Gå til innhold

Hastverk!


Fremhevede innlegg

Skrevet

I går var det 4 dager siden jeg tok på meg p-plaster for første gang. Altså 3 dager til jeg egentlig kunne ha samlete uten kondom.
Men så hadde jeg samleie uten kondom igår!

Er jeg helt utrygg?? Må jeg kjøpe nød-prevensjon eller er det lite sjanse for at jeg blir gravid nå? Skummelt, vet ikke hva jeg skal gjøre



Anonymous poster hash: e57a8...2c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke sikker. Burde få tatt angrepille så fort som mulig.

Anonymous poster hash: 78f76...524

Gjest melonly
Skrevet

Du er ikke sikker. Burde få tatt angrepille så fort som mulig.

Anonymous poster hash: 78f76...524

Ok, takk!

Er jeg sikker på onsdag selv om jeg tar angrepillen i morgen? Eller må jeg begynne på nytt med p-plaster?

Skrevet

Tror du må begynne på nytt. Men hadde spurt legen. Bruk kondom i mellomtiden (etter angrepillen).

Anonymous poster hash: 998c5...ccf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...