Litt sånn etter-fødsel-følelsen ja. Men jeg er faktisk opphovna også, jeg måtte jo sjekke etter en stund. Å ja, nei slik har ikke jeg det (ennå?) . Jeg går heller ikke med høye heler. Har lave sko med sånn mini hel. Type slike som bilde under. Fine, komfortable og passer til "alt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 2. april 2014 #890 Del Skrevet 2. april 2014 De er på ingen måte sko som fungerer som erstatning for ordentlige joggesko, men jeg kjøpte faktisk et par sneakers i fjor som er veldig gode å gå i (har kneproblemer, så lette bevisst etter noe med god demping). Nude of Scandinavia heter merket, koster litt (1400 tror jeg at jeg betalte?) - men da får man altså ekte lær, skandinavisk design, kule sko og gode såler Var litt forskjell på modellene og langt fra like god demping på alle. Om de fortsatt har modellen jeg kjøpte vet jeg ikke, kan lete den opp når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mihi Skrevet 2. april 2014 #891 Del Skrevet 2. april 2014 Å ja, nei slik har ikke jeg det (ennå?) . Jeg går heller ikke med høye heler. Har lave sko med sånn mini hel. Type slike som bilde under. Fine, komfortable og passer til "alt" Takk har noen høye støvletter som ligner på de svarte de postet, men fysioterapeuten mente det var alt for lite (ingen) demping. Og siden bekkenet skrangler litt er det vel best å høre på henne skal sjekke ut merket du nevner bakepulver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 2. april 2014 #892 Del Skrevet 2. april 2014 Eh, bare sånn tips hvis du skal Google: sleng på "sko" eller "shoes" blant søkeordene. Ellers blir det fort mange treff på sider med nakne damer fra Norge/Sverige/Danmark. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 2. april 2014 #893 Del Skrevet 2. april 2014 Eh, bare sånn tips hvis du skal Google: sleng på "sko" eller "shoes" blant søkeordene. Ellers blir det fort mange treff på sider med nakne damer fra Norge/Sverige/Danmark. Hehehe Jeg bruker mest vanlige joggesko. Har et par boots som også funker greit, men merker at det hadde vært kjekt med noen vårlige sko med god demping også (som ikke er joggesko). Men så var det denne økonomien da, det er så myyye jeg skulle kjøpt! Liggestillinger synes jeg er kjempevanskelig til tider! Jeg klarer ikke for alt i verden å ligge behagelig på siden, og må bikke meg litt fram så jeg ligger halvveis på magen, men den begynner å bli mer og mer i veien. Bygger opp med litt puter rundt, men det er ikke alltid det er så lett å få det behagelig. Noen netter går det kjempefint da, får bare nyte de Jeg har forresten laget meg kostholdsdagbok her. Sjokoladen har tatt over livet mitt så jeg planlegger en aldri så liten skjerpings fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 3. april 2014 #894 Del Skrevet 3. april 2014 Livstegn herifra og! Jeg er altså elendig på å få lagt ut innlegg, men er innom å leser da! Har ikke oppdatert siden OUL. Vi venter en lillesøster sliter med relativt kraftig bekkenløsning nå. Bedre i dag enn de to foregående dagene og ble sykemeldt. Da jeg våknet på mandag klarte jeg nesten ikke å gå! Skulle nok også ha funnet meg bedre skotøy, men det er jo så mye på ønskelista om dagen! Noen som har erfaring med stokke newbornseat? vi fikk kjøpt oss det i går. 2 åringen her hjemme er strålende fornøyd med at vi handler møbler til bamsen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 3. april 2014 #895 Del Skrevet 3. april 2014 Noen som har erfaring med stokke newbornseat? vi fikk kjøpt oss det i går. 2 åringen her hjemme er strålende fornøyd med at vi handler møbler til bamsen hennes Det er fantastisk! Vi skulle ikke ha det sist, men så prøvde vi det hos et vennepar da vi var på middag (da var storesøster ca 3 mnd), og det å ha henne ved bordet sammen med oss gjorde at jeg kunne spise uten å amme/ha noen på armen for nesten første gang siden hun ble født, så dagen etter ble det handletur Regner med vi får like stort utbytte av det til lillesøster, må bare kjøpe en til tripp trapp da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 3. april 2014 #896 Del Skrevet 3. april 2014 Skal på glukosebelastningstest på onsdag, gleder meg ikke veldig... Håper det gikk fint i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 3. april 2014 #897 Del Skrevet 3. april 2014 Det er fantastisk! Vi skulle ikke ha det sist, men så prøvde vi det hos et vennepar da vi var på middag (da var storesøster ca 3 mnd), og det å ha henne ved bordet sammen med oss gjorde at jeg kunne spise uten å amme/ha noen på armen for nesten første gang siden hun ble født, så dagen etter ble det handletur Regner med vi får like stort utbytte av det til lillesøster, må bare kjøpe en til tripp trapp da.. Så strålende å høre! Gleder meg til å prøve ut dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 6. april 2014 #898 Del Skrevet 6. april 2014 Håper dere alle har hatt en fin helg Noen her av dere som har barn fra før som fortsatt ammer? Jeg ammer storesøster fortsatt, men har trappet kraftig ned, så det er stort sett kun om morgenen før vi står opp. Unntaket er av og til i helger eller hvis hun er syk. Har bestemt meg for å slutte nå rimelig raskt, slik at hun ikke nødvendigvis forbinder det med den nye babyen. Noen som har erfaringer/tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 6. april 2014 #899 Del Skrevet 6. april 2014 Har desverre ikke noe slik erfaring. Ammer ikke mer. Sikkert lurt som du sier å kutte litt i god tid før babyen kommer så det ikke blir mer forandringer ifm det som hun kan tolke negativt. Hvor gammel er hun? her håper vi å kutte bleier før termin. Har bestemt meg for å ikke ta smokken på kvelden helt enda. Den får hun nok beholde en liten stund etter vårt nye familiemedlem kommer og før vi fjerner den helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 7. april 2014 #900 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Har desverre ikke noe slik erfaring. Ammer ikke mer. Sikkert lurt som du sier å kutte litt i god tid før babyen kommer så det ikke blir mer forandringer ifm det som hun kan tolke negativt. Hvor gammel er hun? her håper vi å kutte bleier før termin. Har bestemt meg for å ikke ta smokken på kvelden helt enda. Den får hun nok beholde en liten stund etter vårt nye familiemedlem kommer og før vi fjerner den helt. Sånn blir det her også Må innrømme at jeg er spent på bleieslutt! Hun er veldig nær, men syns fortsatt det er litt skummelt å bæsje på potte/do (hun gjør det av og til, men er ikke konsekvent). Hva er strategien hos dere? Ellers, nå er det rett før papirene fra NAV skal inn, og selvom jeg har vært gjennom dette en gang før syns jeg det er skikkelig utfordrende (jeg syns faktisk NAV også har klart å gjøre skjemaene mer forvirrende enn sist)! Spesielt siden vi skal ha ferie og ulønnet perm innimellom, så det å få alle datoer rett er en utfordring. Noen som er ferdige med søknaden? Endret 7. april 2014 av Mary Poppins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå