Gå til innhold

Ooooops


Anne-Marit

Anbefalte innlegg

Så en fin dansk film i går. I en scene der blir et par tatt på fersken. Det fikk meg til å tenke tilbake til i fjor sommer. Da brukte jeg en av de få solskinnsdagene ute på altanen. Det ente med at jeg ble liggende å kose litt med kroppen. Det jeg ikke hadde fått med meg, var at på taket på blokka midt i mot, var det en fyr som drev og jobbet. Oppdaget ham ikke før etter det store skjelvet. Brukte den opplevelsen ganske mye i fantasiene etterpå. Men, er det andre som har gjort noe lignende og blitt oppdaget?

Masse sommerkos fra meg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Vel ikke på samme måte men lillesøstern til eksen gikk inn på oss en gang. Ganske pinlig for vi visste ikke hvem det var med en gang, vi bare hørte døren åpne og lukke seg...

Men jeg skjønte fort hvem det var da hun ikke turte å se meg i øynene på et par uker. Stakkars! Hun var mye flauere enn oss!! (vi har ledd litt av det seneres)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har vært borti noe av det samme. Lå og koste meg på et svaberg, da det kom en gutt på ca 17-18 år med fiskestang. Har aldri i mitt liv sett noen gå så raskt, og være så opptatt av fiskestangen sin som han :oops: men jeg måtte nok gjøre meg ferdig når jeg kom hjem :lol:

synder i sommersol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Jeg tror jeg hadde blitt opptatt av ..æh.. en annen stang :wink:

Men jeg hadde nok gått fort unna jeg også :D

Rart med oss menn:

Ert oss opp, og du har oss på ryggen før du vet ordet av det. Men kommer det for overraskende på oss blir vi brydde og sjenerte ulldotter som rødmer og har seg.

Men, det er vel et tegn på god oppdragelse, haha...

dorian - overrasket seg selv i dusjen her om dagen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...