Gjest Til ALLE menn Skrevet 3. mai 2004 #1 Del Skrevet 3. mai 2004 Dette spørsmålet er kun til alle menn/gutter: kan dere oppgi deres alder og si: om dere (hvis dere får velge) foretrekker sex med en jente med store pupper, små, eller middels? (alle typer er faste). Og eventuelt hvorfor Takk for at du blir med i denne uhøytidlige miniundersøkelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #2 Del Skrevet 3. mai 2004 og hva skal denne undersøkelsen brukes til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Til ALLE menn Skrevet 3. mai 2004 #3 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei Alex! 1) Er du en mann? 2) Den skal nok ikke brukes til noe annet enn til min egen nysgjerrighet: jeg lurer på det derfor spør jeg. 3) Kan de som er registrerte/gjester og samtidig kritiske la være å komme med sure kommentarer? 4) Håper det finnes noen få/mange gutter/menn som tar seg bryderiet med å svare. Slikt er alltid morsomt å høre guttas preferanser på, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 3. mai 2004 #4 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg liker små, faste med vorter som ikke er store, men små og brune... Akkurat som mine... *S* Og nei, jeg er ikke mann... *hihi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. mai 2004 #5 Del Skrevet 3. mai 2004 Hvorfor ikke spørre på et forum der det beveger seg mer menn (herresalongen, for eksempel)??? Forøvrig tror jeg at menn liker pupper. Punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 3. mai 2004 #6 Del Skrevet 3. mai 2004 Kan du ikke bare spørre de mennene du kjenner? Eller spørre i et forum der det er mange menn, i stedet for her på KVINNEguiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. mai 2004 #7 Del Skrevet 3. mai 2004 Dette spørsmålet er kun til alle menn/gutter: kan dere oppgi deres alder og si: om dere (hvis dere får velge) foretrekker sex med en jente med store pupper, små, eller middels? (alle typer er faste). Og eventuelt hvorfor Takk for at du blir med i denne uhøytidlige miniundersøkelsen! Dette finnes det da ikke noen fasit til. Det er en smaksak. Punktum. Og ja jeg er dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 3. mai 2004 #8 Del Skrevet 3. mai 2004 øy folkens er det teit å ha rosa brystvorter? Å jeg sa brystvorter! *fap fap fap* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 3. mai 2004 #9 Del Skrevet 3. mai 2004 Tråden er ryddet, Marianne Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 3. mai 2004 #10 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes det er synd at dere på den ene siden klager over uhøfligheten til gjester, samtidig som dere begge selv svarer frekt og uhøflig på mitt innlegg her. Jeg håper dere ser dette selv? Hilsen en av mange gjester, 28 år. Fornuftig sagt!! Nå er jeg dame, men våger å svare uansett. Dette er jo veldig individuelt..folk synes så utrolig mye forskjellig om hva som er pent/stygt, og hva de foretrekker. Tror de fleste menn, i allefall de jeg kjenner til, foretrekker den størrelsen som er på den personen de er glade i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #11 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei Alex! 1) Er du en mann? Nei :-) 2) Den skal nok ikke brukes til noe annet enn til min egen nysgjerrighet: jeg lurer på det derfor spør jeg. Oki, men litt rart allikevel , spør du meg 3) Kan de som er registrerte/gjester og samtidig kritiske la være å komme med sure kommentarer? Det var ingen sur kommentar , det var et spm, som må være helt ok og spørre om siden du ikke oppgir noen grunn 4) Håper det finnes noen få/mange gutter/menn som tar seg bryderiet med å svare. Slikt er alltid morsomt å høre guttas preferanser på, synes jeg. Da ville jeg lagt dette spm inn et annet sted en KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 3. mai 2004 #12 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes ikke det er så rart at de som legger ut den typen innlegg her får en del pepper. Hvorfor i all verden skal man ha en avstemning blant menn om de like små eller store pupper her inne på KG? Det finnes vel en drøss av andre fora hvor slike "undersøkelser" vil bli møtt med vill jubel? Hvis noen blir irriterte (meg selv inkl) over dlike duste-innlegg, iler det gjerne noen andre faste brukere til å formaner om at man ikke må være slem mot gjestene! :o For det første synes jeg spørsmålet er utrolig dumt, for det andre er det malplassert og for det tredje er det kvinnediskriminerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 3. mai 2004 #13 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes ikke det er så rart at de som legger ut den typen innlegg her får en del pepper. Hvorfor i all verden skal man ha en avstemning blant menn om de like små eller store pupper her inne på KG? Det finnes vel en drøss av andre fora hvor slike "undersøkelser" vil bli møtt med vill jubel? Hvis noen blir irriterte (meg selv inkl) over dlike duste-innlegg, iler det gjerne noen andre faste brukere til å formaner om at man ikke må være slem mot gjestene! :o For det første synes jeg spørsmålet er utrolig dumt, for det andre er det malplassert og for det tredje er det kvinnediskriminerende. Kremt... Hvorfor skal vi ikke. Damene her inne, meg selv inkludert diskuterer jo størrelsen på utstyret til menn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2004 #14 Del Skrevet 3. mai 2004 Venus_venus Det er "kvinnegenet" som stikker seg frem. Du skal ikke ha preferanser når det gjelder kvinnekropp, det er nemlig undertrykkende og urelevant all den tid det er det indre som teller..... men når det gjelder vårt forhold til mannekroppen er vist det der glemt... kvinner - kvinner - kvinner - at dokker ikkje skjæms! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #15 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg er en enkel mann - jeg liker pupper! Form og fasong er temmelig uinteressant, det er betydelig viktigere at puppeinnehaveren liker det jeg/vi holder på med mens puppene er avdekket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest av og til Skrevet 3. mai 2004 #16 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg liker forskjellig, herlig med store myke bryst med stor brystvorte som man kan suge på lenge. Men også små bryst er deilig. Kommer vel mest an på damen. Så vil jeg si til dere alle som er så opptatt av at "musa" skal være barbert...Nei gi meg en met masse hår... det er sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 3. mai 2004 #17 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg er en enkel mann - jeg liker pupper! Form og fasong er temmelig uinteressant, det er betydelig viktigere at puppeinnehaveren liker det jeg/vi holder på med mens puppene er avdekket... Vel talt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. mai 2004 #18 Del Skrevet 4. mai 2004 Dette er vel diskusjone nummer 257 av dette slaget, og hvis jeg får tillate meg å komme med en observasjon, så liker menn pupper som de kan ta på og som damene de henger på liker at de tar på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magne Skrevet 4. mai 2004 #19 Del Skrevet 4. mai 2004 Dette er vel diskusjone nummer 257 av dette slaget' date=' og hvis jeg får tillate meg å komme med en observasjon, så liker menn pupper som de kan ta på og som damene de henger på liker at de tar på![/quote'] godt observert!! Det viktigste er med der. Størrelsen er ikke viktig, det er heller helheten det kommer ann på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. mai 2004 #20 Del Skrevet 4. mai 2004 Dette er vel diskusjone nummer 257 av dette slaget' date=' og hvis jeg får tillate meg å komme med en observasjon, så liker menn pupper som de kan ta på og som damene de henger på liker at de tar på![/quote'] .. du kan få sagt det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå