Gå til innhold

Hva slags hunderase har du?

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Katriana og heidi....Typisk jenter å henge seg opp i sånne små fille ting, ikke rart det ofte er mye krangling i jentegjenger!!

Dessuten skreiv heidi at hun hadde en blanding av Golden retriver og terrier.....så da spørs det da, hvilken farge terrieren har? Dere vet det, at forskjellen er ikke så stor om dere ser på oss mennesker. Et foreldrepar der den ene er hvit, den andre sort, så kan det komme sorte barn også!;)

Kvinnfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Xavia
Katriana og heidi....Typisk jenter å henge seg opp i sånne små fille ting, ikke rart det ofte er mye krangling i jentegjenger!!

Dessuten skreiv heidi at hun hadde en blanding av Golden retriver og terrier.....så da spørs det da, hvilken farge terrieren har? Dere vet det, at forskjellen er ikke så stor om dere ser på oss mennesker. Et foreldrepar der den ene er hvit, den andre sort, så kan det komme sorte barn også!;)

Kvinnfolk!

Dah!! :murvegg: Heidi har jo vært inne og forandret innlegget sitt! Først skrev hun at hun hadde en svart Golden Retreiver.

Hvis du har problemer med at jenter henger seg oppi fille ting, så hva gjør du her på et kvinneforum? Hjertelig velkommen skal du være, men ikke gidd å klag på at vi er så typisk jentete da. Hva forventer du?

Jeg og Heidi er ferdige med saken vi, og fra min side var det i hvert fall ikke krangling inni bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fra min side heller! Jeg glemte og skrive den var blandingshund istedenfor renraset, og det har vi ordnet opp i nå. Og dette er jo et diskusjonsforum, så det må vi vel få lov til? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest portis

Portugisisk Vannhund.

Det står i "vaskeseddelen" til rasen hos hunderaser.no at; portugiseren er en livlig hund med utrolige mengder energi i kroppen.

DET kan jeg skrive under på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine foreldre hadde en dalmatiner, men den ble avlivet for 14 dager siden. :cry:

Men jeg og min kjære mann har bestilt en dalmatinervalp som vi får i september. Og jeg gleder meg noe innmari til å få hund. :hoppe:

Har man hatt dalmatiner så klarer man ikke å leve uten.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarthundeeier
Portugisisk Vannhund.

Det står i "vaskeseddelen" til rasen hos hunderaser.no at; portugiseren er en livlig hund med utrolige mengder energi i kroppen.

DET kan jeg skrive under på.

Heisann!

Vi skal få en portugisisk vannhund i juli (den ble akkurat født!) :D gleder meg masse. Kan du ikke fortelle litt om portisen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest portis

10 mnd gammel, svart med hvitt slips og 3 hvite hansker.

Elsker vann noe som kan være slitsomt.

Ser ikke ut til å være redd for noe som helst.

Bare MÅ bære på ting når han skal hilse på folk eller vil ha oppmerksomhet.

Lett å lære nye ting.

Utrolig spretten og smidig. (har hatt storpuddel før og puddelen er ganske spenstig men denne tar kaka)

Kollosalt aktivitetsnivå dersom han får holde på som han vil.

Kjøpt i Sverige (Piteå)

Flere gode spm så bare kom med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart få hund, men har ikke peiling på hvilken rase jeg skal velge :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
502 Bad Gateway

502 Bad Gateway

cloudflare
Gjest Anonymous

en phalene på fem mnd.. (papillon med hengeører) er så pen at jeg er helt forelska... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia
Skal snart få hund, men har ikke peiling på hvilken rase jeg skal velge :-?

Hmmm...det hørtes seriøst ut...(Ironi)

Du skal SNART få hund, men vet ikke hva slags rase du skal velge?

Bruk tiden din godt er mitt råd. Alle raser er jo veldig ulike da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara

Jeg har en svart Patterdale Terrier. Visste heller ikke hvilken rase jeg skulle velge, men ville ikke ha en veldig stor hund. Ei heller en typisk "litenhund". Har hatt Flatcoated Retriever før og liker den rasen, men den ble litt i største laget for denne gang. Da jeg så dem annonsert og dro for å titte var det første gangen jeg hadde sett en Patterdale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...