Gå til innhold

Hva har DU på strikkepinnene akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv holder jeg på med et pannebånd og har nå kjøpt inn garn til å begynne på skappelgenseren. Gleeeder meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mor Signe barneteppe. Snart ferdig. Usikker på hva jeg skal begynne med etter det. Venter baby i mai, så har lyst til å strikke den, men det blir vel ikke brukt så mye ullplagg om sommeren. Noen forslag? Må være enkelt.

Anonymous poster hash: b9a1d...fcf
Gjest Wei Wei
Skrevet

Ei lue som blir nyttårsgave til kjæresten.

Skrevet

Hals av restegarn til toåringen. Kjøpte spettete ullgarn på nille i dag som skal bli barnehagevottar når halsen er ferdig.

Skrevet

Mor Signe barneteppe. Snart ferdig. Usikker på hva jeg skal begynne med etter det. Venter baby i mai, så har lyst til å strikke den, men det blir vel ikke brukt så mye ullplagg om sommeren. Noen forslag? Må være enkelt.

Djevellue eller lettstrikka babylue fra nøstebarn i silkeulla deres er fine til sommerbabyer :) ingen garanti for sommerværet i Norge...

Anonymous poster hash: e2517...466

Skrevet

En påbegynt ullsokk, og rester av eplekake på en ubrukt pinne.

Anonymous poster hash: 182a1...a76
  • Liker 5
Skrevet

En setesdalskofte. Jeg fant ikke ut hvor man kjøpte sånne, så da bestemte jeg meg for å strikke en selv.

Skrevet

Djevellue eller lettstrikka babylue fra nøstebarn i silkeulla deres er fine til sommerbabyer :) ingen garanti for sommerværet i Norge...

Takk!

Skrevet

Enkel ulldress til frøkna som snart skal i bhg.

Skrevet

En vinflaskeveske. Vurderer å trikke noe varmt til meg selv etterpå, en vest for eksempel.

Skrevet

Komet genser i Stella Charming Design.

Har også julegave prosjekt gående med 3 sett luer og hals.

Skrevet

En monsterbukse til datteren min :) Skal strikke to til etterpå som skal være julegaver.

Skrevet

Ullsokker som skal bli til julegaver.

:heks:

Skrevet

Mor Signe babyteppe. Venter barn i januar, plana er å rekke og strikke lue, votter og sokker som matcher teppet. Så får vi se hvor mye jeg rekker.. ;)

Skrevet

En islender. Begynner å bli passe lei av mønsteret nå, så jeg gleder meg til jeg får begynne på noe nytt.

Skrevet

Barndomsgenser med hette fra Pickles :)

Skrevet

Gode lange vintersokker i dobbelt tråd fabel :)

Skrevet

Oslo-anorakken fra Pickles! Den blir så god og myyyyk :rodmer:

Endte med størrelse 1-2 år i stedet for 6-12 mnd, siden det krever like mye garn. Så får jeg heller fikse noen lure løsninger på for lange ermer en stund :jepp:

Skrevet

Oslo-anorakken fra Pickles! Den blir så god og myyyyk :rodmer:

Endte med størrelse 1-2 år i stedet for 6-12 mnd, siden det krever like mye garn. Så får jeg heller fikse noen lure løsninger på for lange ermer en stund :jepp:

Hva med å strikke rillestrikken på begynnelsen av armene lenger? :) Osloanorakken er herlig, dumt jeg strikket den så feminin, for lillebror kan ikke arve den :( ( men da har jeg en unnskyldning til å strikke enda en ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...