AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 I går var det 4 dager siden jeg tok på meg p-plaster for første gang. Altså 3 dager til jeg egentlig kunne ha samlete uten kondom. Men så hadde jeg samleie uten kondom igår! Er jeg helt utrygg?? Må jeg kjøpe nød-prevensjon eller er det lite sjanse for at jeg blir gravid nå? Skummelt, vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymous poster hash: e57a8...2c7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Du er ikke sikker. Burde få tatt angrepille så fort som mulig.Anonymous poster hash: 78f76...524
Gjest melonly Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Du er ikke sikker. Burde få tatt angrepille så fort som mulig.Anonymous poster hash: 78f76...524 Ok, takk! Er jeg sikker på onsdag selv om jeg tar angrepillen i morgen? Eller må jeg begynne på nytt med p-plaster?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Tror du må begynne på nytt. Men hadde spurt legen. Bruk kondom i mellomtiden (etter angrepillen).Anonymous poster hash: 998c5...ccf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå