Trønderberte Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 For to år siden sa jeg at det siste jeg gjør på denne jord er analsex, men nå tenker jeg "tja, hvorfor ikke prøve?" Typen er dritgira, mens jeg er litt redd for at jeg skal drite ut meg. Tenkte derfor å spørre dere om noen av dere har erfaring? Kan jeg foreksempel bruke mikrolaks (avføringmiddel som man trør i bak) først, eller andre erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Bare kjør på med glidemiddel og ikke tenk noe mer over det. Ikke vær så pertentlig, men våg heller å drite deg ut. Anonymous poster hash: f2c60...9d2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Drite deg ut bokstavelig talt, asså...... Anonymous poster hash: dafe8...8ad
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Drite deg ut bokstavelig talt, asså......Anonymous poster hash: dafe8...8ad Jeg fikk forøvrig problemer med å holde inne luft en periode siden "ringen" ble slapp også fikk jeg hemroider( jeg fader ikke blir kvitt) av analsex, så det kan være bivirkninger, både store og små. En jeg kjenner begynnte og lekke avføring etter hyppig anal morro. Jeg vil kalle det en potensiell stor bivirkning (og det fikk meg til å bli sjeleglad for at mine bivirkninger var "små"). Men kan man leve med potensielle bivirkninger dom disse, så kjør på...Anonymous poster hash: 0d439...e6b 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg fikk forøvrig problemer med å holde inne luft en periode siden "ringen" ble slapp også fikk jeg hemroider( jeg fader ikke blir kvitt) av analsex, så det kan være bivirkninger, både store og små. En jeg kjenner begynnte og lekke avføring etter hyppig anal morro. Jeg vil kalle det en potensiell stor bivirkning (og det fikk meg til å bli sjeleglad for at mine bivirkninger var "små"). Men kan man leve med potensielle bivirkninger dom disse, så kjør på...Anonymous poster hash: 0d439...e6b Blir analsex bedre med hemoroider? For den som ikke tar imot, mener jeg? Det låt ihvertfall som en pirrende tanke, hemoroider som masserer skaftet. Tror jeg fra nå av kommer til å anse hemoroider som 'sexy'. Anonymous poster hash: f2c60...9d2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Blir analsex bedre med hemoroider? For den som ikke tar imot, mener jeg? Det låt ihvertfall som en pirrende tanke, hemoroider som masserer skaftet. Tror jeg fra nå av kommer til å anse hemoroider som 'sexy'.Anonymous poster hash: f2c60...9d2 Tviler på at du noen gang kommer til å få stappa utstyret inn i en anal med hemroider. Det svir noe inni h***** bare å være på do og å tørke seg. Pluss at det kløøøøøøør. Hadde jeg blitt pult i analen nå så hadde nok smertene fått meg til å svime av. Anonymous poster hash: 0d439...e6b 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Tviler på at du noen gang kommer til å få stappa utstyret inn i en anal med hemroider. Det svir noe inni h***** bare å være på do og å tørke seg. Pluss at det kløøøøøøør. Hadde jeg blitt pult i analen nå så hadde nok smertene fått meg til å svime av.Anonymous poster hash: 0d439...e6b Kan du være så vennlig og beskrive litt mer om hvor smertefullt det hadde vært å bli pult analt med hemoroider, slik som du ser for deg? Og hender det at hemoroidene dine sprekker og blør når du tørker deg etter å hva vært på do? Hva gjør du i så fall da? (beskriv) Anonymous poster hash: f2c60...9d2 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Kan du være så vennlig og beskrive litt mer om hvor smertefullt det hadde vært å bli pult analt med hemoroider, slik som du ser for deg? Og hender det at hemoroidene dine sprekker og blør når du tørker deg etter å hva vært på do? Hva gjør du i så fall da? (beskriv) Anonymous poster hash: f2c60...9d2 Bruk Google.Anonymous poster hash: 0d439...e6b 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #9 Skrevet 23. oktober 2013 Bruk Google.Anonymous poster hash: 0d439...e6b Det blir ikke det samme Anonymous poster hash: f2c60...9d2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #10 Skrevet 24. oktober 2013 Det blir ikke det samme Anonymous poster hash: f2c60...9d2 Kjenner jeg blir helt satt ut at du prøver å få en runketråd ut av HEMROIDER.Anonymous poster hash: 0d439...e6b 12
Gjest Awzm me Skrevet 24. oktober 2013 #11 Skrevet 24. oktober 2013 Ingen gidder å svare ts ordentlig her, jo... Men altså, husk å ta deg god tid, god oppvarming osv, så vil det nok gå bra. Og han må ikke trekke seg ut altfor fort. Jeg har noen ganger hatt analsex uten å forberede meg, og aldri skjedd noen "uhell" Finnes jo analdusjer, og klyster. Har aldri brukt det før, men har tenkt til å kjøpe det tror jeg. Eller å bare spise litt mindre uken før dere skal ha det, og passe på å gå på toalettet noen timer før dere skal, og kanskje skylde med litt vann oppi der. Og ikke tenk på alle "bivirkningene" man kan få av analsex her i tråden. Om det er et engangstilfelle at dere skal ha det så burde det ihvertfall være trygt, bruk rikelig med glidemiddel. Kan være ubehagelig de første gangene han går inn og ut av deg, men etter hvert så blir det bedre og bedre, og kanskje du liker det til og med 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #12 Skrevet 24. oktober 2013 Kjenner jeg blir helt satt ut at du prøver å få en runketråd ut av HEMROIDER.Anonymous poster hash: 0d439...e6b Oooooh...elsker måter du staver "hemroider" på Anonymous poster hash: f2c60...9d2 2
frøkenkoz Skrevet 24. oktober 2013 #13 Skrevet 24. oktober 2013 Blir analsex bedre med hemoroider? For den som ikke tar imot, mener jeg? Det låt ihvertfall som en pirrende tanke, hemoroider som masserer skaftet. Tror jeg fra nå av kommer til å anse hemoroider som 'sexy'.Anonymous poster hash: f2c60...9d2 Herreguud ....
frøkenkoz Skrevet 24. oktober 2013 #14 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har ingen problemer med dette.jeg elsker analsex.å jeg har ikke bæsjet meg ut 1
Druid Skrevet 24. oktober 2013 #15 Skrevet 24. oktober 2013 For to år siden sa jeg at det siste jeg gjør på denne jord er analsex, men nå tenker jeg "tja, hvorfor ikke prøve?" Typen er dritgira, mens jeg er litt redd for at jeg skal drite ut meg. Tenkte derfor å spørre dere om noen av dere har erfaring? Kan jeg foreksempel bruke mikrolaks (avføringmiddel som man trør i bak) først, eller andre erfaringer? 1. Fortell typen at han skal gire ned. 2. Gå på do sånn passe tid før sex og vask i tillegg til tørk. Det er som regel nok. 3. Begynn med anallek mens han fingrer deg, slikker deg og har vanlig sex. 4. hastverk er lastverk 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #16 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg fikk forøvrig problemer med å holde inne luft en periode siden "ringen" ble slapp også fikk jeg hemroider( jeg fader ikke blir kvitt) av analsex, så det kan være bivirkninger, både store og små. En jeg kjenner begynnte og lekke avføring etter hyppig anal morro. Jeg vil kalle det en potensiell stor bivirkning (og det fikk meg til å bli sjeleglad for at mine bivirkninger var "små"). Men kan man leve med potensielle bivirkninger dom disse, så kjør på...Anonymous poster hash: 0d439...e6b Deg igjen ?? Du har vel snart postet 1000 innlegg med sånn propaganda nå? Ts - det holder med å ha vært på do den dagen. Om du vil være 110% sikker får du kjøpt ting på kondomeriet -vann - så du vet du er helt ren før dere setter i gang. Du bør IKKE/SKAL IKKE ta noe avføringsmiddel for analsex, det er ikke meningen/noe behov Enjoy it! Nok glidemiddel og starte forsiktig. Husk også at det ikke er sånn at alt av penis må inn bak og man kan prøve seg frem ved første gangen f.eks. bare kukhodet, andre gangen litt mer om man vil. Anonymous poster hash: c934a...bb8 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #17 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg fikk forøvrig problemer med å holde inne luft en periode siden "ringen" ble slapp også fikk jeg hemroider( jeg fader ikke blir kvitt) av analsex, så det kan være bivirkninger, både store og små. En jeg kjenner begynnte og lekke avføring etter hyppig anal morro. Jeg vil kalle det en potensiell stor bivirkning (og det fikk meg til å bli sjeleglad for at mine bivirkninger var "små"). Men kan man leve med potensielle bivirkninger dom disse, så kjør på...Anonymous poster hash: 0d439...e6b Tror du er en kar som ikke liker jenterumper jeg Siden du ikke klarer å gi en jente anale gleder (du kommer til kort) så kan du vel bare finne deg en som ikke vil ha analsex? Man får ikke problemer med å holde luft inne, hemoroider eller lekkasjer av vanlig analsex. Hun/han nevnte at de hadde begynt å lekke avføring sånn i forbifarten når du pratet med de? Høres ut som info man hadde delt ja. Anonymous poster hash: c934a...bb8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #18 Skrevet 24. oktober 2013 Kjør gjerne med på analsex, men ikke gjør det hver gang dere har sex! Det kan ødelegge. Feks at man lekker avføring... ish! Jeg sa også før at jeg aldri aldri kom til å prøve analsex. Og så prøvde jeg likevel et par ganger med eksen, men pikken hans var for stor og tjukk til at jeg taklet det. Klarte det to-tre ganger (en av de gangene hadde jeg drukket) men han fikk bare gjort et par støt før det ble for vondt. Så nå for noen uker siden (er singel) lå jeg med en flørt og han har ikke like stor pikk som eksen (ingen av de jeg har ligget med har hatt like stor, så savner det litt ass! haha) men ja, han ville ha anal FØRSTE kvelden vi knulla og han fikk det til med en gang. Varma selvfølgelig opp med fingre først og brukte masse glidekrem for anal, og vips så var han inne og knulla meg. Aldri hadde jeg blitt knulla så mye i anal. Og han er den eneste av fem sexpartnere som har klart å ta meg i anal uten at det gjør så vondt og han er DEFINITIVT ikke den minste av dem alle. Han kommer rett under eksen. Så det jeg prøver å si er at størrelse på pikk har noe å si, og hvor god erfaring mannen har, og at dere har varmet opp ordentlig, at du er ordentlig kåt, at dere har glidekrem og at du VIL det. Da skal det ikke være noe problem altså. Jeg ble faktisk litt overrasket over at jeg LIKTE analsex for en gangs skyld. Tror han traff gpunkt altså.. MEN, det blir ikke en favoritt. Det blir det nok aldri, men jeg er mer åpen for analsex nå enn det jeg var før. Og helst med han flørten For han vet hva han gjør... Anonymous poster hash: c72f4...910
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #19 Skrevet 24. oktober 2013 Ikke glem at det kvinnelige anus er veldig elastisk, og laget for analsex. Anonymous poster hash: 2e840...f23 1
hh90 Skrevet 25. oktober 2013 #20 Skrevet 25. oktober 2013 God tid og god oppvarming er viktig. Det er også viktig at den du velger å ha analsex med første gang er en person du føler deg trygg med. Det kan alltids skje et lite "uhell". På kondomeriet eller andre erotikk butikker kan du få kjøpt en bedøvelseskrem (du blir ikke helt bedøvet) som du smører rundt åpningen. Det vil gjøre det mye lettere første gang. Og som andre har skrevet her; anal dusj, glidekrem. Vil absolutt ikke anbefale mikrolax!! Det er ikke sikkert det blir super digg for deg første gangen, av og til må vi jenter ofre oss litt for gutta også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå