AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #21 Skrevet 25. oktober 2013 Så det jeg prøver å si er at størrelse på pikk har noe å si, og hvor god erfaring mannen har, og at dere har varmet opp ordentlig, at du er ordentlig kåt, at dere har glidekrem og at du VIL det. Anonymous poster hash: c72f4...910 Oppvarming har mye mer å si enn størrelse. Den mest behagelige analsexen har jeg hatt med den største kuken jeg har prøvd, rett og slett fordi han var fantastisk på oppvarmingen. Og så små kuker at du bare kan kjøre de inn uten forberedelser finnes ikke. Anonymous poster hash: 70911...a22
Gjest Fjotten Skrevet 25. oktober 2013 #22 Skrevet 25. oktober 2013 Merker jeg blir forvirret når folk sier snakker om å "drite seg ut" med tanke på emnet i tråden.. Uansett. Når jeg og kjæresten prøvde det så gikk det ikke da hun synes det var vondt. Sånn er det bare. Det gikk dog veldig fint når hun var dritings.. Men det blir nok ikke det samme. Gjør ikke så mye for min del. Hvis du ikke liker det, bare si ifra. Dette er ikke noe typen skal presse deg på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå