AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Har noen prøvd akupunktur? Hva er din erfaring med det?Anonymous poster hash: c145d...798
Sugerøret Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Tok akupunktur i 2,5 år skulle få hjelp med migrene og menssmerter. Det fungerte IKKE..
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Ja, jeg har tatt akupunktur flere ganger. Første gangen jeg tok gjorde det så vondt dagen etterpå at jeg nesten ikke klarte å gå, og så ble det plutselig mye bedre. Etter å ha tatt 2 ganger på 1 uke så var jeg i mange uker uten noen smerter i korsryggen. Jeg trodde ikke på det før, men det funker faktisk helt utrolig bra. Men jeg vet at det er ikke alle det funker på da. Og jeg synes selve behandlingen ikke er så behagelig at det gjør noe. Anonymous poster hash: 50b83...94b 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Ja, jeg har prøvd akupunktur. Hun som ga "behandling" med nåler hadde hele tre års utdannelse for å bli akupunktør. Jeg opplevde hele behandlingsopplegget som renspikka svada. Hun kom med veldig mange rare hypoteser uten hold i som ble presentert som sannheter, og stikking i kroppen uten mål og mening. Fungerte ikke litt engang. Anonymous poster hash: 93116...e08 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå