Gå til innhold

Merkelig temperatur over flere dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dårlig tittel, men jeg er dårlig på sånt.

Har i flere uker vært forkjøla nå, og nå har den endelig begynte å slippe taket, trodde jeg. I forrige uke kjente jeg at jeg ikke var helt i form, så jeg tok temperaturen og den lå på 37.5, om temperaturen min kommer så høyt pleier den alltid å stige fra der før jeg blir ordentlig syk. Har normaltemperatur på mellom 36.5-37, og om morgenen pleier den å ligge på ca.36. Dagen etter tok jeg temperaturen på morgenen og da var den også 37.5. Siden da har temperaturen min vært mellom 37.3 og 37.7, men den stiger ikke mer. Har aldri vært borti noe sånt før!

Jeg kjenner jo at jeg ikke er helt i form, men samtidig kjenner jeg meg ikke direkte syk. Vet at man kan være syk uten å ha mye i feber, men det kjennes så merkelig. Jeg går på en måte bare og venter på at temperaturen skal stige, men det gjør den jo ikke.. Noen som har vært borti noe lignende? Har hengt meg skikkelig opp i det her nå:P

Anonymous poster hash: 17ce1...fd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel bare lett forhøyet kroppstemp, såkalt subfebril. Det kan faktisk skje at man bare får litt forhøyet kroppstemp, man får ikke alltid feber.

Jeg ble subfebril av å ligge på sykehus i et par døgn, aner ikke hvorfor. Min normaltemp om morran er rundt 36,5 men jeg var helt oppi 37,5 om morran mens jeg lå på sykehus. Jeg var inne for å gjøre et lite inngrep og var ikke syk. CRP'en min var helt normal.

Anonymous poster hash: aca0f...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...