Gå til innhold

Little star's skravlebok


little star

Anbefalte innlegg

Hei folkens, da prøver jeg meg på litt dagbokskriving her, så får vi se hvordan det går :-) I dag har jeg vert på jobb, der har jeg kost meg med små og store, etter jobb så var jeg og min samboer på besøk hos svigers og fekk god mat. Da vi kom hjem ble jeg litt rastløs, så det ble en sykkeltur for å trene vekk litt av den gode maten, fikk syklet 23 km, det var ikke så værst, nesten litt stolt. Nå er det avslapping i sofaen med mine to søte puser. Litt om meg selv: jeg liker å trene, sykkel og turer i fjellet er det jeg liker best. Scrapping og foto er en voksende interesse, og så elsker jeg dyr, katter og hunder, fortida har jeg to katter, jeg hadde en hund, men den ble gammel og har nå havnet i hundehimmelen. Ellers liker jeg å lese en god bok og kose meg med venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var det tungt å stå opp, grått og kaldt ute, men når eg fikk gnidd søvnen ut av øynene, så ble det en fin dag. Hadde besøk av verdens søteste lille baby, koselig. Nå skal jeg legge meg, og lade opp til en ny og spennende dag. Ha en fin kveld alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ble visst ikke så aktiv med denne skrivinga mi, men her er jeg igjen :-) I dag har jeg fri fra jobben, så nå skal jeg nyte en sen frokost med egg og mye godt pålegg, så blir det vell litt husarbeid tenker eg. Ute er det kaldt og guffent, så blir nok en innedag. Håper alle får en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...