Brunhilde Skrevet 23. oktober 2013 #21 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Lest litt mye Trines Matblogg eller?? Ha ha ha. Anonymous poster hash: 11acb...60e Nei. Ha ha ha. Litt full av dritt som ikke havner i dass, eller? Jeg kan forøvrig ikke se at det er en eneste oppskrift på bloggen hennes med kapersbær, bare med kapers. Så i stedet for å drite ut meg, tror jeg faen meg du dreit på egen legg! Endret 23. oktober 2013 av Brunhilde 2
Gjest Lille-pus Skrevet 23. oktober 2013 #22 Skrevet 23. oktober 2013 Fersk tagliatelle (gjerne den grønn med spinat), saus av en god, mild blåmuggost (Norzola duger helt fint), husholdningsfløte, fersk asparges skrelt og kuttet i sånn omtrenlig 5 cm lange biter. Smelt osten i følten og kok aspargesbitene i sausen. Noen raske runder med pepperkvernen over gjør seg, og topp med masse frisk basilikum. Dette tar kort tid, smaker veldig godt, og sausen kan tilsettes andre grønnsaker og fisk eller kjøtt (f.eks. stekt bacon, kokt skinke eller røkelaks) etter eget ønske og lyst.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #23 Skrevet 24. oktober 2013 Denne med kjøttdeig, brokkoli og bacon er kjempegod! Anonymous poster hash: 9fd5e...75d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #24 Skrevet 24. oktober 2013 To oppskrifter jeg bruker ofte 1. spinat og hvitløk 2. puttanesca http://dinmat.no/Spaghetti-a-la-puttanesca Anonymous poster hash: 98b23...562
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå